תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס לנובו ישראל - "It's Transition Time", יום ג' 20 במרץ, גלובוס מקס, מתחם אושילנד, כפר סבא

"לנובו עונה לצרכי המחשוב האישי בארגונים בצורה מיטבית"

19/03/2018 11:47
מני גרינפלד, מנהל פיתוח עסקי, לנובו ישראל. צילום: ניב קנטור

"ארגונים נדרשים לצורכי מחשוב אישי שונים  מאלה שבמגזר הפרטי-צרכני. לנובו (Lenovo) עונה לצרכים אלה בצורה המיטבית", כך אמר מני גרינפלד, מנהל פיתוח עסקי, לנובו ישראל.

גרינפלד התראיין לקראת כנס שעורכת לנובו ישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג' ה-20 למרץ, בגלובוס מקס, מתחם אושילנד, כפר סבא, תחת הכותרת "It's Transition Time".
Lenovo - It's TRANSITION Time

"ניידי סדרת ThinkPad T הם 'סוס עבודה' תאגידי מושלם", אמר גרינפלד. "יש להם ביצועים משופרים עם מעבדי ה-Core רבי העוצמה של אינטל (Intel) מהדור השמיני. הם בעלי אבטחה מובילה עם מצלמת IR, קורא טביעות אצבע וכיסוי מצלמה מכני ThinkShutter להגנה על נתוני ופרטיות המשתמש".

המחשבים, ציין, "מתאפיינים בזמן עבודה יוצא דופן, עם אפשרויות לסוללה מוגדלת, אשר מספקת עד 27 שעות עבודה". לדבריו, "הם בעלי משקל של 1.32 ק"ג בלבד. ה-ThinkPad T480s הוא מהמחשבים הניידים העסקיים הקלים ביותר בקטגוריה שלו.

בהתייחסו לדגמי סדרת ThinkPad L, אמר גרינפלד כי "הם נדמים למכונות עסקיות רב-צדדיות, ומספקים תמורה יוצאת דופן. יש להם מסכי 13 אינץ', אשר משתלבים לראשונה בסדרה. זאת, לצד דגמי 14 ו-15 אינץ' – אשר עברו עיצוב מחדש והיום הם דקים וקלים מתמיד".

תמורה יוצאת דופן

הוא הוסיף כי "יש בהם אפשרות לתצוגות תומכות מגע, פתרונות עגינה שלמים ומעבדי Core רבי-עוצמה של אינטל מהדור השמיני, אשר מציעים ביצועים נהדרים ותמורה יוצאת דופן".

ThinkPad L580, אמר גרינפלד, "מציע כעת גם אפשרות לשילוב כרטיס תצוגה ייעודי, תוצרת AMD.

ThinkPad Docking Station, אמר גרינפלד, "מציע פתרונות עגינה רב-צדדיים ופשוטים. יש בהן גישה מרעננת לעיצוב המסורתי של תחנות העגינה, והן כוללות מנגנון החלקה לחיבור בנגיעה אחת. תחנות העגינה מיועדות לשימוש עם רוב מחשבי ה-ThinkPad עם מסכי 12, 14 ו-15 אינץ', והן מספקות אפשרויות קישוריות מלאות וכן נעילת מפתח המספקת אבטחה פיזית".

"הסדרות החדשות שהשקנו", סיכם גרינפלד, "מתאפיינות ביכולת פירוק והרכבה קלה יותר, מה שמשפר את איכות ספקי השירות. המגזר העסקי יכול לעשות בהם שימוש נרחב, בעיקר בשל העובדה שהם בעלי שרידות גבוהה יותר וכן בעלי יכולת שליטה ובקרה".

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים