תוכן שיווקי
לקראת כנס ISUG, יום ד', 18 ביולי, LAGO, ראשון לציון

מיקרוסופט וסאפ יספקו נתיב אמין לטרנספורמציה דיגיטלית בענן

16/07/2018 13:52
שרון אוליאר, ארכיטקט פתרונות ענן במיקרוסופט ישראל. צילום עצמי

כתב: שרון אוליאר, ארכיטקט פתרונות ענן במיקרוסופט ישראל.

ארגונים מבצעים טרנספורמציה דיגיטלית כבר שנים רבות. עבור רבים מהם, המסע הזה לא יכול להתחיל או לצבור תאוצה עד שליבת הארגון, בדמות מערכת ה-ERP, עוברת גם היא מהפך. בשנה האחרונה חלה האצה של הטרנספורמציה הזו עם לקוחות סאפ (SAP) בכל הגדלים, כמו Co-Op, Penti ,Malaysia Airlines ,Guyana Goldfields ,Rio Tinto ו-Coats, שעוברים לענן על גבי Microsoft Azure .

הגירה זו לענן, המהווה חלק מרכזי בשינוי הדיגיטלי, מסייעת להגברת הזריזות העסקית ולהוזלת עלויות, ומאפשרת לתהליכים עסקיים חדשים את הגידול בצמיחה. בנוסף, היא מאפשרת להם לנצל את ההתקדמות הטכנולוגית, כגון Big Data, בינה עסקית בשירות עצמי ואינטרנט של הדברים.

כמובילות בתוכנות ארגוניות, סאפ ומיקרוסופט (Microsoft) מספקות את הבסיס המועדף, המאפשר נתיב בטוח ואמין לשינויים דיגיטליים. יחד מאפשרות שתי החברות את המעבר הבלתי נמנע ל-SAP S/4HANA, שיסייע להאיץ את השינוי הדיגיטלי עבור לקוחות מכל הגדלים.

מיקרוסופט משתפת פעולה עם סאפ במשך 20 שנים ומעלה כדי לאפשר פריסות ארגוניות של מערכות סאפ באמצעות Windows server ו-SQL server. שיתוף פעולה זה מאפשר להציע מכונות ייחודיות ובלעדיות לסאפ ב-Azure, כגון מכונות פיזיות עם זיכרון של עד 20 טרה-בייט ומכונות וירטואליות עם זיכרון של עד 4 טרה-בייט, שהינן SAP certified. מיקרוסופט מחויבת לשיתוף הפעולה עם סאפ ותמשיך להציע את הביצועים הטובים ביותר בפריסה הרחבה ביותר של SAP HANA בענן הציבורי.

בנוסף, מיקרוסופט מאפשרת ללקוחות להפיק תובנות וניתוחים מנתוני סאפ עם שירותים כגון Azure Data Factory SAP HANA connector, כדי להפוך את זרימת הנתונים לאוטומטית, Azure Data Lake Store לאחסון היפר-מידע ו-Power BI – כלי מוביל ל-ויזואליזציה בשירות עצמי, ליצירת דשבורדים ודו"חות עשירים מנתוני מערכות ה-ERP של סאפ.

השותפות הייחודית של מיקרוסופט עם סאפ, על מנת לאפשר הצלחה ללקוח

בנובמבר האחרון הודיעו מיקרוסופט וסאפ על שותפות מורחבת, כדי לסייע ללקוחות להאיץ את השינוי העסקי שלהם עם S/4HANA ב-Azure. מיקרוסופט היא לקוחה של סאפ מזה זמן רב לרבים מהתהליכים העסקיים המרכזיים שלה, כגון פיננסים ושרשרת אספקה. כחלק משותפות מחודשת זו, מיקרוסופט הודיעה שהיא תשתמש ב-S/4HANA עבור המודול הפיננסי של סאפ וזו מצידה הודיעה שהיא תשתמש ב-Azure על מנת לארח 17 מערכות פנימיות קריטיות.

אני שמח מאוד לשתף עדכון על ההגירה של סאפ ל-Azure מפי המנמ"ר שלה, תומאס סאורסינג: "ב-2017 התחלנו למנף את Azure כפלטפורמת תשתית כשירות (IaaS). עד סוף 2018 נעביר 17 מערכות, כולל S/4HANA, ל-Azure. אנחנו מצפים ליעילות מבצעית משמעותית וזריזות מוגברת, שתהיה אלמנט בסיסי לטרנספורמציה הדיגיטלית שלנו".

עוד יצוין כי בנובמבר האחרון הודיעו שתי החברות על זמינותו של הענן הארגוני של סאפ, HEC (ר"ת SAP HANA Enterprise Cloud), עם Azure, כדי להציע ללקוחות נתיב מואץ ל-SAP HANA. יש כבר לקוחות שמתחילים לצאת לטרנספורמציה העסקית שלהם על ידי שילוב של הטוב ביותר משני העולמות: שירותים מנוהלים של סאפ על תשתית הענן החזקה ביותר.

למדו יותר על HEC with Azure כאן.

הכרזה על זמינות פלטפורמת הענן של סאפ ב-Azure

פלטפורמת הענן של סאפ מציעה למפתחים בחירה לבנות את יישומי הסאפ וההרחבות שלהם באמצעות פלטפורמת פיתוח (PaaS) עם שירותים משולבים. אנחנו נרגשים להודיע כי פלטפורמת הענן של סאפ זמינה על Azure. מפתחים יכולים כעת לפרוס Cloud Foundry based SAP Cloud Platform ב-Azure באזור של מערב אירופה. אנחנו עובדים עם סאפ כדי לאפשר אזורים נוספים בחודשים הקרובים.

למיקרוסופט יש היסטוריה ארוכה של עבודה עם מפתחים של דוט.נט, Visual Studio וקהילת Windows, ועם ההתמקדות שלה בתמיכה בקוד פתוח על Azure עבור קוברנטיס, דוקר, ג'אווה, רד-האט, רדיס, Node.js ו-PostgreSQL, מציע Azure את הענן הידידותי ביותר למפתחים, בהתאם לדו"ח של פורסטר. בנוסף, פרסמנו SDK ABAP ל-Azure ב-GitHub, כדי לאפשר למפתחי סאפ להתחבר בצורה חלקה לשירותי Azure מיישומי סאפ.

לסיכום, במיקרוסופט, אנחנו מחוייבים להבטיח ש-Azure מציע את האפשרות הטובה ביותר לארגון עבור כל צרכי העבודה של מערכות הסאפ, בין אם את/ה מוכן/נה לעבור ל-HANA עכשיו או בשלב מאוחר יותר.

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים