תוכן שיווקי

Snapdragon X50 5G NR נבחר לשבב הסטנדרט במכשירי המובייל ל-2019

המעבד של קוואלקום נבחר על ידי ענקיות הטכנולוגיה להיות שבב הסטנדרט למכשירים הניידים שלהם, שיתמכו בטכנולוגיות 5G NR ● "אנו מחויבים לספק ללקוחות את הדור הבא של טכנולוגיות ה-5G", כך אמר אלכס קאטוזיאן, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של חטיבת המובייל של החברה

12/02/2018 11:04
Snapdragon

קוואלקום (Qualcomm) הכריזה כי המעבד שלה, Snapdragon X50 5G NR modem family, נבחר על ידי מיטב חברות הטכנולוגיה העולמיות להיות מעבד הסטנדרט במכשיריה הניידים הצפויים לצאת לשוק בשנת 2019.

כידוע, הענקיות טכנולוגיות דוגמת HTC, נוקיה (Nokia), סוני (Sony), אסוס (Asus ), שיאומי (Xiaomi), LG ועוד, עובדות בימים אלה על הנדסת מכשירים ניידים בטכנולוגית 5G, המושתתים על גלי sub-6 GHz וגלי מילימטר (mmWave).

קוואלקום, שנחשבת למובילה בתחום פיתוח שבבים בטכנולוגיית 5G למכשירים ניידים ומערכות תומכות בטכנולוגיית 5G, המפותחת גם בסניף הישראלי של החברה בהוד השרון, נבחרה להיות ספקית השבבים הרשמית של חברות אלה למכשירים שישווקו בשנת 2019.

טכנולוגיות 5G צפויות לשנות עד ללא היכר את טכנולוגיית המובייל שאנו מכירים כיום. הטכנולוגיה, מרחיבה את רוחב הפס של הסמארטפונים כך שכמעט ולא נצטרך להתחבר ל-Wi-Fi הציבורי.

משתמשי הטכנולוגיה יוכלו להוריד ולהעלות תכנים במהירות עצומה, לבצע שיחות וידיאו באיכות טובה הרבה יותר, חיבור קבוע ובמהירות אדירה, לטכנולוגיות ענן ושיפור משמעותי בקיבולת טכנולוגיות המציאות הווירטואלית (VR), המוגברת (AR) והמורחבת (XR) – בעלות נמוכה יותר ובזמן תגובה נמוך במיוחד של פחות מאלפית השנייה.

אלכס קאטוזיאן, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של חטיבת המובייל של קוואלקום, התייחס לבחירת מעבד החברה כמעבד הסטנדרט של ענקיות הטכנולוגיה לשנת 2019, ואמר כי "כפי שעולה מעבודותינו הקודמות עם ענקיות הטכנולוגיה המובילות בעולם, וכפי שהצגנו בעבר עם טכנולוגיות הקישוריות הסולארית הקודמות של קוואלקום, ה-G3 ו-ה-G4, אנו מתחייבים לנצל את המומחיות והמנהיגות הטכנולוגית שלנו על מנת להביא להשקה מוצלחת של טכנולוגית ה-5G NR שצפויה לשנות ללא היכר את עולם הקישוריות הסולארית שאנחנו מכירים כיום".

אירועים קרובים