תוכן שיווקי

אריקום הטמיעה פתרון לגלישה מאובטחת בבית החולים אלי"ן

17/12/2017 11:05
בני סלע, מנהל אזור ישראל ואפריקה באריקום תוכנה. צילום: יח"צ

אריקום תוכנה, ספקית עולמית מובילה של פתרונות אבטחה וגישה מאובטחת לסביבת העבודה, הטמיעה את הפתרון לגלישה בטוחה – Ericom Shield – בבית החולים אלי"ן. הפרויקט נמשך מספר שבועות ומספק גלישה מאובטחת ומבודדת למאות משתמשים בבית החולים אלי"ן.

Ericom Shield מחזק באופן דרמטי את הגנת הסייבר הארגונית עם בידוד מרוחק של הדפדפן, ובכך חוסם את האיום הנפוץ ביותר כיום – התקפות כופר, נוזקות ותכנים זדוניים אחרים.

בידוד הדפדפן מאפשר שכבת הגנה נוספת משמעותית מעל אמצעי ההגנה הקיימים, ומפחית באופן בולט את השפעת "הגורם האנושי" במשוואת האבטחה. טכנולוגיית Remote Clientless Browser Isolation נחשבת בעיני רבים לטכנולוגיה המבטיחה ביותר למניעת התקפות אינטרנט באמצעות משתמש הקצה.

Ericom Shield, שהוטמע בבית החולים אלי"ן, הינו פתרון ייחודי המריץ את כל תוכן עמודי האינטרנט בסביבה מרוחקת ומבודדת – בתוך Linux Container חד פעמי. הפתרון מבטיח חוויית גלישה חלקה מכל דפדפן, וביצועים מעולים ללא קשר לחומרה או למערכת ההפעלה.

יתר על כן, הרשת ארגונית מוגנת ביעילות מפני איומים המגיעים מהדפדפן ותקיפות זדוניות אחרות, שכן התוכן המגיע מהאינטרנט אינו רץ על עמדת או מכשיר המשתמש. במקום זאת, תוכן עמוד האינטרנט מופעל במיכל ייעודי ומבודד משלו, המונע מכל קוד זדוני מלהמשיך ולזרום אל תוך הרשת הארגונית, וכן מונע דליפה של נתונים רגישים. התוצאה היא תוכן ויזואלי בלבד, שאינו מיוצר על תחנת הקצה, ולכן בטוח לדפדפן המקומי של המשתמש בזמן אמת, ומספק חוויית משתמש טבעית ובטוחה מפני איומים. בנוסף, Ericom Shield מנוהל באופן מרכזי, דורש תקורת IT מינימלית, ומשפר את יעילות העבודה של משתמשי הקצה.

אורי ענבר, מנהל מערכות מידע בית חולים אלי"ן. צילום: יח"צ

אורי ענבר, מנהל מערכות מידע בית חולים אלי"ן. צילום: יח"צ

לדברי אורי ענבר, מנהל מערכות מידע בית חולים אלי"ן, "הטמעת מערכת Ericom Shield הסתיימה בהצלחה רבה ולשביעות רצוננו. המערכת מהווה פיסה משמעותית בפאזל הסבוך ורב-המימדים של פעילות אבטחת המידע הארגונית, ואנו ממליצים לכל ארגון שעדיין לא יישם טכנולוגיית Web Isolation לאמץ אותה לחיקו".

"המערכת מבטיחה, מצד אחד, שקט נפשי לאנשי אבטחת המידע בכך שמנטרלת לחלוטין את אחד האיומים הגדולים ביותר שניצבים כל העת בפני רשת המחשוב, ומצד שני מאפשרת לנו לרכך את מדיניות ה-URL Filtering כלפי עובדי הארגון, ובכך לאפשר להם לגשת בבטחה לאתרים שבעבר היו חסומים, ושמסייעים להם מאוד בעבודה היומיומית השוטפת למען המטופלים."

בני סלע, מנהל אזור ישראל ואפריקה באריקום תוכנה, אמר כי "אנו גאים על בחירתו של בית החולים אלי"ן ב-Ericom Shield לאחר בדיקה מדוקדקת של המוצר, שבסופו של דבר ענה על הצרכים המגוונים של בית החולים".

"בבית החולים אלי"ן, כמו בארגונים רבים אחרים, פעילות הגלישה כוללת בנוסף גם בקשות להורדת תוכן. עם Ericom shield, קבצים שהורדו על ידי המשתמש נסרקים לפני שחרורם לעמדת הקצה ועוברים תהליך ניקוי והלבנה באמצעות טכנולוגיית CDR (ר"ת Content Disarm and Reconstruction) המשולבת במוצר ומספקת פתרון מקיף, לשיפור יעילות ובטיחות הגלישה".

אודות בית חולים אלי"ן

בית חולים אלי"ן הינו מרכז השיקום לילדים ונוער היחיד בארץ ומהמובילים בעולם. אלי"ן מתמחה באבחון ושיקום ילדים הסובלים ממגוון רב של מוגבלויות. בבית החולים צוות רב מקצועי, המעניק מגוון רחב של שירותים רפואיים, פרא-רפואיים ושירותים נוספים מהמתקדמים בעולם, ביניהם: מחלקת שיקום ילדים, מחלקה לשיקום נשימתי לילדים, אשפוז יום שיקומי, מרפאות חוץ רב צוותיות, שח"ר – שיקום חינוכי רפואי (גני ילדים ומעון יום שיקומי), מרכז לשיפור מיומנויות ועוד.

לבית החולים אלי"ן ניסיון והתמחות של למעלה מ- 80 שנה בשיקום ילדים והוא מהווה כבר היום פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת לשיקום ילדים, אשר שמה דגש רב על עזרים וחידושים טכנולוגיים המסייעים בשיקום. תחום הפיתוחים הטכנולוגים עתיד להיות לב ליבו של מרחב החדשנות החדש של בית החולים, שמוקם בימים אלו עם חזון להפגשת הידע המקצועי הרב של מומחי אלי"ן עם האמצעים הטכנולוגיים הטובים ביותר – ועתיד לפתח ולהציע מוצרים ופתרונות טכנולוגיים חדשניים בתחום שיקום ילדים.

אודות אריקום

אריקום תוכנה היא ספקית מובילה של פתרונות אבטחה וגישה מאובטחת לסביבת העבודה המשולבת (Unified Digital Workspace). אריקום מגינה על משתמשים, חברות ורשתות התקשורת הארגוניות מפני איומי סייבר שמקורם באינטרנט.

פתרון הגלישה המאובטחת באמצעות בידוד הדפדפן של אריקום, כמו גם מגוון פתרונותיה של אריקום לגישה בטוחה ופשוטה לאפליקציות ושולחנות עבודה מכל מקום ומכל מכשיר קצה, הינם אבני בנין קריטיות באסטרטגיית ההגנה והקישוריות של חברות וארגונים.

אריקום הינה חברה בינלאומית עם מעל ל-10 מליון משתמשים ב-45 מדינות ברחבי העולם וסניפים באירופה, בישראל וארצות הברית. מרכז הפיתוח שלה נמצא בירושלים.

אירועים קרובים