תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס הלקוחות השנתי של Fujitsu, יום ג' 16 לינואר, מרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה

רענן ביבר, פוג'יטסו ישראל: "הצלחנו לתקוע יתד משמעותי בשוק המקומי"

15/01/2018 14:08
רענן ביבר, מייסד ומנכ"ל פוג'יטסו ישראל. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף

"הכנס המיוחד והחגיגי שייערך השבוע, עומד בסימן שנה לכניסת החברה לישראל. על רקע הדינאמיות העצומה והתחרות העזה בשוק המקומי – ולמרות פרק הזמן הקצר של הפעילות, הצלחנו לעמוד במשימה אותה הצבנו לעצמנו – לתקוע יתד משמעותי במגרש ה-IT המקומי", כך אמר רענן ביבר, מנכ"ל פוג'יטסו (Fujitsu) ישראל.

ביבר התראיין לקראת אירוע הלקוחות השנתי של ענקית ה-IT היפנית בישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג', ה-16 בינואר, במרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה, בנוכחות מאות מקצועני IT, שותפיה ולקוחותיה של החברה.
לקראת כנס הלקוחות השנתי של פוג'יטסו ישראל, יום ג', 16 לינואר, מרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה

ביבר תיאר בהתרגשות: "הקמנו מאפס את פעילות החברה בישראל, והגענו להישגים מרשימים בתוך זמן קצר יחסית. מצאנו כפי שהערכנו וידענו, שוק אינטליגנטי, שיודע מה הוא צריך ומעוניין בפתרונות איכותיים ואמינים. שוק שמבין היטב מהי טכנולוגיה יפנית איכותית וייצור גרמני, וזה נכון בראש ובראשונה למערכות המידע למגזר העסקי בו נמצא המיקוד החד-משמעי שלנו, ולשם מיועד סל המוצרים שלנו".

על פי ביבר, "החברה ממוקדת במערכות מידע ארגוניות ודטה סנטר למגזר העסקי. בדגש על אינטגרציה חלקה וניהול אחוד של כלל המוצרים. מדובר בסל מוצרים ושירותים מהעשירים בתעשייה ובמגוון רחב של מערכות מחשוב מקצה לקצה".

על פי מנכ"ל פוג'יטסו ישראל, "מרביתן של עסקאות החברה בישראל בשנה החולפת – כ-85% מהן – היו באזור של הדטה סנטר – עם מכירות של שרתים ומערכות אחסון. אין ספק, כי נתונים אלו משקפים היטב את המוכוונות שלנו לדטה סנטר הארגוני".

"תודות לעבודה מצוינת בכוחות משותפים עם שותפינו העסקיים, ופתיחות של הלקוחות לאמץ טכנולוגיה ואיכות חסרת פשרות, הצלחנו להיכנס לכמה מגזרי תעשייה: ארגוני היי-טק, ארגונים מהמגזר הפיננסי, ספקיות שירות, ומוסדות באקדמיה. גם בתחום המגזר הממשלתי, אנו מצפים לפתיחתם של מכרזים מובילים בהם נוכל להביא את בשורת פוג'יטסו".

"ההחלטה על הקמת הסניף בישראל התקבלה כהחלטה אסטרטגית ברמת הארגון העולמי ויש התייחסות מיוחדת בחברה לשוק בישראל", אמר ביבר.

הפיכת הארגון לדיגיטלי בעידן של כלכלה דיגיטלית

"כניסתנו לשוק לוותה בחבירה של פוג'יטסו לשותפים עסקיים מהמובילים בארץ: בהיבט תמיכה ושירות, כמו גם מלאי לוגיסטי לחלקי חילוף – קבוצת יעל; בהיבט אינטגרציה – קבוצת אולטרייד, ניסקו טכנולוגיות, הראל מחשבים ואמת מיחשוב. ובהיבט ההפצה – איסטרוניקס ודטה טק. בנוסף יש לנו שיתופי פעולה בישראל עם שותפי הטכנולוגיה של פוג'טסו ברמה המקומית דוגמת קומוולט (Commvault), רד-האט (Red Hat) ,SUSEועוד".

בשנה החולפת, ציין ביבר, "מדי רבעון ורבעון, קצב הגדילה שלנו הכפיל את עצמו. אני מעריך כי המגמה הזו תימשך ואף תתגבר גם השנה, כך שבהחלט נעמיק את החדירה שלנו לשוק הישראלי".

תעשיית ה-IT, אמר ביבר, "חווה שינויים רבים בשנים האחרונות: מיזוגים, רכישות, ספינים ופיטורים. על רקע הללו יש ערך רב לכניסתה של פוג'יטסו לישראל – חברה ותיקה ויציבה המביאה עימה מסר של חדשנות עם השקעה מסיבית במו"פ. השוק המקומי מזהה את הפוטנציאל ומאמץ אותנו בשיתופי פעולה וסיפורי הצלחה שמעניקים ערך לחברה, לשותפיה ומעל לכל – ללקוחותיה".

"כניסתנו לשוק חוללה כמובטח רעידת אדמה יפנית בשוק המחשוב הישראלי", סיכם ביבר, "וזו בהחלט תחילתו של סיפור הצלחה".

"לפוג'יטסו יש היצע רחב ושלם של מוצרים ושירותים ואנחנו מאפשרים ללקוחות בחירה מיטבית מעצם הרחבת ההיצע בתחום לטובת הלקוחות הארגוניים בארץ. הלקוחות מבינים יותר ויותר את הערך והרווח הקיים בעבודה עמנו ועם מוצרי פוג'יטסו. אנו מסייעים למנמ"רים במימוש והשגה של אתגר ההיערכות לביצוע המהפכה הטכנולוגית הרביעית – הפיכת הארגון לדיגיטלי בעידן של כלכלה דיגיטלית".

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים