תוכן שיווקי

היטאצ'י ונטרה תארח מנמ"רים בכירים מחו"ל

09/04/2018 13:48
אלי משה, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל. צילום: יח"צ

הסניף הישראלי של היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברה בת בבעלות תאגיד היטאצ'י (Hitachi), יארח בחודש אפריל משלחת של כ-60 מנמ"רים בכירים של ארגונים גדולים מכל העולם, המגיעים לראשונה לישראל במסגרת ביקור בסטארט-אפ ניישן, אשר מאורגן על ידי המגזין CIOMove.

אלי משה, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל, ילווה את המשלחת במהלך כל ימי הביקור. במסגרת הביקור, המנמ"רים יבקרו במשרדי היטאצ'י ונטרה החדשים, אליהם עברה החברה לאחרונה, ייפגשו עם הצוות המקומי של החברה וילמדו על פעילויות ותכניות פיתוח של היטאצ'י ונטרה בעולם ובישראל.

היטאצ'י ונטרה תזמין מנמ"רים ישראלים לביקור על מנת להכיר, להתחבר ולשמוע תובנות בנושאי IT מפי המנמ"רים מחו"ל.

במהלך ימי הביקור, חברי המשלחת ישמעו מפי מומחים הרצאות על החידושים הטכנולוגים האחרונים בארגונים בישראל בתחום ויסיירו בירושלים, ים המלח וקיבוץ עין גדי.

לדברי משה, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל, "אני נרגש מההזדמנות אשר ניתנה להיטאצ'י ונטרה לארח מנמ"רים בכירים ולהציג בפניהם באופן אישי את העוצמה הטכנולוגית של מדינת ישראל, אשר מדברים עליה בכל העולם, וזאת בצד הנופים הנהדרים של ארצנו, אשר ירשימו את אורחינו לא פחות. זהו ביקור ראשון מסוגו ואני בטוח שהוא יניב שיתופי פעולה רבים ומוצלחים, אשר יתרמו לכל הצדדים המעורבים. אנו מזמינים מנמ"רים ישראלים להתארח אצלנו ולפגוש את המנמ"רים הגלובליים".

אירועים קרובים