תוכן שיווקי

שוב: פורטל הלקוחות של רד-האט – אחד מעשרת אתרי התמיכה הטובים ביותר

12/08/2018 13:28
רד-האט

זו השנה השמינית ברציפות בה פורטל הלקוחות של רד-האט – הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח – הוכר כאחד מעשרת אתרי התמיכה הטובים ביותר מטעם איגוד מקצועני התמיכה (ASP).

ה-ASP הינו ארגון בינלאומי של מנהלי ומקצועני תמיכת לקוחות. תחרות עשרת אתרי התמיכה הטובים ביותר היוקרתית שלו, שמתקיימת זו השנה ה-20, מקדמת מצוינות בשירות ותמיכה אונליין. הזוכים נבחרים על ידי פאנל שופטים בעלי ניסיון בעיצוב ובהטמעת אתרי תמיכה, שמבצעים את מלאכתם באמצעות מערכת דירוג שכוללת 25 מדדי ביצועים, ביניהם השימושיות הכוללת של אתר האינטרנט; העיצוב והניווט בו; בסיס הידע והחיפוש באתר; היכולות האינטראקטיביות; המעורבות עם הקהילה; ואסטרטגיית פיתוח האתר.

מאז 2010 משמש פורטל הלקוחות של רד-האט כהרחבה אונליין של היצע החברה למנויים. הפורטל מספק תיעוד מקיף של מוצרים, כלים חכמים, עדכוני אבטחה, תמיכה טכנית וידע שמגיע מהקהילה. אלה מסייעים ללקוחות לתכנן, להטמיע, לתחזק ולנהל את פתרונות רד-האט שבהם הם משתמשים.

פורטל הלקוחות של רד-האט

פורטל הלקוחות של רד-האט

בשמונה שנים אלה שיבחו שופטי התחרות את הפיתוח וההתקדמות המתמשכת בפורטל הלקוחות של רד-האט – יצירת ושכלול הפלטפורמה, שיפור חוויית המשתמש והצגת כלים חדשים. השנה התמקדה ההגשה לפרסים בהאזנה ללקוחות והטמעת המשוב שלהם בפורטלי הלקוחות. רד-האט ביצעה מחקר נרחב על התנהגות משתמשים, כדי לתקף את מחשבותיה על מה לקוחות עושים כשהם מבקרים בפורטל.

רד-האט ממוקדת בהקלה על לקוחות בפתרון בעיות וגישה לתמיכה. החברה פיתחה מספר כלים חדשים, כמו ה-Solution Engine, לאיתור תקלות דרך תגובה אוטומטית לפניות תמיכה המבוססת על למידת מכונה, וממשק חיפוש מחודש עבור המשתמשים. כלים אלה ונוספים מיועדים לסייע ללקוחות לקבל במהירות את העזרה הדרושה להם.

כמו כן, רד-האט הדגישה את עוצמת קהילת הקוד הפתוח בפורטל הלקוחות. דף הקהילה החדש מאפשר ללקוחות לחלוק תובנות וללמוד האחד מהאחר על חוויות השימוש במוצרי החברה.

אירועים קרובים