תוכן שיווקי
לקראת אירוע - RIVERBED, יום ג' 24 באפריל, EAST

Riverbed מאיצה את השינוי הדיגיטלי ב-Fubon Life Insurance

Riverbed SteelCentral תאפשר לנטר את ביצועי הרשת והאפליקציות בחברת הביטוח השניה בגודלה בטייוואן

08/04/2018 11:45
Riverbed SteelCentral

Fubon Life Insurance נוסדה ב-1993, והיא חברת הביטוח השנייה בגודלה בטייוואן עם למעלה מ-5.8 מיליון מבוטחים ולמעלה מ-27 אלף עובדים.

בשנת 2011 הפכה Fubon Life Insurance לאחת מחברות הביטוח הראשונות בטייוואן שהציגו פתרונות ניידים. התקדמות טכנולוגית זו הביאה לקווי מוצרים נוספים וצמיחה גבוהה, וכתוצאה מכך לאתגרים נוספים עבור צוות ה-IT המונה 300 איש.
לקראת אירוע: ,Analyze & Maximize User Experience With NessPRO אולם האירועים איסט, תל אביב, 24.4.18

"כל שירות חדש דורש שיתוף פעולה בין בעלי התפקידים השונים בצוות ה-IT", אומר ג'ונה וואנג, סגן מנהל בכיר של שירות המידע של Fubon Life Insurance. "לדוגמה, מפתחי אפליקציות מתמקדים בפיתוח ותפעול של התכנית, בעוד שמנהלי הרשת אחראים לסטטוס המקוון הפנימי והחיצוני, מנהלי השרתים מופקדים על הקצאת משאבי המחשוב וכו'".

בשנת 2011 העבירה Fubon את התשתית שלה לסביבת ענן פרטי, תוך שימוש בווירטואליזציה של שרתים כדי להביא לתזמון גמיש של משאבים ויכולת להרחיב את כוח המחשוב במטרה לעמוד בצמיחה העתידית. עם זאת, חוסר היכולת להתבונן ביישומי ענן, יחד עם דרישות גבוהות יותר ליעילות הפיתוח וחילופי נתונים גדולים יותר בין אפליקציות שונות, הקשו על צוות ה-IT להבטיח את ביצועי האפליקציות.

כיצד SteelCentral מסייעת?

הודות ל-SteelCentral של Riverbed – המיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס – יש כיום ל-Fubon Life Insurance פתרון שלם ומשולב לניהול ביצועים, מקצה לקצה, המאפשר ניטור ברחבי הענן, ניטור של משתמשי קצה פנימיים וחיצוניים, ניטור אפליקציות וניטור תשתית הרשת.

החברה מצאה כי SteelCentral קלה לפריסה, כאשר הפתרון מספק ערך עסקי מיד לאחר ההתקנה. Fubon Life Insurance החלה להשתמש ב-Riverbed SteelCentral לניטור 10 אפליקציות מרכזיות.

אחד היתרונות הראשונים היה היכולת לזהות במהירות את הגורם לבעיות בביצועי אפליקציות ולפתור אותן לפני שהן משפיעות על העסק.

"יש לנו מאות אפליקציות ושרתים, וכאשר נפח העסקים מגיע לנקודת שיא, העסק שלנו נמצא בסיכון של השבתה אם מערכת ה-back-end אינה אמינה, והדבר פוגע מאוד בביצועים העסקיים החודשיים", אומר וואנג. "באמצעות SteelCentral אנו יכולים כעת לזהות ולפתור בעיות בזמן, ולבצע שיפורים על בסיס הבעיות הקיימות, כדי להגדיל את היציבות של המערכת".

תפקיד שאין לו תחליף

תוצאה נוספת של פריסת SteelCentral הייתה ירידה בעלויות התפעול. "באמצעות ניטור רציף של Riverbed SteelCentral, אנחנו יכולים לראות את השימוש ברוחב הפס ברשת, ועל ידי כך, אנחנו יכולים לחסוך עלויות תפעול ולהגביר את הגמישות בסביבה עסקית המשתנה במהירות".

יתרון נוסף הוא שיפור התקשורת בין אנשים בעלי תפקידים שונים. "על ידי מתן יכולת להתבונן בביצועי המערכת והרשת, SteelCentral מאפשרת תקשורת טובה יותר בין חברי צוות ה-IT, ובין צוות ה-IT לבין המשתמשים", אומר וואנג. "עבודת צוות טובה יותר היא יתרון נוסף שצברנו".

אבטחת מידע היא חיונית עבור חברות ביטוח, ו-Riverbed SteelCentral משחקת בתחום זה תפקיד שאין לו תחליף. בעבר, תוכנת אבטחת המידע של החברה שימשה בעיקר כדי לזהות התנהגויות אבטחת מידע שונות וליצור דו"חות, אך היא לא הצליחה לשמור את הנתונים ששודרו בפועל או את נהלי הטרנזקציות.

Riverbed SteelCentral NetShark מאפשרת forensic analysis בזמן אמת ובמבט לאחור (back-in-time), וערך זה מחוזק כאשר הוא משולב עם SteelCentral AppResponse. בעזרת כלים אלה, ניתן לאחסן ולנתח packet data ותכנים של האפליקציות, דבר המאפשר forensic analysis של האפליקציות וניטור חוויית משתמשי הקצה באמצעות פלטפורמה אחת.

הדבר שהוא אולי החשוב ביותר, היא העובדה ש-SteelCentral תומכת בטרנספורמציה הדיגיטלית השוטפת של Fubon Life Insurance. לדוגמה, SteelCentral תומכת בפיתוח אפליקציות בכך שהיא מאפשרת לנתח ולבדוק שירותים חדשים לפני שהם עולים לאויר. "כעת אנו משתמשים בשילוב של SteelCentral וכלים ל-pressure testing", אומר וואנג. "הדבר מאפשר לנו לטפל בבעיות במהלך בדיקות, כך שכאשר האפליקציות נפרסות בסביבה האמיתית הן ללא בעיות".

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים