תוכן שיווקי
לקראת אירוע - CA- cGOV פוגשת את המגזר הממשלתי, יום ה' 22 בפברואר, מלון אוריינט, ירושלים

"המנמ"ר נדרש לתת מענה מהיר לדרישות העסקיות בארגון"

20/02/2018 11:48
זוהר פרל, מנהל חטיבת CA-Broadcom ב-NessPRO. צילום: ניב קנטור

כתב: הילל יוסף

"ארגונים נדרשים לכלים המאפשרים למנמ"ר לתת מענה מהיר לדרישות העסקיות בארגון, ולטייב את סביבות הפיתוח השונות – ואת זה CA Technologies יודעת לעשות היטב", כך אמר זוהר פרל, מנהל חטיבת CA ישראל ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, וסמנכ"ל בכיר בנס.

פרל התראיין לקראת אירוע "CA- cGOV פוגשת את המגזר הממשלתי". הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ה' 22 בפברואר, במלון אוריינט, ירושלים. בכנס ייערך מפגש עם בכירי CA Technologies שבו יוצגו יישומים המותאמים לארגונים ממשלתיים.

לדברי פרל, "כל ארגון נדרש למפעל תוכנה המחבר בין הצרכים, הדרישות והתוצרים שעונים עליהם. הדבר נעשה על ידי צמצום המחסומים וחיזוק השרשרת שמחברת בין צרכים ורעיונות – לבין התוצאות. כך, כל אחד הוא חלק מאותו מפעל, המקבל דרישות – ובאמצעות התוכנה מממש דרישות אלה לתוצרים. אלה משרתים את הלקוחות במגזרי השוק השונים ובתוך כך הציבורי, הפיננסי והבטחוני. כך, התוכנה היא הלב הפועם של כל ארגון".

"CA היא חברת תוכנה מ-10 הגדולות בעולם, בעלת מחזור מכירות שנתי של יותר מארבעה מיליארד דולר", אמר פרל. היא הבינה את השינוי שקרה בעולם, ונערכה לקראתו, הן פנימית, והן בשינוי ההיצע שלה ללקוחותיה הארגוניים. היא מספקת כלים המאפשרים לייצר פתרונות תוכנה, ניהול IT ואבטחת מידע, עם כלים סביב תפיסות DevSecOps, ועם ניהול מערכות בתוך הארגון. כך, כיום חלק ניכר מהכנסותיה באות מאספקת פתרונות לעולם ה-IT החדש".

"כל ארגון נדרש למחזוריות של זיהוי צורך ורעיון עסקי ולטפל בו בשלושה מימדים: מהירות, אמינות, ויעילות, ואת כל זה לעטוף בחוויית משתמש", אמר פרל.

"CA מספקת כלים לארגונים על מנת שהדרישות העסקיות בארגון ימומשו במהירות", אמר פרל. "CA מציעה כלים שמטייבים את סביבות הפיתוח והבדיקות השונות, כולל בדיקות אבטחה, כחלק משלבי הפיתוח. CA גם מציעה כלים לסימולציה ואוטומציה של מעבר בין סביבות הפיתוח לסביבת טרום הייצור וסביבת הייצור. בדרך זו, המערכות מגיעות מטויבות יותר ונקיות יותר".

אפליקציות הופכות כל רעיון למציאות

"מימוש כלים של CA מאפשר למנמ"ר לתת מענה להיבטים העסקיים בארגונו, ולעשות זאת בצורה מהירה ויעילה. CA עושה זאת גם בביתה, פנימה: את מעגלי הפיתוח שלה היא עושה באופן אג'ילי, ואת מוצריה היא מאבטחת עם מוצריה".

על פי פרל, "CA מובילה היום את השוק עם תשתית כלי DevSecOps – כלים אלה מאפשרים לכל ארגון לפתח, לבדוק –  ולהעביר לסביבות הייצור, ובמהירות". הוא הוסיף כי "CA מובילה את השוק עם API Gateway שמשמש כתשתית לכל ארגון כדי להשפיע באופן דרמטי על הדרך שבה אפליקציות הופכות כל רעיון למציאות".

"API Gateway מאפשר לכל ארגון לפתח ולממש ממשקים פנימיים וחיצוניים – בצורה מאובטחת", אמר פרל. "ארגונים ממגזרים רבים כבר הטמיעו אותם, בעולמות הפיננסים, התחבורה, ממשלה, ביטוח ותעשייה. כך, למשל, ממשלת סינגפור פיתחה פלטפורמת שירות מבוססת כלי CA לשימוש מיליוני התושבים שלה. הפלטפורמה מאפשרת להם לגשת לכלל שירותי הממשלה על בסיס אפליקציה אחת".

"CA אימצה את תפיסת הקוד הפתוח ותומכת בפתרונות קוד פתוח במוצריה", סיכם פרל. "ל-CA יש היום 19 מוצרים המדורגים כמובילים ברביע הקסם של גרטנר (Gartner), או ב-Forrester Wave".

"CA היום היא שותף אסטרטגי בהרבה ארגונים למסע רציף ומעגלי שמתחיל ברעיון ומסתיים בתוצר, ומאפשר לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת התוכנה, הנמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף".

"בשנתיים האחרונות מאז הפכה NessPRO לנציגתה של CA בארץ, הרחבנו את הפעילות בצורה משמעותית בעיקר סביב עולמות התוכן החדשים בהם CA תומכת", ציין פרל. "יש לנו לקוחות חדשים, ועשינו פרויקטים חדשים וחדשניים אצל הלקוחות הקיימים והחדשים".

אירועים קרובים