תוכן שיווקי
בעקבות אירוע ERP

גרטנר: עד 2021, לפחות 40% מה-ERP בארגונים גדולים יהיה מבוסס ענן

פריוריטי היא אחת מבין 16 חברות ה-Cloud ERP לארגונים ממוקדי שירות הנכללות במדריך גרטנר 2018

01/08/2018 13:57
אנדרס ריכטר, המנכ"ל היוצא של פריוריטי. צילום: יח"צ

"עד 2021, לפחות 40% משירותי ה-ERP בארגונים גדולים יהיו מבוססי ענן, ואילו עד 2025, 50% מהארגונים ממוקדי השירות יעברו לאסטרטגיית ענן מלאה (במתכונת תוכנה כשירות – SaaS)", כך נאמר במדריך גרטנר 2018. המדריך כולל 16 חברות המספקות שירותי ERP בענן ומידע אובייקטיבי על כל חברה ויכולותיה. אחד הממצאים הבולטים המוזכרים בו הוא בשלות הפתרונות ממוקדי הענן, שמאומצים יותר ויותר על ידי חברות בגדלים בינוני וגדול.

בין החברות המוזכרות במדריך ניתן לציין את פריוריטי (Priority Software), שזוכה להופיע באחרונה בשורה של רשימות ודירוגים בינלאומיים חשובים. זוהי הפעם השנייה השנה שפריוריטי נכללת במדריכי גרטנר לשירותי ERP בענן. בנוסף, באחרונה דורג הפתרון של החברה כאחד מעשרת מוצרי ה-ERP המובילים בצפון אמריקה על ידי Software Advice מקבוצת גרטנר. הכרה זו מתווספת לכניסתה לרשימת 10 התוכנות שיכולות לשפר את היעילות בחברות יצרניות של המגזין Small Business Trends.

חדשנות, כלים מתאימים ויישומיות מותאמת לצרכי הלקוח

תוכנת ה-ERP של פריוריטי מצטיינת בחדשנות, במתן כלים מתאימים ויישומיות שמותאמת לצרכים המשתנים תדיר של ארגונים. גמישות, פתיחות המערכת והכלים המותאמים שלה הופכים אותה לקלה לשימוש ונוחה לתחזוקה. כיום, כ-9,000 חברות בטווח תעשיות רחב נסמכות על שירות ה-ERP של פריוריטי על מנת לנהל ולהגדיל את עסקיהן. 2,000 מהן משתמשות בשירותים מבוססי הענן של החברה.

"אנחנו שמחים להיכלל שוב במדריך", אמר אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי. "זו אבן דרך חשובה עבור החברה, בעודה ממשיכה להרחיב את פעילותה העולמית בשוק ה-ERP. אנחנו מבינים את הצרכים של הלקוחות שלנו, ולכן מחויבים לספק עוד פתרונות חדשניים במערכות הפתוחות והגמישות שלנו, תוך תמיכה בלקוחותינו באופן שמאפשר להם לצמוח".

אירועים קרובים