תוכן שיווקי
לקראת אירוע - השקת מערכת ה-HCI של נט-אפ, יום ב' 20 בנובמבר, מתחם רידינג 3 תל אביב

מחר תשיק נט-אפ בישראל את מערכת ה-HCI החדשה

19/11/2017 17:04
גיא רחמים, CTO נט-אפ ישראל. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף

נט-אפ (NetApp) המובילה בתחום הנתונים בענן ההיברידי, עורכת אירוע השקה למערכת ה-HCI החדשה בישראל מחר, יום ב' 20 בנובמבר, במתחם רידינג 3, רחוב התערוכה 3 תל אביב.

באירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, יישאו דברים שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל, וג'ואל רייך, סגן נשיא בכיר מוצרים בנט-אפ העולמית.

מוצר HCI החדש של נט-אפ הינו מוצר חדש, המהווה מרכיב נוסף בחזון מארג הנתונים (Data Fabric).

מערכת HCI של נט-אפ מספקת פתרון איחוד נתונים עם יכולת ההרחבה הראשון בעולם: לקוחות יכולים להשתחרר ממגבלות הדור הראשון של HCI ולהפעיל יישומים רבים, תוך הבטחת הביצועים והיתרונות של גמישות, אוטומציה ויכולת הרחבה ללא תחרות.

המשמעות של שילוב התשתיות יחד עם חזון ה-Data Fabric היא האפשרות לבסס עומסי עבודה על החדשנות של SolidFire, כשפתרון ה-HCI של נט-אפ מספק לארגונים מכל הגדלים את הביטחון לאחד בקלות את כל עומסי העבודה, להתרחב בדרכים שלא ידרשו הגדלת משאבים וכן את הביצועים הדרושים ליישומים של הדור הבא.

תשתיות ה-HCI של נט-אפ כוללות שילוב עם פתרונות של שותפים מבית VMware, קומוולט (CommVault), אינטל (Intel) ו-  ‏Veeam. כל אלו יחד מקנים ללקוחות החברה יכולות חסרות תקדים, שמאפשרות לנצל את הנתונים וליהנות מיתרון תחרותי.

ארגונים מצליחים משגשגים בזכות הנתונים ויודעים לנצל את הטכנולוגיות הדיגיטליות כדי להשפיע על שווקים חדשים, הסביבה של הארגון והחדשנות העסקית. עבור רוב הארגונים חדשנות מובילה לענן ההיברידי ולשילוב בין אחסון במקום הארגון, ובענן הפרטי והציבורי.

המציאות ההיברידית הזו יוצרת אתגרי ניהול חדשים שכדי לענות עליהם יש להשקיע בענן ובתשתית עצמאית שיכולה להתמודד עם בעיות של אינטגרציה, אבטחה והגנה ולספק תפעול אופטימלי של הנתונים. כדי להיות מונע לפי חזון הנתונים על הארגון להישאר רלוונטי וחדשני לפני המתחרים.

אירועים קרובים