תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Digital Transformation by Cisco, יום ג' 16 בינואר, משרדי סיסקו, נתניה

"סיסקו – היחידה המספקת פלטפורמה דיגיטלית מתקדמת מקצה לקצה"

14/01/2018 14:42
אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל. צילום: טלי שגיא

כתב: הילל יוסף

"ה-IT הארגוני הוא המאפשר את הטרנספורמציה הדיגיטלית. הטכנולוגיה היא זו שמעניקה את היכולת להיות מנוע הצמיחה של הארגונים. סיסקו (Cisco) מספקת פלטפורמה דיגיטלית מתקדמת ומאובטחת לארגונים מקצה לקצה", כך אמר אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל.

שגיא התראיין לקראת סדרת אירועים בנושא Digital Transformation by Cisco. האירוע הראשון ייערך ביום ג' ה-16 בינואר 2018, במשרדי סיסקו ישראל, ברחוב המלאכה 32, נתניה. אירוע זה הינו הראשון בסדרה של ארבעה מפגשים, אשר יידון בעולמות הדטה סנטר – החידושים וההכרזות האחרונות של סיסקו. כמו כן, יערכו הדגמות (Demos) אשר יראו את יכולות הפלטפורמה ויתרונותיה. לצד ההרצאות, יערכו מסלולים מקצועיים אשר יעסקו בעולמות התוכן מעמיקים.
לקראת אירוע -  Digital Transformation by Cisco, יום ג' 16 בינואר,  משרדי סיסקו, נתניה

"העולם הדיגיטלי הוא אינו מושג עתידי, הוא כבר פה. הטכנולוגיה מחוללת שינוי עצום בהיקפים שלא הכרנו בעבר", אמר שגיא.

"חברות רבות יוצרות קיום מודלים חדשים, כאשר כל הצלחתם מבוססת על פטפורמה דיגיטלית מאפשרת. ראו את המהפכה בתחום המלונאות המובלת על ידי Airbnb או את תחום ההיסעים עם חברות כמו אובר (Uber) ו-Gett".

בעולם החדש, אמר שגיא, "הלקוחות, הפנימיים והחיצוניים, מצפים לקבל מהארגון חוויית שירות, שזהה לזו שאליה רגילים הצרכנים במגזר הפרטי. על המנמ"רים לעמוד כיום באתגר אספקת חוויית שירות זמינה, קלה וידידותית, מאובטחת, וחשוב מכל – לייצר ערך עסקי מהותי ממקורות המידע השונים".

שגיא ציטט מחקרים, לפיהם  מרבית הארגונים מתווים כיום את אסטרטגיית ענן ההיברידי. "האפליקציות בעידן החדש מבוססות על מיקרו-שירותים, הן יכולות לרוץ במקביל – בענן או בדטה סנטר המקומי. האתגר הוא לתת חוויית משתמש טובה יותר, תוך כדי ניטור האפליקציה המבוזרת, בסביבה מרובת עננים, תוך חסכון בעלויות ושליטה על המידע", אמר.

אתגר נוסף בעולם החדש, ציין שגיא, "הוא אופן העבודה של המנמ"ר – כיום עליו לעבוד לא רק מול הגורמים הטכניים בארגון, אלא גם מול מחלקות השיווק, האסטרטגיה, הכספים, ועוד. עליו לענות על צרכיהם מחד ולקדם אותם לפיתוח ואימוץ הפלטפורמה הדיגיטלית מאידך".

הדיגיטל – תפיסת חיים של הארגון

"הכניסה לעידן הדיגיטל איננה פרויקט המתוחם בזמן, עם התחלה, אמצע וסוף", הדגיש שגיא. "מדובר בתפיסת חיים של הארגון. על כל הגורמים בארגון לתמוך בתפיסה זו. זהו אתגר תרבותי-ארגוני, להפוך את הדיגיטל לחלק מה-DNA הארגוני, כשהתרבות הארגונית תומכת בתהליכים הדיגיטליים, מניעה את השינוי ומניבה התייעלות תהליכית".

כבר לפני שבע שנים, אמר שגיא, "סיסקו זיהתה את המגמה של המסע הדיגיטלי של הארגונים – ונערכה לקראתה. סיסקו משקיעה רבות בחדשנות, היקף ההשקעה השנתי שלנו במו"פ עומד על שבעה מיליארד דולר, נתון המשקף 14% מתקציבה השנתי של החברה (סך של כ-50 מיליארד דולר)".

נדבך נוסף באסטרגיית החדשנות הינו ברכישות של חברות המשלימות את הפרוטפוליו שלנו בעולם ה-IT הרחב. הרגל השלישית בפעילותה, לצד ההשקעה במו"פ וברכישות, היא שיתופי פעולה הדוקים שהחברה עורכת עם חברות IT שונות, בענן ומחוצה לו: Azure, הענן של מיקרוסופט (Microsoft), Google Cloud Platform, קומוולט (Commvault), Veeam, ספלאנק (Splunk), סאס (SAS), אפל (Apple) ועוד. עם שלושת המנועים הללו אנו בונים אקו-סיסטם מלא".

כך, אמר שגיא, "סיסקו מספקת פלטפורמה דיגיטלית מאובטחת מקצה לקצה: החל מרשתות הדטה סנטר והענן, המשך ברשתות הגישה LAN & WAN, כולל עולם השיתופיות (Collaboration) המהווה חלק ניכר בעולם הדיגיטל, ומספק יכולת קישוריות עם לקוחות הקצה באופן נוח וקל".

לדבריו, "הפלטפורמה מכוונת כוונה (Intent-Based Network), עם מעטפת אבטחה כוללת – לדטה סנטר, לענן ולתחנות הקצה, הפועלת על בסיס מידע מבוסס הקשר, עם ניתוח של המידע של הרשת המגיע מנקודות הקצה, מהאפליקציות ומשרתים".

"חברות שהשכילו להטמיע אסטרטגיית דיגיטל היו לרווחיות פי שלושה לעומת חברות שלא עשו כך", סיכם שגיא. "יש לנו את היכולת לסייע לארגונים לצלוח את המהפכה הדיגיטלית בהצלחה".

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים