תוכן שיווקי

יעל משיקה בישראל פתרון ניהול API לעסקים דיגיטליים של Apigee

פלטפורמת Apigee מבית Google Cloud, מאפשרת לארגונים להאיץ תהליכים עסקיים של יישומים דיגיטליים ולייצר מקורות הכנסה מניבים נוספים

22/04/2018 15:25
שי גנות, מנהל אגף Business Processes בקבוצת יעל. צילום: יח"צ

קבוצת יעל משיקה בשוק המקומי את פתרון Apigee – API Management for Digital Business של Google Cloud. פלטפורמת Apigee מאפשרת לארגונים למנף את הערך העסקי של יישומים דיגיטליים ולייצר יוזמות עסקיות חדשות ומניבות באופן מובהק.

בעזרת Apigee ארגונים יכולים לחשוף מידע ושירותים רלוונטיים לצרכן במספר ערוצים במקביל ועל גבי פלטפורמות שונות, לחשוף מידע המגיע ממספר מקורות שונים, ובכך לייצר שיתופי פעולה והכנסות נוספות במינימום תשומות תפעוליות.

פלטפורמת הניהול של Apigee מאפשרת לארגונים חיבור בין אפליקציות ונתונים פנים-ארגוניים וחוץ-ארגוניים, תוך שקיפות ושליטה מלאה ב-APIs, באופן מאובטח, עם גמישות מירבית ותמיכה בספקיות הענן השונות.

עם Apigee ארגונים יכולים למנף שירותי IT קיימים, לבנות ולספק אפליקציות במהירות, לייעל תהליכי פיתוח ו-DevOps, לחשוף מאגרי מידע, למנף פתרונות אנליטיקס ו-ML (ר"ת Machine learning), וכן לשלב את יכולות האינטרנט וטכנולוגיות האנטרפרייז באופן המעניק חוויות מסחריות מודרניות המעוררות עניין אצל הצרכנים במגוון אפיקים.

ליהנות מחוויית שירות מלאה ורלוונטית במקום אחד

שי גנות, מנהל אגף Business Processes בקבוצת יעל, מסר כי "API הוא הסטנדרט החדש שממנף פעילות עסקית באופן משמעותי. אם קודם השיח עסק באינטרנט ואחריו הגיע המובייל, אין ספק ש-API זה הדבר הבא".

"API מחבר בין פלטפורמות דיגיטליות שונות ובכך מסייע לארגונים לייצר שיתופי פעולה המכפילים ומשלשים את מחזורי המכירה. לדוגמה, חברת ביטוח המעוניינת להרחיב את מקורות ההכנסה שלה, תחשוף את שירותיה באמצעות API באתרים ואפליקציות נוספות, כגון פורטלים להשוואת מחירים, או פורטל להזמנת טיסות בו מיד לאחר הטיסה יוצע ללקוח להזמין גם ביטוח נסיעות לחו"ל".

"חברת הביטוח תוכל בדרך זו להרחיב את קהל לקוחותיה וליהנות מערוצי מכירה נוספים, חברת התעופה תוכל להרחיב את שירותיה ללקוחות. והלקוח כמובן ייהנה מחוויית שירות מלאה ורלוונטית במקום אחד מבלי לצאת מהאתר או ולחפש פתרונות אחרים ברחבי הרשת".

אירועים קרובים