תוכן שיווקי

CA הכריזה על מהדורה חדשה של CA Automic One Automation

18/12/2017 10:46
CA Technologies

CA Technologies הכריזה על מהדורה חדשה של פלטפורמת CA Automic One Automation – מערך של מוצרים המאפשרים לספק אוטומציה חכמה למפעל התוכנה המודרני. המהדורה החדשה עונה על צרכיו של שוק הצומח במהירות, שיש לו פוטנציאל להגיע ללמעלה משישה מיליארד דולר עד 2020 [1] עם תחומי צמיחה קריטיים בענן, Big Data ו-DevOps ואוטומציה, תוך אוטומציה של הדטה סנטר.

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.

"ארגונים ממשיכים למנף תהליכים מוגדרים ואוטומטיים המאפשרים לפתח תוכנה במחזורים קצרים יותר ופריסה מהירה יותר לייצור", אמר איימן סייד, נשיא ומנהל המוצרים הראשי של CA. "אוטומציה חכמה מציעה נתיב לשיפור הזריזות והגמישות בארגון. CA Automic מאפשרת לעבור מאוטומציה מסורתית של תהליכים, לאוטומציה עסקית חכמה, ובכך מגשימה את ההבטחה של מפעל התוכנה המודרני".

שלא כמו מוצרים אחרים בשוק המשלבים ממשקי משתמש, כלי דיווח, מסדי נתונים ומנועי חיפוש, CA Automic One Automation פועלת באופן ייחודי על פלטפורמה אחידה אחת, המספקת פתרון מקיף עסקי.

למנהלי IT הצריכים לעמוד בקצב של צוותי הפיתוח והצוותים העסקיים, CA Automic V12.1 מספק אוטומציה חכמה ייחודית כדי לפשט תהליכים ולספק יכולות שירות עצמי בתוך מפעל התוכנה המודרני.

למנהלי פיתוח החייבים לאפשר לצוותיהם להתמקד בחדשנות במסגרת מפעל התוכנה המודרני, CA Automic V12.1 מספק יכולות חדשות המאפשרות להסיר סקריפטים ולחסוך מאמצים ידניים. המוצר מאפשר לצוותי הפיתוח לבצע אוטומציה על פני שרשרת הכלים של ה-DevOps, בשירות עצמי.

לאפשר לעסק להיות זריז וגמיש

לבעלי עסקים המבקשים מצוותי הפיתוח וה-IT לעבור לאספקת אפליקציות מודרנית זריזה וגמישה, CA Automic V12.1 מסייע להשיג צמיחה וחוויית לקוח. זאת באמצעות אוטומציה חכמה ייחודית, כולל אוטומציה על פני שרשרת כלי ה-DevOps.

פלטפורמת CA Automic One Automation משפרת את המסע שעוברת כל חברה לקראת שינוי. הפלטפורמה מאפשרת לעסק להיות זריז וגמיש, לפרוס יישומים מהר יותר, לשפר את אבטחת המידע ולתקן באופן אוטומטי את ביצועי האפליקציות.

על פי מחקר של IDC [2] ופורסטר[3], CA Technologies היא בין הספקים המובילים בעולם של Workload Automation ,Continuous Delivery, ו-Release Automation. בספטמבר 2017 הוכרה CA Technologies כמנהיגה בריבוע הקסם של גרטנר (Gartner) בתחום Application Release Automation [4].

הפלטפורמה החדשה היא חלק מהמחויבות המתמשכת של CA Technologies לאפשר לארגון אוטומציה חכמה.  "מהירות השינוי בתחום האג'ייל וה-DevOps היא שגורמת לצורך הגובר בבקרה לאורך כל התהליך, החל מהצרכים העסקיים, דרך פיתוח ובדיקות, ועד לתפעול", אמר קלייב לונגבוטום, אנליסט ומייסד Quocirca.

לדבריו, "אוטומציה של שחרור אפליקציות חייבת להיות בעלת חוכמה נוספת בתחומים כגון orchestration, וכן להיות בעלת יכולת לאמץ ארכיטקטורות ענן רבות והיברידיות מבלי שהמשתמש יצטרך לדאוג יותר מדי לגבי ההיבטים הפיזיים של הפלטפורמה. ארגונים צריכים לחפש מערכות שלא רק עומדות בדרישות העכשוויות שלהם, אלא מערכות שהספק שלהן יכול לומר כיצד יתמכו בדרישות שישתנו בעתיד. עם קצב שינויים כה דינאמי, כל צורך לסגת מפתרון שנבחר עתה לפתרון חדש בעתיד עקב חוסר גמישות מצד הספק, יכול להיות אסון לארגון".

1 IDC 2017 Worldwide Workload Scheduling and Automation Software Forecast, 2017-2021. Feb. 2017 – DOC # US41373317.
2 IDC Worldwide Workload Management Software Market Share, 2016: Market Growth Returns. Jun. 2017 – DOC # US42776017.
3 Forrester Research, The Forrester Wave™: Continuous Delivery And Release Automation, Q3 2017, Stroud, Gardner, et al., 30 August 2017.
4 Gartner, Inc., Magic Quadrant for Application Release Automation, Colin Fletcher and Laurie F. Wurster, 27 September 2017.

אירועים קרובים