תוכן שיווקי
לקראת אירוע - RIVERBED, יום ג' 24 באפריל, EAST

Travis Perkins משתמשת ב-SteelCentral Aternity של Riverbed

23/04/2018 13:40
NessPRO

קבוצת Travis Perkins היא הספקית הגדולה ביותר של חומרים לבנייה ושיפוצים בבריטניה. לקבוצה יש 23 עסקים שונים, היא פועלת מ-2,000 אתרים ברחבי בריטניה ומעסיקה מעל 28 אלף עובדים. למרות שהיא קיימת מעל 200 שנים, לקבוצה יש גישה מודרנית מאוד ל-IT. בשנים האחרונות היא השקיעה זמן ומשאבים בפיתוח אסטרטגיה דיגיטלית אשר לא רק משפרת את היעילות הפנימית, אלא גם מספקת את שירות הלקוחות הטוב ביותר לעמיתיה.

פיל ווד, ראש תחום השירותים המשותפים ב-Travis Perkins, ציין כי "העובדה שיש לנו 23 עסקים שונים, פירושה שיש לנו 23 סטים של דרישות, עם מגוון רחב של בעיות. התפקיד שלנו הוא להבין מה חשוב לעמיתים וללקוחות שלנו בכל עסק, ולהבטיח כי יש להם את הטכנולוגיה שהם זקוקים לה כדי לעשות עסקים ביעילות".
הירשמו עכשיו לכנס הטכנולוגיות של NessPro - איך לנהל ולמקסם את השירות הדיגיטלי

האסטרטגיה הדיגיטלית של הקבוצה כוללת מגוון תחומים החל מיישום רשת של הדור הבא, שתשפר את הקישוריות בין העסקים השונים, ועד לשירותי הגירה לענן ולשיפור מערכות ה-IT המרכזיות כדי להפוך את שירות הלקוחות לקל, מהיר ומדויק יותר.

הקבוצה הייתה צריכה להבטיח שלעמיתים בכל מקום תהיה חוויית IT עקבית ואיכותית, החל מאפליקציות יומיומיות כגון דוא"ל ועד לאפליקציות בתחומים ספציפיים כגון אפליקציית משאבי אנוש חדשה. כמו כן, הקבוצה היתה צריכה לוודא כי המערכות שמול הלקוחות פועלות היטב, כגון הגדרת תצורה של מטבח דרך אפליקציית Wickes Vision או שימוש בנקודות מכירה (PoS).

"חשוב לנו להבין ולנטר את הביצועים של אפליקציות אלו, מנקודת המבט של המשתמש, משום שאיננו יכולים בהכרח להתבונן בתשתית הבסיסית", אמר טרנס תומאס, מומחה ניטור ב-Travis Perkins. "לפני כן, היתה לנו קבוצה גדולה של כלי ניטור, שהיתה ביניהם חפיפה מבחינת הפונקציונליות, וצוותים נפרדים היו רוכשים כלים משלהם כדי לבצע דברים ספציפיים. הדבר גרם לחוסר עקביות ולהיעדר יכולת להגיע לשליטה ממקום אחד על המערכות השונות בארגון (single pane of glass view).

"לאפשר חוויה חיובית ללקוחות"

כדי לשפר באופן משמעותי את הניטור, קבוצת Travis Perkins שוחחה עם אנליסטים וספקים כדי לבדוק פתרונות אפשריים. הקבוצה בחרה, לאחר הוכחת היתכנות, ב-Riverbed SteelCentral Aternity (המיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס).

"SteelCentral Aternity יכולה לנטר את חוויית המשתמש של כל אפליקציה, לפעול על כל PC, ולעזור לאבחן ולתקן בעיות" אומר תומאס. "הפריסה הייתה חלקה וקלה, ועבדנו עם הצוותים שלנו התומכים באפליקציות כדי ליצור רשימה של שירותים עיקריים ו'מסעות משתמש' שנבדקו ראשונים".

"כיום יש לנו תובנות לגבי ביצועי האפליקציות שלנו, שמעולם לא היו לנו לפני כן" אומר תומאס. "אנו יכולים לדעת כיצד המשתמשים שלנו חווים אפליקציה; אנו יכולים להראות זאת ברמת הארגון, המשתמש וההתקן, ואנו יכולים לראות היכן יש ירידות בביצועים ולפתור אותן. דבר זה הינו בעל ערך רב משום שהוא יכול לשפר את הפרודוקטיביות של המשתמשים שלנו, ולהסיר בעיות שיש להן אינטראקציה עם לקוחות בסניפים, אשר יכולות להשפיע ישירות על ההכנסות".

מאט גריבס, מנהל הטכנולוגיה ב-Travis Perkins, מציין כי "קבוצת  Travis Perkins נמצאת היום במצב טוב יותר משום שעתה יש לנו תובנה אמיתית מ-SteelCentral Aternity. אנחנו יודעים בדיוק מהי החוויה של עמיתינו בסניפים ובחנויות, ואנו יכולים להשקיע את זמננו ואת האנרגיה שלנו בדברים שבאמת חשובים כדי לאפשר חוויה חיובית ללקוחותינו".

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים