תוכן שיווקי

010 ו-Qnext ייצגו את פתרון FileFlex Enterprise בישראל

11/01/2018 10:48
פסח גולדמן, מייסד ושותף של 010 מחשוב ענן . צילום: יח"צ

010 מחשוב ענן ו-Qnext חתמו על הסכם לשיתוף פעולה לייצוג בלעדי של פתרון FileFlex Enterprise בישראל.

010,  ספקית מובילה של שירותי ניהול והגנה על נתונים הודיעה כי השירותים שלהם כוללים כעת את פתרון FileFlex Enterprise.

010 מודיעה כי שירותי ההגנה על המידע הארגוני שהיא מספקת, כוללים כעת את פתרון FileFlex Enterprise המאפשר גישה מאובטחת מרחוק למידע הארגוני, שיתוף מידע וסטרימינג של תוכן מכל התקן ברשת ללא צורך בשימוש בפתרונות מבוססי ענן.

עם הוספת פתרון FileFlex Enterprise לסל השירותים שלה, יכולים משתמשים לגשת למידע ארגוני באופן מאובטח, לשתף מידע, לעשות סטרימינג ולבצע מרחוק פונקציות מרובות לניהול קבצים, מכל מקום.

באמצעות שרת FileFlex Enterprise, יכולים ארגונים לשמור על שליטה מלאה בניהול משתמשים, ניהול תוכן והרשאות עבור כל פעילויות הגישה והשיתוף מרחוק – תוך אפשרות למעקב מלא למניעת דלף מידע.

010 מחשוב ענן

010 מחשוב ענן

"בבחירת FileFlex עבור שירותי הגנת הנתונים שלנו, לא יצטרכו המשתמשים להעלות את התוכן שלהם לענן – זהו שיפור מאסיבי של רמת אבטחת המידע ומניעת אסון של אובדן מידע", אמר פסח גולדמן, מנכ"ל 010.

לדבריו, "FileFlex Enterprise היא טכנולוגיה משבשת בעולם שיתוף תוכן וירטואלי. פתרון זה מעלה את סף רמת אבטחת המידע בעת שיתוף תוכן. כעת, יכולים השירותים של 010 לספק גישה מאובטחת מרחוק למידע ארגוני. FileFlex משנה את הדרך שבה ניגשים משתמשים ומשתפים נתונים, בצורה מאובטחת".

"אנו שמחים להיות שותפים עם ארגון ברמה עולמית שיש לו בסיס לקוחות מרשים. 010 הוכיחה את עצמה כמובילה בתחום הגנה על מידע, התאוששות מאסון והמשכיות עסקית", אמר אנתוני דה-קריסטופרו, נשיא ומנכ"ל Qnext העולמית.

"חברת 010 משנה את האופן שבו ארגונים משתפים ומנהלים את התוכן שלהם. ללא צורך בענן, התוכן והנתונים יכולים להיות זמינים בגישה מאובטחת מכל מחשב או מכשיר נייד 24/7 מאחורי ה-Firewall הארגוני".

למידע נוסף על שירותי חברת 010 מחשוב ענן, לחצו כאן.
למידע נוסף על פתרונות FileFlex, לחצו כאן.

010 הוקמה ב-2010 על ידי פסח גולדמן ורני נתנאלי שהם בעלי ניסיון רב-שנים בתחומי ההגנה על המידע והתאוששות מאסון. באמצעות שותפיה הרבים, מסייעת החברה לעסקים להגן על הנתונים הקריטיים לעסק ולהתכונן "ליום סגריר".

החברה מספקת חבילת הגנה מלאה מפני איומי סייבר וכופר (Ransomware) וכוללים:
● פתרון מאובטח לשיתוף מידע ארגוני.
● גיבוי מנוהל באמצעות הענן (יכולת להגן על כל סוגי המידע הארגוני).
● גיבוי מידע ענני כדוגמת Office 365 ,SalesForce ,G-Suite ועוד.
● פתרונות להתאוששות מאסון.
● פתרונות להגנה על דוא"ל.
● פתרונות אבטחת מידע לשרתים ול-End-Point.
● מרכז תמיכה הפועל 24/7.

ליצירת קשר לחצו כאן.

FileFlex הינה טכנולוגיה חדשנית והיא חלק ממגמת Peer-to-Peer. זהו פתרון תוכנה המאפשר גישה מרחוק למידע, תוך ניצול היתרונות של טכנולוגיית הבלוקצ'יין וכן, מספקת אבטחת מידע ושמירה על הפרטיות.

FileFlex הוא מוצר מבית Qnext, הממוקמת בקנדה. הפתרון מיוצג בארץ בלעדית על-ידי 010.

לקבלת מידע נוסף על המוצר, לחצו כאן.

אירועים קרובים