תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Arista Cloud Networking Data Center Conference, יום ד' 6 בדצמבר, EAST

בזק בינלאומי ואריסטה משיקות מהפכה בביצועים

החברות יצאו בשיתוף פעולה לאספקת פתרונות תקשורת ייחודים לדטה סנטר המבוססים Software Driven Cloud Networking

26/11/2017 13:59
בזק בינלאומי

מנהלי IT רבים בוחרים כיום לפנות לשירותי אירוח מנוהלים. ריבוי השירותים והאילוצים הרגולטוריים שנדרשים ממערכות המידע ומצד שני הזמינות הנוחה של פתרונות אירוח ותחזוקה ברמות איכות ואבטחה מצוינים, שהסביבה המסורתית לא יכולה להשתוות לה – כל אלה הובילו למציאות החדשה ולצרכים חדשים.

כיום מפעילה בזק בינלאומי ארבעה אתרי דטה סנטר בישראל שמקושרים ביניהם ברשת טבעתית ייחודית לצורך גיבוי וחלוקת עומסים ברשת טבעתית, פרטית, אולטרה-מהירה, כדי להבטיח שרידות בדרגה הגבוהה ביותר למי שלא מסתפק ביתירות (Redundancy) רגילה .

לצורך מתן מענה איכותי בעולמות הענן והדטה סנטר, בזק בינלאומי ואריסטה (Arista) יצאו בשיתוף פעולה לאספקת פתרונות תקשורת ייחודים לדטה סנטר המבוססים Software Driven Cloud Networking .

פלטפורמות המיתוג (switching) והניתוב (routing) של אריסטה מגדירות מחדש את השילוב בין גמישות, יתירות וביצועים גבוהים של 10-100 ג׳יגה לשנייה לסביבת הדטה סנטר.

לאריסטה תכונות אוטומציה רבות. לדוגמה, תכונת ה-Macro Segmentation Services שמבוססת על מערכת הניהול ה-CloudVision, מאפשרת הכנסת שירותי Security פיזיים בצורה אוטומטית המשלימה את הפתרונות הווירטואליים של השותפות של אריסטה כגון מיקרוסופט (Microsoft), VMware ו-Open Stack. תכונת ה-Macro Segmentation Services הינה חלק ממערך תכונות שמאפשרות לדטה סנטר מבוסס אריסטה להיות חכם יותר, גמיש, ועם הרבה מאוד יכולות אוטומציה.

שיתוף הפעולה בין בזק בינלאומי ואריסטה מספק פתרון גמיש המתאים לפתרון היברידי, באתר לקוח או בחוות השרתים בהתאמה אינדיבידואלית לכל ארגון לפי צרכיו ותקציבו.

אייל צפריר, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי

אייל צפריר, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי

לדברי אייל צפריר, סמנכ"ל פתרונות לעסקים, בזק בינלאומי "השותפות שלנו עם אריסטה מאפשרת ללקוחותינו ליהנות משירותים הממוקמים בחזית הטכנולוגיה, מאפשרת למנהלי מערכות המידע בארגון לקדם פתרונות מתקדמים, גמישים, זמינים ומדרגיים על פלטפורמה יציבה ובעלת יתירות וביצועים גבוהים. כל אלה מאפשרים להתמקד בעשייה היומיומית, ולנצל את המשאבים באופן יעיל".

"בכל מקום, שהחיבור בין מערכות מחשבים לרשתות תקשורת מספק ערך מוסף, תמצאו את בזק בינלאומי עם הצעה שאי אפשר לסרב לה. עם ביצועים, ביטחון, זמינות, וניהוליות שמשכנעים גם לקוחות סקפטיים".

גיא אלכסנדר, מנהל פעילות אריסטה ישראל. צילום: ניב קנטור

גיא אלכסנדר, מנהל פעילות אריסטה ישראל. צילום: ניב קנטור

גיא אלכסנדר, מנהל פעילות אריסטה נטוורקס ישראל, אמר כי "בזק בינלאומי הינה ספק תקשורת וחברת אינטגרציה מובילה בישראל. לבזק בינלאומי ידע טכנולוגי נרחב לתכנון והטמעה של טכנולוגיות אריסטה והחברה עמדה בקריטריונים וההסמכה הגבוהה ביותר. אנו גאים בשותפות אסטרטגית זו שתשרת את הלקוחות הטכנולוגיים בישראל".

אירועים קרובים