תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT CONNECTIONS LIVE, יום ה' 7 בדצמבר, אווניו

"קומוולט מספקת מעטפת וסוללת את הדרך לענן"

06/12/2017 16:48
שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת. צילום: יח"צ

לקראת כנס הלקוחות השנתי של החברה, שמעון אמויאל, מנכ"ל ABnet, המפיצה הבלעדית של קומוולט (Commvault) בישראל, מספר על שיתוף הפעולה בין שתי החברות

ספר לנו על ABnet.
"ABnet הוקמה לפני 20 שנה. החברה היא חברת אחות באשכול חברת אחזקות ה-IT הגדולה בישראל, רד-בינת. ABnet הינה חברה פורצת דרך ברמה עולמית והייתה הראשונה בישראל שהשיקה רצפת מסחר אוטומטית המיועדת למשווקים. במסגרת רצפת המסחר המתקדמת שלנו אנחנו מציעים מוצרי מיקרוסופט (Microsoft) במודל SaaS ו-IaaS וממשיכים לפתח אותה כל העת".


"החודש הרחבנו את היצע השרותים בכך שהוספנו את כלל פתרונות Microsoft Azure ברצפת המסחר האוטומטית שלנו. גם פתרונות הגיבוי והניהול המתקדמים של קומוולט, אותם אנו מייצגים באופן בלעדי בישראל כבר מספר שנים, נמצאים בתהליכי הטמעה ברצפת המסחר האוטומטית שלנו ואלה יוצעו לכלל משווקנו בחודשים הקרובים".

מה נעשה במסגרת שיתוף הפעולה של ABnet וקומוולט?
"קומוולט מאפשרת ל-ABnet לספק את שירותי הגיבוי המתקדמים שלה באמצעות חוות השרתים הפרטית של החברה הנמצאת בירושלים. כך, לקוחות קומוולט בישראל המגבים את המידע שלהם בענן פרטי יוכלו לגבות בקלות ובמהירות בענן פרטי אחר או בענן ציבורי".

"בנוסף, אנחנו חתומים על הסכם Aggrigator בלעדי עם קומוולט המאפשר לנו למכור ולשווק את פתרונות הגיבוי שלה לחברות MSP".

"ABnet מעמידה משאבים רבים להעמקת שיתוף הפעולה האיכותי של שתי החברות. יש לנו סינרגיה יוצאת מגדר הרגיל עם קומוולט ועם כלל המשווקים המאפשרת לנו לספק לארגונים את פתרון הגיבוי הטוב ביותר והמוביל בעולם בצורה הקלה והנוחה ביותר שיש".

מה היתרון של קומוולט על פני חברות אחרות בשוק הגיבוי?
"קומוולט נמצאת בחזית הטכנולוגיה וממשיכה להוביל את שוק ניהול המידע והגיבוי בעולם ובישראל. גם האנליסטים של גרטנר מכירים בקומוולט כמובילת השוק, לאחר שבחרו בה זו השנה השביעית ברציפות לרביע המובילים בתחום הגיבוי וההתאוששות מאסון וכחברת הגיבוי בעלת שלמות החזון הגדולה ביותר בשוק".

קומוולט ממשיכה לחדש ולהשתדרג כל הזמן. רק לאחרונה התבשרנו שהחברה השיקה קו מוצרים חדש בתחום ה-HyperScale – סל פתרונות המאפשר גדילה בצורה פשוטה ויכולת שימוש בנתונים במתכונת של Backup to Disc".

"לקומוולט יש שני יתרונות מהותיים – המשאב האנושי במשרדי קומוולט ישראל הוא איכותי ויחודי. ההצלחות, התוצאות והגדילה של הסניף בישראל מדברות בעד עצמן. יתרון נוסף הממחיש את הבידול של קומוולט מיצרניות הגיבוי האחרות הינו היכולת של החברה לראות את הלקוח לאורך כל הדרך. החל משלב האיפיון, ההצעה, הקונפיגורציה ועד האספקה והאינטגרציה. בכל התהליך קומוולט לא משאירה את הלקוח ללא ניהול, פיקוח וליווי. למרות שקומוולט עובדת עם האינטגרטורים מהמובילים בארץ, היא מלווה את הלקוח בכל התהליך.

מה הם השינויים הצפויים משוק הגיבוי העולמי בשנים הקרובות?
"אין ספק ששוק הגיבוי עובר שינויים רבים. יותר ויותר ארגונים עוברים לגבות את המידע שלהם בענן, בין אם זה ענן פרטי או ציבורי. ניתן לראות מעבר גם של הארגונים הגדולים במשק למודל היברידי שיקל על המעבר המלא לענן בעתיד. יצרניות הגיבוי יצטרכו לתת את המענה המהיר, הטוב והבטוח ביותר לחברות המבקשות לעבוד במודל ההיברידי מכיוון שמדובר במודל העובד על פי חיוב חודשי בהתאם לנפחי גיבוי. קומוולט פורצת דרך בתחום הענן".

מה נראה בכנס הלקוחות הקרוב של קומוולט ?
"בכנס הלקוחות הקרוב נקבל גושפנקא לצמיחה ולחשיבות של הסניף הישראלי באמצעות הביקור של בוב האמר, מנכ"ל קומוולט העולמי, שיהיה נוכח בכנס. זהו כנס הלקוחות הגדול ביותר של קומוולט מחוץ לארצות הברית ויהיו נוכחים בו מאות לקוחות ומומחי טכנולוגיה. זה מלמד על ההצלחה הכבירה של קומוולט , משווקיה ושותפיה בישראל".

אירועים קרובים