תוכן שיווקי

בזק בינלאומי ממשיכה להשקיע בחדשנות באמצעות חיבור לקהילת הסטארט-אפים

החברה תקיים זו השנה השנייה אירוע בסגנון חדר בריחה טכנולוגי, כשמטרת המשתתפים לעצור הפצת גלולה שהופכת אנשים לזומבים

17/12/2017 11:03
The Pill: לעצור את התפשטות ה-zombaktin

חברות תקשורת בעולם ובישראל מתמודדות עם מגמה של ירידות מחירים ומעבר לפתרונות OTT, שמשאירה אותן עם התמודדות מאתגרת בשורת ההכנסות. בזק בינלאומי בחרה להתמודד עם מגמה זו על ידי השקה של שלל פתרונות חדשניים שמעניקים ערך מוסף ללקוחותיה.

לשם כך, בזק בינלאומי רותמת את מיטב המוחות של הסטארט-אפים בישראל ומזמינה אותם, בפלטפורמות שונות, להציג את רעיונותיהם כך שיוכלו להשתלב במגוון השירותים אותם היא מציעה.

שיתוף הפעולה עם הקהילה הניב כבר מספר הצלחות לחברה. באוקטובר האחרון בזק בינלאומי השיקה את המוצר CyberLog שמבוסס על הפתרון של הסטארט-אפ LogDog, שירות זה מתריע ללקוחות כאשר יש חשד שפרצו להם ל-Gmail או לאחת מהרשתות החברתיות. כשנה לפני כן, השיקה את המוצר Fixit בשת"פ עם הסטארט-אפ Fixico. שירות זה מספק תחזוקה שוטפת למחשב מרחוק ובצורה אוטומטית.

בזק בינלאומי פועלת למען קהילת הסטארט-אפים ובשנה שעברה השיקה החברה את BI Labs – פלטפורמת מחקר ופיתוח לחברות סטארט-אפ, שמאפשרת שימוש בתשתיות החברה ומציעה מנטורינג עסקי וטכנולוגי למיזמים בתחום האינטרנט והתקשורת.

ועכשיו בזק בינלאומי חוזרת עם האירוע השנתי שלה לסטארט-אפים בו היא מזמינה חברות להתחרות האחת בשנייה בפיצוח משימות בסגנון חדר בריחה.

האירוע שנקרא The Pill יקרא למשתתפים לעצור את התפשטות ה-zombaktin. גלולה המבטיחה חיי נצח אך בעלת תופעת לוואי אחת – היא הופכת אנשים לזומבים. חדר הבריחה יהיה טכנולוגי ויידרש ידע בתכנות כדי לפצח את כל החידות אך גם הרבה היגיון בריא. פרסים מובטחים לזוכים.

בשנה שעברה ערכה בזק בינלאומי אירוע דומה בו היה צריך להשיג ירושה של דוד שנפטר ובו השתתפו כ-200 סטארט-אפיסטים, והתגובות היו נלהבות.

לפרטים נוספים על האירוע והרשמה לחצו כאן.

אירועים קרובים