תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT CONNECTIONS LIVE, יום ה' 7 בדצמבר, אווניו

"לקומוולט יש את הפתרון בעל היכולות הרחבות ביותר"

05/12/2017 16:06
יעקב שאלתיאל, מנהל פיתוח עסקי טרנספורמציה, אגף הייעוץ HPE PointNext ישראל. צילום: ניב קנטור

לקראת כנס הלקוחות הקרוב של קומוולט (Commvault), שוחחנו עם יעקב שאלתיאל, מנהל פיתוח עסקי טרנספורמציה, אגף הייעוץ HPE PointNext ישראל.

ספר קצת על הפעילות של HPE.
"HPE הנה מספקי פתרונות ה-IT מהגדולות בשוק הישראלי. לחברה מגוון פתרונות בתחומי המחשוב ההיברידי, מערכות תקשורת מתקדמות, פתרונות סייבר חדשניים ופתרונות שירות וייעוץ במגוון תחומים רחב".

"במסגרת זו מציעה החברה ללקוחותיה פתרונות אחסון וגיבוי מקיפים המותקנים במאות לקוחות בישראל, כגון אחסון 3PAR, נימבל סטורג' (Nimble Storage), פתרונות StoreOnce לגיבוי לדיסקים, StoreEver לגיבוי לקלטות, פתרונות Object Storage של Scality ,Ctera ,Cloudian ,SuSe ,Ceph ועוד".

"יחד עם מערכות אלה מסופקות תוכנות ניהול וגיבוי שאיתן ל-HPE שת"פ עולמי החל מרמת הפיתוח ועד לשיווק, התקנה ושירות במודל OEM. כל לקוח בכל גודל ועם כל אתגר יכול למצוא ב-HPE פתרון מותאם לו אישית ומתאים לתקציבו".

מה מרוויח הלקוח משיתוף הפעולה של קומוולט ו-HPE?
"שיתוף הפעולה של HPE וקומוולט אינו חדש, אך בשנה האחרונה הנהלות שתי החברות חיזקו את הקשר, הן על ידי העמקת הפיתוח המשותף של המוצרים, על מנת לאפשר ללקוחות פתרונות משולבים היטב, והן ברמת הכרזת מודל OEM המאפשר ל-HPE למכור את המוצר כחלק שוטף מהפורטפוליו שלה".

מה היתרון של קומוולט על פני המתחרים בשוק?
"לקומוולט יש את הפתרון הרחב ביותר מבחינת יכולות ניהול וגיבוי – מקומי, היברדי, ענן, מערכות פיזיות מסוגים שונים ומערכות וירטואליות רבות – וכל זה תחת מוצר אחד, שכולל בתוכו גם פתרונות ארכוב, הגנה על תחנות קצה, ניהול מידע, חיפוש, אנליטיקה ועוד. למתחרים האחרים נדרשים מספר פתרונות שונים שאינם בהכרח אינטגרטיביים, או שהם אינם מספקים את מגוון היכולות שמספקת קומוולט".

לאן לדעתך מתקדם שוק הגיבוי בישראל ובעולם?
"שוק הגיבוי בישראל, כמו בכל העולם, מתפתח ומבין כי נפח המידע גדל בצורה מערכתית, וכי נדרשים פתרונות יצירתיים על מנת לנהלו ולנצלו באופן הטוב ביותר. בין הפתרונות החדשים ניתן למצוא את הגיבוי מהענן ואליו, שימוש במערכות יצירתיות כיעד לגיבוי כגון אחסון מקומי ובענן מבוסס 3S או Object, מומחים בעלי ראייה רחבה ועוד".

מה תציגו בכנס הלקוחות הקרוב של קומוולט?
"בכנס נציג את החזון המשותף של החברות ואת הפתרונות הייחודיים והעשירים של HPE המשלבים חומרה, תוכנה, שירותי ייעוץ, הקמה ותמיכה".

אירועים קרובים