תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Forum Israel 2017, יום ג' 14 בנובמבר, LAGO

"השילוב בין Azure לפתרונות רד-האט מייצר מקפצה דיגיטלית משמעותית"

25/10/2017 10:49
אדיר רון, מנהל תחום קוד פתוח במיקרוסופט ישראל. צילום: יח"צ

לקראת Red Hat Forum Israel 2017 שיתקיים במרכז הכנסים LAGO שבראשון לציון ביום ג' 14 בנובמבר 2017, ביקשנו מאדיר רון, מנהל תחום קוד פתוח במיקרוסופט (Microsoft) את חוות דעתו על מספר נושאים הקשורים לכנס, ללקוחות, ולשיתוף הפעולה עם רד-האט (Red Hat).

הפורום מתקיים השנה תחת הסיסמה The Power of the Individual – Driving Innovation in your digital world. עד כמה סיסמה זו היא מציאות אצלך ואצל לקוחותיך? האם הם מחפשים חדשנות?

בעידן הנוכחי, חדשנות הפכה להיות חלק אינטגרלי מהליבה העסקית הארגונית ומהיכולת לשמור על תחרותיות בשוק. אימוץ תהליכי חדשנות ועידוד יוזמות דיגיטליות, מאפשרים לראשונה לארגונים לחבר אנשים, דטה ותהליכים באופן יצירתי, בתצורה שתיצור ערכים מוספים משמעותיים ללקוחות בקצב מהיר יותר מאי פעם.

יותר מאי פעם, מנכ"לים מבינים שהדרך היחידה לשמור על יתרון תחרותי וליצור בידול איכותי, היא באמצעות השקעה בדיגיטל ובחדשנות. בכך הופכים הפרויקטים בעולמות הללו לאסטרטגיים במיוחד לשגשוג ולהצלחה העתידית של כל חברה.

מדברים היום הרבה על טרנספורמציה דיגיטלית. מה משמעותו של מושג זה מבחינתך?
באופן אישי, אני מאמין מאוד במוטו של מנכ"ל מיקרוסופט, סאטיה נאדלה, בנושא טרנספורמציה דיגיטלית: "כל חברה בשוק הפכה בפועל לחברת תוכנה – לרוחב כלל המגזרים. ארגונים ומקבלי החלטות חייבים להתחיל לחשוב ולהתנהל כמו חברות דיגיטליות בכדי להיערך לעידן החדש.

טרנספורמציה דיגיטלית אינה סביב רכישה של פתרון מסוים והפריסה שלו ב-IT הארגוני. טרנספורמציה דיגיטלית היא גם לא תוכנה או פתרון אחד שניתן להתקין. זה שינוי מחשבתי ותרבותי בו ארגונים מסורתיים בונים את החזון והעתיד שלהם באמצעות ארגז הכלים הדיגיטלי".

איך זה בא לידי ביטוי בפתרונות רד-האט וביישומם אצל לקוחותיך?
השילוב בין הענן של מיקרוסופט, Azure, לבין הפתרונות של רד-האט, מייצר מקפצה דיגיטלית משמעותית למגוון רחב של פרויקטים. במסגרת שיתוף הפעולה הייחודי בין שתי ענקיות התוכנה, לקוחות יכולים להאיץ משמעותית את מהירות התגובה לשינויים עסקיים, לשפר את איכות השירות של הקווים העסקיים הקיימים, ולהטמיע תהליכים מבוססי אינטליגנציה מלאכותית שמצמצמים בהוצאות תפעוליות.

בשנה האחרונה, אנו רואים פרויקטים רבים שמינפו פתרונות רד-האט מעל ה-Intelligent Cloud של מיקרוסופט בכדי לבצע מהפכה של ממש בתוך הארגון – מפרויקטים שמשביחים את התקשורת מול הלקוח באמצעות פרסונליזציה ודטה, ועד לפתרונות בזירות דיגיטליות חדשות שמאפשרות הרחבה של השיחה ואיתור הזדמנויות נוספות.

אירועים קרובים