תוכן שיווקי

דוידוף הסדרים פנסיוניים עברה לענן Cloudem של אמת מיחשוב

12/08/2018 12:28
שחר פילצר, מנכ"ל דוידוף ניהול הסדרים פנסיוניים סוכנות ביטוח חיים. צילום: עמית שעל

דוידוף ניהול הסדרים פנסיוניים סוכנות ביטוח חיים בחרה ב-Cloudem מבית אמת מיחשוב על מנת לספק את התשתיות שלה בענן. זאת, לאחר שבחנה עלויות כדאיות וביצעה השוואה פיננסית ואיכותית בין האלטרנטיבות.

במהלך הפרויקט, פעלה Cloudem – חברה בעלת ניסיון רב בביצוע פרויקטי מיגרציה – תחת אתגרים של לוחות זמנים ומינימום הפרעה לכלל משתמשי הקצה של החברה, בהם לסוכני המכירות בשטח.

לאחר המעבר לענן של Cloudem, שירותי המחשוב של דוידוף הסדרים פנסיוניים מאפשרים לחברה ליהנות מיתרונות רבים של עבודה מול הטכנולוגיה התשתיתית המתקדמת בעולם, על גבי קווי תמסורת מקומיים המספקים מהירות יציבה ותחת מודל עבודה של תשלום על צריכת תשתיות לפי שימוש (Pay per use), מלווה בתמיכה 24/7 בשפה העברית.

שחר פילצר, מנכ"ל דוידוף ניהול הסדרים פנסיוניים סוכנות ביטוח חיים, אמר כי "חיפשנו עבור החברה אלטרנטיבה לשדרוג מהיר ויעיל של מערכות המחשוב, על מנת שיתאימו לקפיצת המדרגה שביצענו בכל הקשור לממשק המשתמש ולמתן מענה מקצועי ומהיר לקהל לקוחותינו בסביבה הדינמית שבה אנחנו פועלים. בין היתר, בחנו את האפשרות של מעבר לעבודה בענן במקום רכישת מערכות תשתית On prem. אנחנו מאוד מרוצים מהבחירה לעבור לענן וכן מהעבודה עם Cloudem. נכון להיום, כל התשתיות של החברה מנוהלות באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, באופן שמאפשר לנו וללקוחותינו ממשק יעיל, בטוח ומהיר".

שלומי קפצון, מנהל Cloudem. צילום: יח"צ

שלומי קפצון, מנהל Cloudem. צילום: יח"צ

שלומי קפצון, מנהל Cloudem, ציין כי "האפשרות לספק תשתיות במודל של רמת שירות SLA ותשלום לפי שימוש בפועל מאפשרת להתאים לכל לקוח את השירות המשתלם ביותר עבורו, בהתאם לדרישות ולצרכים הייחודיים שלו. בכך אנחנו יכולים לממש טכנולוגיה מתקדמת מחד, בעלות נמוכה יותר מהמודל המסורתי של רכישת ציוד On prem בתוספת של עלויות התחזוקה השוטפות מאידך"

קפצון הוסיף: "אמת מיחשוב היא החברה המובילה במשק בפתרונות של ייעוץ, תמיכה והטמעה של תשתיות למרכזי המחשוב. היא עובדת עם רוב החברות המובילות במשק והשיקה את שירותי הענן כדי לתת מענה לוואקום שנוצר בין החיסרון במעבר לעבודה מול חברות ענן בינלאומיות והחיסרון בעבודה בתשתיות במודל המסורתי, מול היתרונות במעבר לעבודה במודל הגמיש המותאם לכל לקוח ספציפית בענן. זה מה שעושה Cloudem של אמת מיחשוב".

אירועים קרובים