תוכן שיווקי
בעקבות אירוע ISUG 2018

פלטפורמת הענן בקוד פתוח של SUSE מגיעה לקוברנטיס

הפלטפורמה מציעה פרודוקטיביות וגמישות גבוהות מאי פעם

23/07/2018 13:37
דורון אופק, מרצה בכיר לסייבר במכללת האקר יו. צילום: ניב קנטור

פלטפורמת הענן של SUSE, המוכרת על ידי Cloud Foundry Foundation והיחידה הבנויה בקוד פתוח, החלה לתמוך בקוברנטיס, ומאפשרת למפתחים ולארגונים שדרוג יכולות התאוששות וגיבוי מהירות.

חברת הקוד הפתוח SUSE הודיעה באחרונה על שדרוג פלטפורמת הענן שלה, SUSE Cloud Application Platform, ועל התאמתה גם למערכת קוברנטיס הפופולרית, שהפכה לתשתית הסטנדרטית עבור קונטיינרים. פלטפורמת הענן של SUSE בנויה כולה בלינוקס, ועל כן היא בעלת יתרונות משמעותיים הן למתפתחים והן לארגונים.

ההפצה החדשה תאפשר לארגונים ומפתחים למנף את המומחיות שלהם בקוברנטיס, להתאים ולהוסיף יישומי Cloud Foundry שיקלו על הליך הפיתוח ולזרז יוזמות DevOps בתוך הארגון. במסגרת ההפצה החדשה, SUSE שחררה שדרוגים שיאפשרו לייעל ולהאיץ את מהירות העבודה של המפתחים בפלטפורמת הענן שלה, ויעניקו לה יכולות התאוששות וגיבוי מהירות.

החברה אף תעניק תמיכה מלאה למשתמשים בענן שלה על גבי מערכת קוברנטיס לתקופת השימוש הראשונית. כשזו תסתיים – בשונה מתוכנות ושירותים אחרים, שבתום תקופת הרישוי חוסמים את המשך העבודה באמצעותם עד לחידוש הרישוי – המשתמשים בפלטפורמת הענן של SUSE יוכלו להמשיך להשתמש בכלי, לשנותו ולהתאים אותו לצרכיהם, ללא תשלום או אופרציה נוספת. זאת בשל העובדה שהוא בנוי בקוד פתוח.

"חיברנו את הכלים הטכנולוגיים הטובים ביותר ב-Cloud Foundry ובקוברנטיס בכדי ליצור ערך משלים ללקוחות שלנו", אמר תומאס דה ג'יאקומו, סמנכ"ל הטכנולוגיה ב-SUSE. "נמשיך לספק פתרונות חדשניים בתחום תשתיות מוגדרות תוכנה, כפי שגם מתבטאים בשדרוגים הכלולים ב-SUSE Cloud Application Platform. האישור של Foundry Cloud לכלי החדש שלנו מסמל את החשיבות והמחויבות של החברה להעניק פתרונות מורכבים שיסייעו לקהילת המפתחים והארגונים בפלטפורמה".

SUSE היא החברה המובילה בעולם בפיתוח ותמיכה במערכות מבוססות לינוקס לסביבות קריטיות ולארגונים, וכן בניהול מערכות המידע ופתרונות האחסון מבוססי הענן. החברה מפתחת מוצרי קוד פתוח אמינים, יעילים ובטוחים, המאפשרים לארגונים שליטה וגמישות גדולות מאי פעם בתחום המחשוב הארגוני ואספקת שירותים קריטיים מאובטחים, תוך הפחתת עלויות המחשוב הארגוני.

אירועים קרובים