תוכן שיווקי

קבוצת לובינסקי השלימה פרויקט המתבסס על מערכת מתוצרת CA

הפרויקט נמשך כשישה חודשים והיקפו מאות אלפי שקלים ● NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל

14/05/2018 11:54
משה פלד, מנהל האינטגרציה וארכיטקטורה של קבוצת לובינסקי. צילום: יח"צ

קבוצת לובינסקי, יבואנית הרכב מהוותיקות בישראל, השלימה פרויקט של טרנספורמציה דיגיטלית שבמהלכו הוסבו תהליכים ארגוניים שונים לעולם הדיגיטלי תוך התבססות על מערכת CA API Gateway מתוצרת CA Technologies.

הפרויקט מאפשר רכישת רכב, תיאום נסיעת מבחן בבית הלקוח, תיאום קבלת הרכב ל-24 שעות וניהול כלל הקשר עם הלקוחות, באמצעות ערוצים דיגיטליים – וכל זאת מבלי שהלקוח ייאלץ לכתת את רגליו לאולמות תצוגה. בשלב ראשון תאפשר המערכת החדשה רכישה דיגיטלית של מכוניות מדגם MG-ZS ובהמשך תורחב לרכישתן של שאר מותגי  הקבוצה,

המערכת המהפכנית מאפשרת ללקוח להזמין בלחיצת כפתור, באמצעות האינטרנט, רכב לנסיעת מבחן של 24 שעות, כאשר הלקוח בוחר את היום והשעה.

כאשר מגיע המועד, מתייצב אצל הלקוח נהג עם הרכב המבוקש. בתום נסיעת המבחן, במידה והלקוח מעוניין לרכוש את הרכב, הוא מבצע זאת דרך אתר האינטרנט, כאשר הוא בוחר את הדגם המדויק, צבע, תוספות ואביזרים – הכל באופן מקוון. בסופו של התהליך הלקוח מבצע העברה בנקאית ורושם את פרטיה באתר – ומוזמן לקבל את הרכב. בהמשך יכול הלקוח להמשיך את הקשר עם מחלקת השירות באמצעות הערוץ הדיגיטלי.

ענף הרכב עומד להשתנות באופן דרמטי בשנים הקרובות

המערכת החדשנית מתבססת, כאמור, על מערכת CA API Gateway מתוצרת CA Technologies. המערכת מאפשרת לארגונים לאבטח ולנהל אפליקציות, מערכות, רשתות ותשתיות באמצעות APIs (מממשקי תכנות אפליקציות) בצורה פשוטה וקלה.

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.

כמו כן חוברו למערכת תחומים נוספים, כגון מערכת לניהול טפסים אלקטרוניים וסגירת תהליכים באמצעות טאבלטים, מערכת OCR המבצעת סריקת נתונים, מערכת המבצעת סליקה דיגיטלית ועוד.

פרויקט הטרנספורמציה הדיגיטלית בוצע בעקבות החלטה אסטרטגית של מנכ"ל קבוצת לובינסקי, דני שביט, מתוך הבנה שענף הרכב עומד להשתנות באופן דרמטי בשנים הקרובות, ועל הארגון לעבור לפעול בתהליכים דיגיטליים חדשניים שמתאימים ללקוחות בעידן הנוכחי.

שמעונה נווה, סמנכ"לית מערכות המידע של קבוצת לובינסקי, החליטה לאתר מערכת שתהווה את החוליה החסרה במעבר בין ארגון מסורתי לארגון דיגיטלי, ולאחר בדיקה של מספר מערכות בשוק, הוחלט לבחור ב-CA API Gateway. הפרויקט נמשך שישה חודשים והיקפו הכספי מאות אלפי שקלים.

"על ארגונים בארץ להתאים את עצמם למהפיכה הדיגיטלית"

"הפכנו את CA API Gateway לציר המרכזי של כל המידע בקבוצת לובינסקי", אמר משה פלד, מנהל האינטגרציה וארכיטקטורה של הקבוצה.

"מצאנו כי API Gateway CA היא מאד אמינה וגמישה, ובעלת יכולות בקרה ואבטחת מידע אופטימליות. ההטמעה היתה מאד מהירה והמערכת תשמש אותנו למעשה כספינת הדגל שתאפשר לנו לעבוד עם ממשקים חכמים התומכים בתהליכים וירטואליים".

מערכת זו תהווה מערך תווכה (תיווך) מרכזי לכלל מערכי הממשקים בין כלל המערכות המורכבות השונות והתלויות ביניהן.

פלד מוסיף כי "CA API Gateway מספקת לנו יכולת ליצור קטלוג של שירותי IT מאובטחים, דבר שיאפשר לנו בעתיד ליצור באופן זריז וגמיש (אג'ייל) פתרונות לקבוצות של לקוחות או עובדים, ולשכפל שירותים מבלי להקדיש לכך מאמץ נרחב. כל ממשק וכל שירות שיצרנו ישמש אותנו גם לפעילויות אחרות. יש לכך חשיבות משום שמהירות התגובה שלנו בעתיד תצטרך להיות מהירה מאד יחסית למה שמקובל היום".

מערך זה מאפשר גם לוודא כי מידע נשמר רק פעם אחת במקום הנכון עם קלות אחזור וזיהוי.

"בחירתה של קבוצת לובינסקי במערכת של CA מהווה הוכחה ליכולתם האופטימלית של מוצרי CA בעת ביצוע פרויקטים של טרנספורמציה דיגיטלית ומעבר לכלכלת האפליקציות", אמר זוהר פרל, מנהל חטיבת CA-ישראל ב-NessPRO.

"העולם העסקי עובר כיום שינויים רבים כתוצאה מההתפתחות הטכנולוגית המהירה וחשוב שהארגונים בארץ יתאימו את עצמם למהפיכה הדיגיטלית, כדי שיוכלו לפעול בהצלחה".

אירועים קרובים