תוכן שיווקי

פרולוג'יק ו-SolarWinds יציגו פתרון ניטור אחוד ב-Bynet Expo 2018

החברות מזמינות את אלפי משתתפי האירוע לערוך היכרות עם פתרונות SolarWinds לניהול ופיקוח על סביבות IT היברידיות מורכבות

13/05/2018 12:21
ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק. צילום: דני שביט

פרולוג'יק (Prologic), המתמחה בשירותי ייעוץ, מיקור-חוץ, הפצה והטמעה של פתרונות בתחומי התוכנה, תשתיות, תקשורת ואבטחת מידע, ו-SolarWinds, ספקית מובילה של פתרונות ניהול וניטור תשתיות IT, מודיעות היום (א') על השתתפותן באירוע Bynet Expo 2018, ב-15 במאי במרכז הירידים, תל אביב. באירוע ישתתף דרק דאלי, מנהל הנדסה ומכירות EMEA ב-SolarWinds, שירצה על "ניטור מאוחד לסביבות המורכבות של היום".

Bynet Expo הינו האירוע הגדול בתעשיית ה-IT והתקשורת בישראל. השנה האירוע צפוי למשוך למעלה מ-6,000 משתתפים מקומיים ונציגים בינלאומיים, כולל מקבלי החלטות ומנהלים בתעשיית ה-IT, ממגזרי הממשלה והסקטור העסקי. הנושא של האירוע השנה הוא "Network like you've never networked before", והדוברים יציגו מגוון רחב של נושאים, כולל: מחשוב, תקשורת, תשתיות, ניידות, דיגיטל וענן.

"מצד אחד אנחנו רואים שסביבות ה-IT נעשות יותר ויותר מורכבות עם סביבות המשלבות בין On-Premise, ענן ואף סביבות מרובות עננים. אולם מהצד השני, השוק דורש פתרונות פשוטים ואחודים לניהול ובקרה של סביבות אלו", אמר ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוגי'ק. "SolarWinds מספקת פתרונות מושלמים לניהול סביבות ה-IT המורכבות של ימינו, ואנו שמחים על האופן בו השוק הישראלי מאמץ את הפתרונות של החברה".

הרצאת אורח – "ניטור מאוחד עבור סביבות מורכבות של היום"

דאלי ידון בהרצאתו כיצד אנשי IT יכולים לנהל בהצלחה ולפקח על סביבות IT מורכבות. ההרצאה תתקיים באירוע Bynet Expo, ב-15 למאי, באודיטוריום, בין השעות 11:30-11:45.

"הטרוגניות היא הנורמלי החדש בפעילות ה-IT כיום, עם מערכות ויישומים הפרוסים על מספר סביבות ענן, בנוסף על תשתיות לוקאליות", אמר דאלי. "צוותי תפעול התשתיות זקוקים למוצרים סדורים שמטרתם להפחית את המורכבות, לזהות במהירות בעיות, לבצע אופטימיזציה לביצועים ואופטימיזציה של ניצול משאבים. אנו ממשיכים לשאוף לבצע ניטור סביבות מורכבות על בסיס כמה עקרונות – פשטות, עוצמה, ועלויות סבירות".

הזמנה לדוכן 5 המשותף לפרולוג'יק ו-SolarWinds

מומחי פרולוג'יק ו-SolarWinds יהיו זמינים בביתן מספר 5 כדי לספק הדגמות חיות של חבילת פתרונות SolarWinds לניטור רשתות, שרתים ואפליקציות ויכולות עדכניות עבור ניהול IT היברידי מקצה לקצה.

בין השאר יציגו החברות את פלטפורמת SolarWinds Orion המודולארית והסקיילבילית, הכוללת מוצרים כגון: SolarWinds Network Performance Monitor לניטור מיקף של ביצועי הרשת הארגונית; SolarWinds Server & Application Monitor לניטור מקיף של ביצועי היישומים הקריטיים בארגון; SolarWinds Database Performance Analyzer לראייה עמוקה של ביצועי בסיסי הנתונים.

לפרטים נוספים אודות SolarWinds לחצו כאן.

לפרטים נוספים אודות פרולוג'יק לחצו כאן.

אירועים קרובים