תוכן שיווקי
לקראת אירוע - NetApp Data Vision Day, יום ב' 5 במרץ, אודיטוריום ע"ש סמולרש, אוניברסיטת תל-אביב

נט-אפ ו-Veeam מסייעות לארגונים בתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית

04/03/2018 12:25
נט-אפ ו-Veeam

בעידן הדיגיטלי מידע שווה זהב. עם תחזית צמיחת נתונים גלובלית של 180 זטה-בייט עד שנת 2025, אנו עומדים על סיפה של בהלת זהב דיגיטלית בממדים חסרי תקדים.

האתגר הוא כיצד להפיק את מירב הערך מהנכסים הדיגיטלים כאשר הנתונים מפוזרים על פני תשתיות ענן פרטיות וציבוריות, וגם, כיצד ניתן להבטיח את זמינות היישומים העסקיים והנתונים הקריטיים בעולם שהופך יותר ויותר לענן היברידי.

מריה אולסון, סגנית נשיא לשיתופי פעולה אסטרטגיים של נט-אפ (NetApp) ואנדי ואנדבלד, סגן נשיא לשיתופי פעולה של Veeam, דנו כיצד נט-אפ ו-Veeam מסייעות לארגונים דוגמת Denver Bronocs ,Telefonica ועוד רבים אחרים בתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם.

במרדף אחר ה-"זהב הדיגיטלי", ארגונים אלו ממנפים את יכולות מארג הנתונים (Data Fabric) שלהם ביחד עם Veeam כדי לפשט את ניהול הנתונים ופעולות טכנולוגיית המידע, לשפר את הזמינות, להקטין את העלויות וליצור חוויה דיגיטלית שקופה יותר ללקוחות, שותפים ומשתמשי קצה.

בדיון באתר החדשות הדיגיטלי theCube, הצהירו אולסון ו-ואנדבלד כי ארגונים מחפשים בעיקר:

– יכולות טכנולוגיית מידע פשוטות יותר ויישומים זמינים תמידית.
– סיוע בטרנספורמציה דיגיטלית.
– גמישות.

מעבר לעולם דיגיטלי מצריך גמישות וחופש בחירה. מערכת ההפעלה ONTAP של נט-אפ נמצאת בלב ליבו של ה-Data Fabric. זוהי מערכת ההפעלה המפעילה את טכנולוגיות האחסון של נט-אפ.

את מערכת ההפעלה ONTAP ניתן להטמיע בתוך הדטה סנטר בתצורות שונות כגון FlexPod ו-All-Flash FAS או על חומרת White-Label באתרים מרוחקים. מעבר  לכך, היא ניתנת לפריסה כפתרון מוגדר תוכנה ב-AWS ,Azure, ענן IBM או באחד מספקיות הענן המשלבות נט-אפ ו-Veeam גם יחד.

בזכות האינטגרציה הרחבה של Veeam עם נט-אפ, ארגונים יכולים להשיג פשטות שמבטיחה זמינות מתמדת של עומסי העבודה ללא קשר להיכן המידע מאוחסן, אם בתוך הדטה סנטר, ואם בענן.

השילוב של ONTAP עם Veeam מספק את הגמישות וחופש הבחירה שעסקים זקוקים להם כדי למנף את מיטב פתרונות הענן ההיברידי להאצת תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית.

למצוא את מכרה הזהב הדיגיטלי

כאשר הם נשאלו כיצד נט-אפ ו-Veeam מודדות את הצלחת השותפות, דיברה אולסון על הצורך בתיאום חזק. "יש צורך בהסכמה לגבי אופן שילוב הפתרונות הנבחרים".  היא דיברה גם על הצורך בתכנית Go to Market מתואמת הכוללת אסטרטגיה ממוקדת-ערוצים מקיפה, המותאמת ללקוחות, ושאותה ניתן ליישם באופן עקבי.

ואנדבלד הצטרף לדברי אולסן ואמר, "יש לנו שיתוף פעולה נרחב ברמה הניהולית. מדד משמעותי נוסף של Veeam הוא דירוג ה-NPS – Net Promoter Score (שביעות רצון הלקוחות) שלנו – 73. זהו דירוג גבוה ביותר. מבלי לספק את הפתרונות הנכונים עם השותפים הנכונים, ונט-אפ הוא שותף נכון בכל קנה מידה". אולסון הוסיפה ואמרה כי "דירוג שביעות רצון הלקוחות של נט-אפ הוא גם גבוה מאוד. אז זהו תחום נוסף שבו אנו מתואמים מאוד"!

בעזרת מערכת ההפעלה ONTAP של נט-אפ, ארגונים יכולים בפשטות רבה לנהל, לשתף ולהגן על המידע ללא קשר לתשתית שעליה היא רצה  ועם השילוב של Veeam עם ONTAP, ארגונים יכולים להבטיח את זמינותו והגנתו של ה-"זהב הדיגיטלי" שלהם.

ביחד, Veeam ונט-אפ מספקות פשטות, גמישות וזמינות מתמדת של טכנולוגיות המידע, כך שארגונים יכולים להפעיל יישומים עם עומסי עבודה בכל מקום על פי צורכי העסק – במשרדי החברה, בענן הציבורי או בשילוב של שניהם – כדי להבטיח שימצאו את מכרה הזהב הדיגיטלי.

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים