תוכן שיווקי

CA Technologies הכריזה על פתרונות חדשים בתחום המיינפריים

13/06/2018 14:27
CA Technologies

CA Technologies הכריזה על פתרונות חדשים בתחום המיינפריים, המספקים אפשרויות חדשות למפעל התוכנה המודרני. הפתרון החדש CA Brightside, וכן שותפות חדשה עם יבמ (IBM), מסייעים ללקוחות לחדש את תשתית ה-IT שלהם ולהביא לחדשנות במהירות גבוהה יותר. CA Mainframe Resource Intelligence החדש הוא פתרון תוכנה כשירות (SaaS) המסייע ללקוחות לממש הזדמנויות להחזר השקעה (ROI) עבור המיינפריים, באמצעות הערכה והמלצות לאופטימיזציה של הביצועים.

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.

השלב הבא של ה-DevOps בתחום המיינפריים

CA ושותפתה, יבמ, הכריזו על שותפות אסטרטגית לפיתוח ולמכירה של שירותים חדשים עבור Cloud Managed Services on z Systems (הוא zCloud). שותפות זו מאפשרת ללקוחות המסתמכים על המיינפריים לצורך פעילויות עסקיות קריטיות לגשת בקלות לפיתוח, בדיקות, ניהול אפליקציות ושירותי תאימות לרגולציה במסגרת zCloud. הדבר מאפשר גמישות תפעולית, יעילות וזריזות של צוותי העבודה.

CA Technologies ויבמ יספקו יחדיו פתרונות תוכנה למיינפריים, כולל CA Brightside, הזמין על גבי IBM zCloud ומקל על שילוב המיינפריים ב-DevOps workflows. זהו הפתרון הראשון שנועד להגביר את הפרודוקטיביות של צוותי הפיתוח, תוך שימוש בכלי קוד פתוח מוכרים.

"לקוחותינו מאיצים את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם ורבים משלבים את המיינפריים כחלק מהותי ממנה", אמר פיליפ גואידו, המנהל הכללי של שירותי התשתית ב-IBM Global Services. "כדי לסייע ללקוחותינו, יבמ הציגה שירותי ענן מנוהלים על z Systems. שירות זה משלב את אבטחת המידע והעוצמה של המיינפריים של יבמ עם הגמישות והסקלביליות של IBM Cloud. יבמ ו-CA מחויבות להעמיק את תפקידה של הפלטפורמה בטרנספורמציה הדיגיטלית הארגונית".

לקוחות המשתמשים בשירותי ענן מנוהלים על גבי z Systems יכולים גם למנף כלים של CAכדי לסייע בהפחתת עלויות, פריסה מהירה של אפליקציות ושילוב עם:

CA Brightside – פיתוח קל של אפליקציות למיינפריים באמצעות כלי קוד פתוח קיימים ו-Frameworks כגון Jenkins, Gradle ו-IntelliJ, באמצעות ממשק שורת פקודה (Command Line Interface).

CA Service Virtualization – בדיקה ושינוי מהירים של אפליקציות, והקלה על חברות בביצוע בדיקות בתחום המיינפריים ופיתוח בענן.

CA Mainframe Operational Intelligence – ניטור אפליקציות בענן והשתלבות בפתרונות קיימים לניהול ביצועים דיגיטליים.

CA Data Content Discovery – איתור, סיווג והגנה על נתונים, כדי להגן על מידע אישי של לקוחות ולסייע בעמידה ברגולציות.

"ל-CA וליבמ יש הזדמנות לסייע ללקוחות להתגבר על אתגרי העלויות ההולכות וגדלות של ה-IT Ownership, אתגרי האבולוציה, כוח העבודה ובעיות אבטחת מידע", אמר גרג לוטקו, המנהל הכללי של תחום המיינפריים ב-CA technologies. "יחד, אנחנו נותנים לכל חברה הזדמנות לממש ערך גדול יותר בהשקעות שלה, על ידי שילוב האמינות של המיינפריים עם המהירות והזריזות של ה-DevOps".

התוכנה והשירותים זמינים כיום לכל לקוחות IBM Managed Cloud Services for z Systems בצפון אמריקה ויהיו זמינים גלובלית במהלך השנה.

שימוש באוטומציה כדי להאיץ החזר השקעה (ROI) בתחום המיינפריים

CA Mainframe Resource Intelligence הוא פתרון ראשון בענף המסייע במימוש הערך הגבוה ביותר מהשקעות קיימות במיינפריים. הפתרון מאפשר לספק דו"חות עם תובנות ברות פעולה וצעדים מעשיים להשגת תוצאות עסקיות תוך ימים, במקום חודשים. הפתרון, המבוסס על תוכנה כשירות, מבצע אוטומציה של סריקה ואיסוף של נתונים שונים כדי להעריך ולראות בצורה חזותית חיסכון פוטנציאלי, אופטימיזציה ותרחישי השקעה. דבר זה הוא בעל השפעה רבה, מאחר שרוב משמעותי (78%) מלקוחות המיינפריים מתכנן להגדיל את ה-MIPS ב-10%*, אך רובם לא קיבלו כל תקציב או משאבים נוספים כדי לעשות זאת.

*Arcati Yearbook, 2018

אירועים קרובים