תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Lenovo Transform, יום ב' 4 בדצמבר, Riverside

לנובו תסייע לגלות כיצד ה-AI מאפשרת את המעבר לעידן הדיגיטלי

22/11/2017 13:32
כשהמוח המלאכותי יהיה טוב - או רע - לפחות כמו המוח האנושי. אילוסטרציה: ג'קוב ג'ירסאק, BigStock

חלק ב'

קבוצת הדטה סנטר של לנובו (Lenovo) הכריזה בכנס Supercomputing 2017 על יוזמות חדשות שמטרתן לסייע ללקוחות לאמץ פתרונות בינה מלאכותית (AI) ולהפוך אותה למציאות עבור ארגונים, במטרה להשיג יכולות בינה רבודה אשר יסייעו בשיפור  התפוקתיות והתוצאות הטרנספורמטיביות.
בעזרת השקעה נרחבת של לנובו בהיקף של 1.2 מיליארד דולר במחקר ופיתוח וביוזמות בינה מלאכותית, מפעילה קבוצת הדטה סנטר של לנובו, מרכזי יזמות בינה מלאכותית חדשים במוריסוויל שבצפון קרוליינה בארצות הברית, בשטוטגארט בגרמניה ובבייג'ינג בסין. מטרת המרכזים הללו היא לאפשר ללקוחות לגלות כיצד הבינה המלאכותית יכולה לעזור להם למצוא פתרונות עבור האתגרים העסקיים ו/או ההומניטריים הגדולים ביותר שלהם.

למעלה מ-100 מדעני נתונים ומפתחים המתמחים בבינה מלאכותית כבר עובדים כדי להנדס פתרונות מבוססי בינה מלאכותית כמו סריקת הדמיות של נבדקים כדי לאתר ולסווג גידולים וכדי לעזור לרופאים באבחון.

הלקוחות של לנובו יכולים לגשת לשירותי מרכז החדשנות מרחוק ולקבל הזדמנות לבחון ולכוונן אפליקציות ועומסי עבודה במגוון מערכות ממוטבות לאספקת ביצועים גבוהים. בנוסף, הם יכולים להצטרף לקהילה מגוונת של מומחים המורכבת משותפים, מדעני נתונים ולקוחות אחרים, וזאת כדי לשתף תובנות וכדי ללמוד כיצד לעזור לפתור כמה מהאתגרים הגדולים ביותר בעולם.

לנובו בוחרת בגישה ממוקדת לקוחות לבינה מלאכותית

לנובו, בתקופה בה רוב תהליכי האימוץ של בינה מלאכותית מסתמכים על פיתוחים אשר מתרחשים כאן ועכשיו, עוזרת ללקוחות להפיק פירות מהפרויקטים שלהם.

לנובו בוחנת את המסע של הלקוחות אל עבר בינה רבודה בתהליך המורכב משלושה צעדים:

גילוי: לעזור לגלות את הפוטנציאל ואת התועלות של השימוש בבינה מלאכותית עבור מערך רחב של תרחישי שימוש.

פיתוח: לספק חומרה ממוטבת לשימושי בינה מלאכותית ומבחר תבניות להאצת הפיתוח של אפליקציות בינה מלאכותית.

פריסה: פריסה מהירה עם פתרונות קצה לקצה יעילים ושירותים מקצועיים.

"אנחנו מאמינים שמכונות לא יחליפו את בני האדם, אבל יוכלו לחזק ולעזור לפעולות שלנו בכל היבט של החיים, חזון שאנחנו קוראים לו בינה רבודה. העבודה עם בינה מלאכותית היא משימה מורכבת. היא דורשת כוח עיבוד משמעותי ורמת מומחיות וכשרון מקצועי, אשר לעיתים קרובות אינם זמינים עבור לקוחותינו", אמר מדהו מאטה, סגן נשיא ומנכ"ל, מגזר בינה מלאכותית ומחשוב עתיר ביצועים, בקבוצת הדטה סנטר של לנובו. "יצרנו אקו-סיסטם מקצה לקצה אשר מאפשר לנו לתמוך בלקוחות שלנו בכל צעד בעת שהם חוקרים אסטרטגיות בינה מלאכותית ומציגים את עוצמתה של הבינה הרבודה".

אספקת יכולות בינה מלאכותית עם פתרונות מחשוב עתיר ביצועים ושירותים מקיפים

בינה מלאכותית, לימוד מכונה ולמידה מעמיקה של עומסים דורשים, תשתית של מחשוב עתיר ביצועים גמישה וממוטבת.

במטרה לעזור ללקוחות להשיג את העוצמה הנדרשת בכדי להמשיך לרדוף אחר היכולות הטרנספורמטיביות הללו, הכריזה לנובו על שני פתרונות אשר מיועדים במיוחד לעומסי עבודה הצפויים לנו בעתיד הלא רחוק:

מעבדים גרפיים חדשים עבור ThinkSystem SD530, כולל תמיכה בארכיטקטורת ה-Volta החדשה של NVIDIA המבוססת על מאיצי גרפיקה מסוג Tesla V100 ועל משפחת מעבדי ה-Xeon Scalable Systems של אינטל (Intel).

ThinkSystem SD530 היא מערכת אשר מתאימה עצמה בקלות ללקוחות שמחפשים את העוצמה והמדרגיות להנעת סביבות מורכבות וגדולות כמו מחשוב עתיר ביצועים ופרויקטים מבוססי תוכנה. עם Tesla 100 החדשה, ThinkSystem SD530 הופכת לפתרון  רב עוצמה עבור יישומי בינה מלאכותית .

חבילת הניהול רבת העוצמה, Lenovo Intelligent Computing Orchestrator, מציעה ממשק גרפי אינטואיטיבי, אשר עוזר להאיץ את הפיתוח של אפליקציות בינה מלאכותית. היא כוללת את תבניות הבינה המלאכותית בקוד פתוח הפופולריות ביותר, הכשרה של רשת ניטור נוירונית (עצבית), תזמון עומסי עבודה מבוססי בינה מלאכותית בסביבות מרובות פרויקטים ויכולת לעבוד מול ספקי פתרונות שונים.

התוספות האחרונות לפורטפוליו החומרה והתוכנה של המחשוב עתיר הביצועים של לנובו, בנוסף לפתיחת שלושה מרכזי יזמות הבינה המלאכותית לצורכי ייעוץ ובדיקות, מציעות ללקוחות בכל הגדלים נתיב שלם, מקצה לקצה, ויעיל בהיבט הכספי, ליישום של בינה מלאכותית.

לחלק א'

אירועים קרובים