תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT CONNECTIONS LIVE, יום ה' 7 בדצמבר, אווניו

"פלטפורמת קומוולט מספקת ללקוח פתרון אחוד וכולל בדטה בייס המודרני"

05/12/2017 16:21
צחי דרור, מנהל תחום אחסון וגיבוי בחטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס. צילום: יח"צ

לקראת כנס הלקוחות השנתי של החברה, צחי דרור, מנהל תחום אחסון וגיבוי בחטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס, מספר על היתרונות של קומוולט (Commvault).

ספר על חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס.
"חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס מספקת פתרונות מקיפים, לכל ארגון, בכל סדר גודל ובכל מקום".


"במסגרת שירותי הרוחב של חטיבת אינטגרציה ותשתיות, מטריקס מספקת פתרונות מערכתיים הן באתר הלקוח והן באתרים מרוחקים, באמצעות הטכנולוגיות החדישות ביותר, תוך מזעור סיכונים והבטחת תשואה על ההשקעה".

"החטיבה מספקת ללקוחות מגוון פתרונות ושירותים תחת קורת גג אחת, הכוללים אחסון מרכזי, גיבוי, התאוששות מאסון, המשכיות עסקית, תקשורת ורשתות, וירטואליזציה, מחשוב קצה, מחשוב ענן ומיקור-חוץ. כל זאת תוך ליווי ותמיכה לאורך זמן".

מה נעשה במסגרת שיתוף הפעולה של מטריקס וקומוולט?
"במסגרת הסכם שיתוף הפעולה, אנו מפיצים ומשווקים את פתרון ניהול המידע והגיבוי האחוד של קומוולט כחלק מתוכנית השותפים שהוכנה במיוחד עבור החברה".

"קומוולט מצטרפת  לרשימת הפתרונות המובילים שמספקת החטיבה לאבטחת המידע בבסיסי הנתונים המודרניים. התוכנית מהווה ציון דרך משמעותי בסל פתרונות הגיבוי שמטריקס סיפקה עד כה ותאפשר ללקוחות".

מה לדעתך היתרון של קומוולט על פני פתרונות אחרים בתחום ניהול אחסון המידע והגיבוי?
"הפתרון של קומוולט הוא הרבה יותר מעוד פתרון גיבוי. החברה מספקת את הארכיטקטורה המובילה בתחום הניהול, הגיבוי ואבטחת המידע, לא משנה מה הפעולה אותה מבקשים לבצע – שדרוג התשתיות או מעבר לתשתיות Hyper-Converged, סביבות וירטואליות, תמיכה ב-Big Data, אספקת שירות לגיבוי בענן ציבורי ואבטחת בסיס נתונים הארגוני. קומוולט מאפשרת לארגון לעבוד עם פתרון גיבוי אחד בכל סביבות העבודה".

לאן לדעתך מתקדם שוק הגיבוי בישראל? כיצד קומוולט משתלבת בשוק זה?
"שוק הגיבוי בישראל הינו דינאמי ומתקדם מעבר לפתרון גיבוי בסיסי. כיום ארגונים זקוקים לפתרון איכותי שיודע להתמודד עם האתגרים והחדשנות של העולם העסקי. הפלטפורמה של קומוולט מובילה את המעבר מניהול המידע המסורתי למודרני על ידי כך שהיא מספקת ללקוח את היכולת להשיג ערך עסקי אמיתי מהמידע ולצמצם את עלויות ה-IT בארגון".

יריב הרוש, מנהל אגף המכירות בחטיבת אינטגרציה ותשתיות במטריקס, הוסיף כי "הידוק היחסים בין מטריקס לקומוולט מחזק את תחושת הביטחון של לקוחותינו".

"באמצעות פתרון ניהול המידע והגיבוי האחוד של קומוולט נהנים לקוחותינו משקט תעשייתי ומשירותים שיבטיחו פעילות עסקית תקינה ורציפה גם בעת אסון. ביחד נוכל להתקדם בבטחה במסלול החידושים הקדחתני של העולם המודרני ולספק את פתרונות הגיבוי המתקדמים ביותר בכל רגע נתון".

אירועים קרובים