תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Blockchain & Bitcoin Conference Israel, יום ד' 28 במרץ, דייויד אינטרקונטיננטל תל אביב

מומחי קריפטוגרפיה ידונו בעתיד הבלוקצ'יין ב-Blockchain & Bitcoin Conference

27/03/2018 11:16
Blockchain & Bitcoin Conference Israel

ב-28 במרץ, תארח תל-אביב את כנס בלוקצ'יין וביטקוין ישראל (Blockchain & Bitcoin Conference Israel), כנס גדול המוקדש לבלוקצ'יין, למטבעות קריפטוגרפיים ול-ICO.

הנואמים ידונו בעתיד של תעשיית המטבעות הקריפטוגרפיים וחברות בלוקצ'יין יציגו את ההתפתחויות החדשות שלהן.

Blockchain & Bitcoin Conference Israel

למה ישראל?

קהילת הבלוקצ'יין אומרת שישראל היא אומת הסטארט-אפ. המדינה החלה לפתח בלוקצ'יין בשנת 2015, וכעבור שנה, על פי חברת ראיית החשבון דלויט (Deloitte), פעלו בה כ-500 סטארט-אפים בתחום הפינטק.

בנוסף, על פי דו"ח החדשנות (Innovation Index) של בלומברג (Bloomberg) לשנת 2017, כלכלת ישראל היא בין 10 הכלכלות המובילות בעולם. אין זה מפתיע, שכן המדינה מקצה 4.25% מהתמ"ג השנתי למחקר ופיתוח.

פיתוח כזה של פינטק זוכה בסיוע הרשויות הישראליות. למדינה יש חממה ממלכתית שתומכת בסטארט-אפים. חוק השקעות מאפשר לחברות זרות להפחית את שיעור ניכויי המס ל-10%, מה שהופך את המדינה לאטרקטיבית בעבור יזמים זרים. בנוסף, תעשיית ההון סיכון הישראלית מדורגת במקום החמישי בעולם בגין זמינות הון סיכון.

ישראל היא גם אחת המדינות שבהן אין מעמד חוקי מוגדר למטבעות קריפטוגרפיים, אך הם עדיין כפופים למיסוי. רשות המיסים בישראל פרסמה הודעה על פיה כל עסק הקשור בקריפטוגרפיה צריך לשלם מסים על רווחיו. לפיכך, סחר במטבעות קריפטוגרפיים בישראל נכלל למעשה בתחומי המשפט. בנוסף, לרשויות יש כוונות להגן על האינטרסים של המשקיעים והיזמים על ידי שליטה על ICO. לשם כך, יצרה הרשות הלאומית לניירות ערך ועדה מיוחדת, שמטרתה לברר האם חקיקת ניירות הערך מתאימה לרגולציה על ICO.

פעילויות ומשתתפים

אורחי כנס בלוקצ'יין וביטקוין ישראל הם יזמים, מפתחים, משקיעים, מייסדי חברות סטארט-אפ בתחום הבלוקצ'יין, מחוקקים, משווקים, כורים, סוחרים, עורכי דין וחובבי תחום הקריפטוגרפיה.

האירוע יתקיים במתכונת של "כנס + זירת-הדגמות". הדיונים בוועידה יתמקדו בפיתוח בלוקצ'יין ב-2018. בהיותם מומחים מובילים, הדוברים יחלקו את הניסיון שלהם בשילוב בלוקצ'יין בעסקים, ידברו על הרגולציה של מטבעות וירטואליים ואסימונים בארץ ובחו"ל, וייעצו באילו סטארט-אפים כדאי להשקיע.

זירת-ההדגמות תפגיש חברות מתעשיית הקריטוגרפיה מרחבי העולם, ותציג את הישגיהן והתפתחותן, וכן את שירותיהן.

מארגני האירוע

האירוע מאורגן על ידי החברה הבינלאומית Smile-Expo, אשר משיקה אירועים מרשת Blockchain & Bitcoin Conference מאז 2014. כיום כולל הפורטפוליו שלה 16 מדינות, וכנס Blockchain & Bitcoin מוסקבה, שהתקיים בנובמבר 2017, היה אחד הגדולים שנערכו בחבר העמים, על פי המרכז האנליטי הפועל תחת ממשלת הפדרציה הרוסית.

עקבו אחר חדשות האירוע ועדכוני התכנית באתר הרשמי של כנס בלוקצ'יין וביטקוין ישראל.

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים