תוכן שיווקי
לקראת אירוע - E-GOV, יום ג' 5 בדצמבר, LAGO

"פלטפורמת נט-אפ – היחידה המתאימה באופן מושלם לעידן הדיגיטל"

04/12/2017 14:21
דודי דביר, CTO בהראל טכנולוגיות מידע. צילום: יח"צ

לקראת כנס E-GOV, דודי דביר, CTO בהראל טכנולוגיות מידע, המספקת פתרונות מחשוב מקצועיים לארגונים ועסקים, מספר על היתרונות של נט-אפ (NetApp) וכיצד הפתרונות שלה עוזרים לארגונים בביצוע תהליך הדיגיטציה.

"מהרגע הראשון שנתקלנו בנט-אפ ידענו שהפתרונות שלה הם הטובים ביותר"
"כחברת טכנולוגיות מובילה, השואפת תמיד לספק את הפתרונות הטובים ביותר בשוק, אנו בוחרים בקפידה את הטכנולוגיות שאיתן אנו עובדים. כאשר נתקלנו בנט-אפ לראשונה זיהינו את פלטפורמת הפתרונות של החברה כפתרון מנצח עבור לקוחותינו.

כאשר לקוח בוחר בנט-אפ באמצעות הראל טכנולוגיות מידע, הוא נהנה מאינטגרציה מלאה עם תחום המחשוב והאחסון – זאת לא עוד נישה, אלא פתרון אינטגרטיבי, שלם ומשלים לשאר פתרונותינו המספקים מעטפת תשתיתית מלאה. אנו עובדים ימים כלילות על מנת לחזק את הנוכחות של נט-אפ בתעשייה בישראל ולהגדיל את דריסת הרגל של החברה במגזרים בהם אנו פועלים".

הראל טכנולוגיות מידע הינה חברה המספקת פתרונות מחשוב מקצועיים לארגונים ועסקים. במסגרת מחויבותה לספק פתרונות כוללים מספקת הראל פתרונות חומרה, ציוד היקפי, תקשורת וניהול פרויקטים מקיפים בפרישה ארצית ובינלאומית. החברה מתמחה בעיקר במגזר הציבורי באמצעות מכרזים מובילים בהם זכתה במגוון תחומים. היתרון המשמעותי של הראל הוא בהון האנושי וביכולת לתת ללקוחותיה פתרון מקצה לקצה בתחום התשתיות באמצעות החברות שאנו מייצגים – אחסון, גיבוי, שרתים ועוד.

כיצד בא לידי ביטוי היתרון של נט-אפ על פני מתחרותיה?
"בראש ובראשונה רמת השירות הגבוהה שהחברה מספקת. לקוחותינו רואים ערך מוסף בכך שיש לנט-אפ סניף מכירות ושירות ישראלי שמספק שירות טוב ברמה הטכנית וברמת המכירות. בנוסף, הרובסטיות של נט-אפ מאפשרת ללקוח לא רק ליהנות מפלטפורמה אחודה בתחום האחסון וניהול המידע אלא גם מאפשרת חיסכון מהותי ומייתרת שימוש במספר רב של פתרונות ניהול מידע משלימים ושונים, ובכך לספק לארגון ניהול איכותי ומוביל".

"בזכות היכולת של נט-אפ לספק פתרון ניהול מידע מקצה לקצה – החברה היא מהמובילות ומהאיכותיות בשוק ניהול המידע בישראל. כאשר ארגון עובר לאחסון בענן, ציבורי, פרטי או היברידי, הפלפטורמה של נט-אפ מספקת לו יכולת לנהל המידע הארגוני ברמה הגבוהה ביותר".

"בגלל מהפכת הדיגיטל ארגונים צריכים לחשב מחדש כיצד הם מטפלים במידע שלהם ועליהם לבצע טרנספורמציה ארגונית עמוקה. ניתן לראות התרחבות אקספוננציאלית בכמות הדטה שארגון צריך לאחסן והצורך ההכרחי בניהול הנתונים בצורה חכמה ומתקדמת".

"נט-אפ, כפלטפורמה רובסטית, היא הפלטפורמה היחידה העונה באופן מושלם על הצורך של הארגון בעידן החדש של הדיגיטל וכמות המידע. יש לציין בנוסף כי פלטפורמת המידע של נט-אפ מאפשרת לארגונים למצות את מלוא הפוטנציאל הגלום ב-'מידע שלהם' באמצעות שילוב של יכולות AI ולמידה עמוקה".

מה תציגו בכנס EGOV?
"אנו נציג מצד אחד את היכולת שלנו לספק פתרון מעטפת מקצה לקצה ומצד שני את ההתממשקות לעולמות התוכן של הלקוח שעוזרים להם להתגבר על האתגרים בתחום ניהול המידע".

אירועים קרובים