תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - COMMVAULT CONNECTIONS LIVE

קומוולט הסמיכה את אבנט תקשורת כאגריגטור הרשמי שלה בישראל

אבנט: “תוכנית האגרטורים החדשה של Commvault תואמת לשינוי בפעילות השוק”

18/12/2017 14:17
שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת. צילום: יח"צ

קומוולט (Commvault), ספקית מובילה של הגנת נתונים וניהול מידע לארגונים, הכריזה כי מפיצת התוכנה ומוצרי החומרה המתמחה, אבנט תקשורת (ABnet), הוסמכה רשמית לספק פתרונות מוצריה בענן לספקי שירות ענן בישראל.

בקרב קהילת המפיצים בישראל ובשוק העולמי מתחולל שינוי בתפיסה. ככל ש-SaaS ממשיך לצבור תאוצה בדרכו להפוך לסטנדרט, הוא מייצר הזדמנויות עבור ספקי שירותים מנוהלים (MSP) בענן המעוניינים לסייע ללקוחות שלהם לבצע מעבר אל מודלים עסקיים של IT ו-OPEX גמישים.

במקביל, ככל שדרישות הלקוחות משתנות, כך גם הספקים של פתרונות מסורתיים חייבים לבצע מעבר אל שירותי ענן מנוהלים, במטרה להתמודד עם הכיווץ במחירי השוק. הסכם האגרגטור של קומוולט מייצר בסיס כדי לבצע את המעבר למבני התמחור היעילים יותר ומספק לחברות השותפות להסכם רמה עמוקה יותר של תמיכה טכנית.

שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל. צילום: רן מירון

שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל. צילום: רן מירון

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת, אמר כי "הסכם האגרגטור הוא האבולוציה החדשה ביותר במודל ההפצה, ולמעשה הוא מציג גישה של 'ענן קודם לכל'. הוא מאפשר לאבנט תקשורת להרחיב את פעילות רצפת המסחר האוטומטית והפורצת דרך שלה, ולהיכנס לשוק ה-MSP – שוק יוקרתי ומרכזי לצמיחה עבורנו בישראל".

"העבודה הבלעדית עם קומוולט במהלך שלוש השנים האחרונות סיפקה לנו את האמינות, יכולת התגובה, הפשטות והניסיון הנדרשים כדי לספק שירות ללקוחות. הסכם האגרגציה מאפשר לנו להרחיב את נתח השוק שלנו בישראל, ואנו מצפים להמשיך את מה שכבר הפך ליחסי עבודה מוצלחים מאוד עם קומוולט", הוסיף אמויאל.

"הדרך בה תוכנה נמכרת נותרה די קבועה לאורך שנים. אך כיום העולם נע במהירות ל-SaaS, על בסיס רכישת תוכניות ובמודלים של תשלום על פי שימוש, במסגרתם הלקוחות מצפים לפשטות ומהירות שימוש", אמר שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל.

"הימים של כתיבת הוצאה הונית וצ'קים גדולים עברו. הימים של OPEX ו-IT אג'ילי כבר כאן. הסכם האגרגציה שלנו נולד מתוך מודעות גבוהה לשוק בו אנו והשותפים ספקי השירות שלנו פועלים כעת. ההסכם מהווה חיזוק למחויבות שלנו להישאר בקדמת הטכנולוגיה והפעילות העסקית", אמר נוני.

אירועים קרובים