תוכן שיווקי
לקראת אירוע - RIVERBED, יום ג' 24 באפריל, EAST

"להאיץ את קצב השינויים – תוך שמירה על יציבות ה-IT"

16/04/2018 11:46
סשה גילנסון, מנכ''ל Evolven. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף

"אחד האתגרים העיקריים בפניהם ניצבים המנמ"רים כיום הוא הצורך להאיץ את קצב השינויים שה-IT מבצע, על מנת לענות דרישות עסקיות. בו-זמנית, נדרש לשמור על היציבות השוררת בסביבות המחשוב הארגוניות. כך, נוצר מתח עם פוטנציאל של התנגשות: כי שינוי מביא סיכון ומצד שני יש להגביר את קצב השינוי", כך אמר סשה גילנסון, מנכ"ל Evolven.

גילנסון דיבר לקראת כנס שעורכת NessPRO, המשמשת נציגתה בישראל זה שבע שנים. הכנס, בנושא שיפור ביצועים, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג' ה-24 לאפריל באולם אירועים East בתל אביב, ואחד הפתרונות שיוצגו בו הוא של Evolven.
לקראת אירוע: ,Analyze & Maximize User Experience With NessPRO אולם האירועים איסט, תל אביב, 24.4.18

לדברי גילנסון, "פיתחנו כלי לניתוח שינויים. הוא 'יודע' לעזור למנמ"רים לענות על האתגר האמור, ולהגביר את קצב השינויים. בעזרת כלי אוטומציה, הוא מאפשר לשלוט על סביבות IT דינמיות, ולהתריע מפני שינויים מסוכנים".

מדובר, אמר גילנסון, "בכמה סוגי שינויים: שינוי בתצורת הסביבה, שינוי במערכת ההפעלה, עדכון של אפליקציות, שינוי של מבנה נתונים, הקצאת משאבים למכונה וירטואלית, או שינוי אימאג' של קונטיינר".

לדבריו, "כלל השינויים הללו ושינויים אחרים, מהווים חלק מהעבודה היומיומית של אנשי ה-IT. הבעיה טמונה בכך שבכל אחד מהשינויים הללו, שהם חלק משגרת העבודה המחשובית, טמון פוטנציאל להתרחשות של תקלה".

"מערכות השליטה והבקרה של ה-IT", הסביר גילנסון, "מנטרות את מדדי הביצועים והזמינות של המערכות. אולם כאשר הן מזהות שיש בעיה, הן ממקמות את הבעיה אך לא מפרטות מהי סיבתה של התקלה, Root Couse. המערכת שלנו יודעת לעשות את המיתאם שבין ביצועים גרועים ובין הסיבה לכך. לדוגמה, אם אני רואה כי שרת מסוים האט את פעולתו, אני יודע לומר כי 'משה' התקין דברים על בסיס הנתונים. בנוסף, יש לנו גם את היכולת להתריע בצורה פרואקטיבית על בעיית ביצועים עתידיים. בדרך זו ניתן לקצר בצורה משמעותית את משך החיקור של התקלה וגם – למנוע תקלות".

"לא צריך לחפש מי עשה מה"

החברה, אמר גילנסון, קיימת זה עשור שנים. "בין לקוחות החברה נמצאים 50 מהארגונים הגדולים: בנקים, חברות ביטוח, ארגוני רפואה, חברות היי-טק וטכנולוגיה, רבות מהן ברשימת ה-1,000 של פורצ'ן (Fortune)". לדברי גילנסון, "רוב הפעילות שלנו היא בעולם".

בהקשר ל-Riverbed, שתציג אף היא בכנס, יש כלי APM, אנו יודעים לעבוד עם כלים אלה, על ידי איחוד וקישור של השינויים שנערכו, ביצועי הטרנזקציות ועם התקלה".

"הנושא של השפעת השינוי על הביצועים", אמר גילנסון, "הוא תחום מוכר. בעבר, ניסו לפתור אותו, ללא הצלחה יתרה, בעזרת תהליכי ITIL, עם כלי סרביס דסק, CMDB ואוטומציה, אבל בסוף – אנו, ב-Evolven, מספקים כלי אחד שנותן פתרון.

אנו עובדים עם ארגוני ענק מתקדמים, הפועלים בענן, העובדים במתכונת אג'ייל, עם DevOps, הכל חדשני – ומגיעים לאיתור מהיר של התקלות. אלו נובעות משינוי כלשהו.

הלקוחות הארגוניים מתקשים להבין מה השתנה, ולנו יש יכולת לענות על הפער בידע של אנשי ה-IT ולהשיב לשאלה מה השינויים שנעשו בפועל במערכת".

"אנו עושים אוטומציה לתהליך", סיכם גילנסון. "לא צריך לחפש מי עשה מה. המנגנון שלנו מבוסס לימוד מכונה, ML. אנו מהווים את ה'דבק' אשר מחבר תהליכים וכלים סביב השינוי. אנו פועלים לחיבור בין שינויי ה-IT ובין הסיכונים, המביאים לבעיות זמינות וביצועים".

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים