תוכן שיווקי

פורסטר: Dynamics 365 מובילה בתחום מערכות מכירה אוטומטיות

16/11/2017 13:53
פרודוור

דו"ח של חברת המחקר פורסטר (Forrester), לרבעון השני של שנת 2017, אשר בחן 35 קריטריונים בקרב 10 החברות המובילות בתחום מערכות מכירה אוטומטיות (Sales Force Automation), מציין את מיקרוסופט (Microsoft) כמובילת השוק עם מערכת Dynamics 365.

החברות אשר נכללו בדו"ח הן אלו המציעות פתרון המתאים לארגונים גדולים עם דרישות מורכבות, מספקות פתרון ממוקד עבור מגוון תעשיות, מציעות מוצר שנמצא בשימוש על ידי חברות וארגונים ואשר לקוחות הדו"ח מגלות בהן עניין.

על פי הדו"ח, הנושא את השם "The Forrester Wave: Sales Force Automation, Q2 2017", טכנולוגיות SFA נמצאות בתהליך של שינוי, כאשר במהלך שני העשורים האחרונים, הן עשו למעשה מעט מאוד על מנת לסייע לכוח המכירה.

במקום זאת, המאפיינים והיכולות שלהן תוכננו סביב הצרכים של המנהלים. אולם, בעידן הנוכחי שבו הצרכן במרכז, הקונים רוצים כוח והשפעה רבים יותר במהלך מסע הלקוח שלהם. כתוצאה מכך, ספקי SFA חייבים לבצע התאמה ושדרוג של הפתרונות, כך שיתמכו בפיתוח של מומחי מכירות ויהיו יעילים יותר בביצוע פעילות המכירה.
יכולות המקדמות יעילות ותפוקה גבוהה יותר של המוכר, לצד סביבה של אפליקציות תומכות ו- AI, הן המבשרות על עידן חדש של מכירות. בעוד טכנולוגיות מסורתיות הופכות למיושנות ויעילות פחות, ניתן לצפות מספקים מובילים שיגבירו את המיקוד בצרכי המוכר. ספקים אשר מסוגלים לקדם יעילות ולספק המלצות חכמות למוכר, ממצבים עצמם כמומחים המסייעים ללקוחותיהם לזכות בלב ובארנק של הצרכן המודרני ולעשות זאת בהצלחה רבה.

פורסטר גם מציינים כי SFA מהווה את הבסיס לסביבות טכנולוגיה רחבות יותר לעולם המכירות. היכולות המסורתיות אשר תומכות באחידות של תהליכים ובחיזוי, מהוות את רף הכניסה לשוק, אך הן אינן גורם מבדל. פתרונות SFA חיוניים להעצמת אנשי המכירות המודרניים, על מנת לספק חוויות לקוח איכותית, הכוללת מעורבות גבוהה שלו במותג.

מיקרוסופט, מוקמה בעמדה המובילה בשוק בשקלול הציונים, עם ציון של 4.15 עבור ההיצע הקיים (בהשוואה ל-4.05 של אורקל, ו-3.26 של סאפ), וציון של 4.03 עבור אסטרטגיה (בהשוואה ל-3.94 של אורקל, ו-SalesForce שקיבלה 4.28).

הדו"ח של פורסטר מציין כי מיקרוסופט שמה דגש על תהליך מכירה יעיל וחכם, תוך שהיא מאחדת את פתרון ה-SFA עם מערך הפתרונות הרחב שלה. המעבר ל- Dynamics 365 ב-2016, מאפשר מיקוד גבוה יותר בתפוקת המוכר, עם אינטגרציה עמוקה ל-Office 365 ול-Outlook. מיקרוסופט גם מספקת יכולות אנליטיקה גבוהות מאוד, כולל היצע של לימוד מכונה ו-AI כמו גם Power BI.

הדור הבא של פתרונות ארגוניים בענן

"עם כל הבאזז סביב בינה מלאכותית ולימוד מכונה, מיקרוסופט מציגה בשלות משמעותית בשניהם, עם יכולת הוצאה לפועל וחזון לגבי הדרך בה אנליטיקה מתקדמת משנה את עולם המכירות", מצוין בדו"ח. הלקוחות מצידם, מדרגים את קצב החדשנות של מיקרוסופט ואת השאיפה שלה לחדשנות, כגבוהים מאוד.

מיקרוסופט מתאימה בצורה מיטבית לחברות המעונינות ליהנות מרווחי התפוקה הנובעים מהשקעות נוספות שלהן בענן של מיקרוסופט, כמו Office 365, וכן עבור חברות המבקשות לשבש את מתחרותיהן בעזרת AI ולימוד מכונה.

"מיקרוסופט נוטלת את ההובלה בתחום הפתרונות לעולם המכירות הארגוני", מוסר יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל, שותף זהב של מיקרוסופט.

לדבריו, "מערכת Dynamics 365 היא הדור הבא של פתרונות ארגוניים בענן. מיקרוסופט מסירה את החסמים שבין מערכות ERP ו- CRM  ואת הצורך לקשר ביניהן עם מערכת מידע אחת אחודה, בה קיים כרטיס לקוח אחד, החל משלב ההזדמנות, דרך שלב הצעת המחיר והמכירה ועד למודולים הפיננסים".

"הבחירה של חברת המחקר פורסטר למקם את מיקרוסופט כמובילת השוק מביאה לידי ביטוי את ההשקעה האדירה של מיקרוסופט במערכת ומחזקת את המיצוב שלה בשוק הישראלי".

אירועים קרובים