תוכן שיווקי

ווינד ריבר זכתה בפרסים לחדשנות באלקטרוניקה צבאית ותעופתית

07/01/2018 10:28
ווינד ריבר

פלטפורמת VxWorks 653 של ווינד ריבר – חברה בבעלות מלאה של אינטל (Intel) ומובילה עולמית בפיתוח תוכנה למערכות משובצות ומכשירים ניידים, סיימה את שנת 2017 עם זכייה במספר פרסים יוקרתיים. הבולט בהם הוא פרס הזהב של המגזינים Military & Aerospace Electronics ו-Intelligent Aerospace Technology, שניתן עבור הערך והיכולות ששל מוצר מוביל בתעשייה זה.

החברה גם זכתה בפרס פלטינה עבור פלטפורמת ה-Multi-touch (סביבת בקרה והמחשה ויזואלית לתחנות בקרת תעופה), אותה יצרה ווינד ריבר בשיתוף עם החברות Presagis ו-CoreAVI, שכוללת את VxWorks.

VxWorks 653 של ווינד ריבר היא מערכת הפעלה המשמשת לפיתוח אפליקציות אוויוניקה משולבות ומודולריות (IMA) ברמת בטיחות קריטיות שונות. פתרון קונסולידציית פלטפורמות אוויוניקה זה המוביל בתעשייה, נמצא כיום בשימוש של יותר מ- 220 לקוחות ביותר מ-430 פרויקטים של IMA ביותר מ-80 מטוסים.

אם מצרפים היסטוריית הצלחות זו של IMA VxWorks 653 עם כל המוצרים המאוחדים או העצמאיים בעלי הסמכות VxWorks בכל התחומים, רואים כי טכנולוגיות ווינד ריבר משמשות היום יותר מ-350 לקוחות בלמעלה מ-550 פרויקטים המבוצעים ביותר מ-100 פלטפורמות קריטיות בהיבטי בטיחות בים, באוויר וביבשה.

בתחילת 2017 השיגה VxWorks 653 עמידה בתקנות FACE (ר"ת Future Airborne Capability Environment), כמערכת ההפעלה הראשונה ויחידה שעמדה בתקן זה. בהמשך הושקה חבילת העדויות להסמכה VxWorks 653 Multi-core Edition RTCA DO-178C DAL A COTS. ה-DVD של עדויות הסמכת COTS של ווינד ריבר מכיל כעת יותר מ-40 אלף קבצי מקושרי-היפרלינק לתמיכה בדרישות הסמכות אבטחה של לקוחות ווינד ריבר.

לדברי צ'יפ דאונינג, מנהל בכיר לתעופה וביטחון בווינד ריבר, "ההצלחה של VxWorks מתבססת על יכולת האינטגרציה המהירה עם מגוון ספקי אפליקציות החולקים פלטפורמת מחשוב IMA. זאת לצד תאימות לסטנדרט RTCA DO-297 לשרשרת אספקה מרובת ספקים ומבוססת תפקידים".

"החציצה החזקה וכלי הפיתוח והאימות בעלי התאימות ל-DO-330 מצמצמים את היקף הבחינות הנדרש, ומבטלים את הדרישה לבחינה חוזרת של כל הפלטפורמה בעת שינויי תוכנה. יכולות אלה חוסכות ללקוחותינו מיליוני דולרים בכל שנה בעבודת בחינות והסמכות, ומקצרות את זמן היציאה לשוק והזמן להטמעה".

מהדורת ה-Multi-core של VxWorks מוסיפה יכולות נוספות, כשהיא ממנפת במלואה וירטואליזציית חומרה בפלטפורמות מרובות ליבות, ותומכת ללא שינוי בסביבות מערכות הפעלה אורחות המוקצות לליבה אחת או לליבות רבות.

למעשה, VxWorks 653 Multi-core Edition יכולה לשמש עם מערכות בהן פועלות אפליקציות Linux בלבד אשר מוגבלות מבחינת העלות הגבוהה של שינויים ובחינות מחדש.

אירועים קרובים