Nanolock Security הישראלית גייסה 4.5 מיליון דולר מקרן קנדית

החברה מפתחת מוצר המספק הגנה לרכיבי קצה בשוק האינטרנט של הדברים והרכיבים המחוברים ● מדובר בהשקעה שלישית בחודשים האחרונים של קרן AWZ בחברות ישראליות

גיוס של 3.5 מיליון דולר. Nanolock Security

NanoLock Security – סטארט-אפ ישראלי בעולם אבטחת רכיבי האינטרנט של הדברים – השלים גיוס בסך של 4.5 מיליון דולר מקרן הון-הסיכון הקנדית AWZ Homeland Security – כך הודיעה הקרן היום (ג'). הכסף ישמש לסיום כמה פיילוטים שמבצעת החברה ביפן, בארצות הברית ובאירופה, וכן להמשך פיתוח הטכנולוגיה ולמימון פעולות שיווק שונות שהיא מתכוונת לעשות.

יצוין כי NanoLock Security נוסדה אשתקד על ידי המנכ"ל, ערן פיין, והיו"ר, שלמה אורן. היא פיתחה מוצר המספק הגנה לרכיבי קצה בשוק האינטרנט של הדברים והרכיבים המחוברים, שמצויים בסכנה מפני מתקפות סייבר וכאלה שעלולות להשפיע על התפקוד שלהם. הטכנולוגיה שהיא פיתחה מאפשרת הגנה גם במקרה של רכיבים עם כוח מחשוב מוגבל במצב של אנרגיה מועטה – דבר משמעותי במצב של מתקפות מקומיות ותשתיתיות.

מדובר בפתרון מוגן פטנטים, מקצה לקצה, שמתבסס על מניעה רבת עוצמה של היכולת לכתוב נוזקות למערכת ההפעלה ולזיכרון הרכיב, ובמקביל מאפשר עדכוני תוכנה בעלי אבטחה מקסימלית, המשרתים גופים שיש להם הרשאות.

זו אינה ההשקעה הראשונה של קרן AWZ בחברה ישראלית. בחודש שעבר היא הודיעה על השקעה של 3.5 מיליון דולר ב-SIGA, שפיתחה טכנולוגיות אבטחת סייבר למערכות בקרה ותפעול קריטיות בעולמות ה-OT (ר"ת Operation Technology), ולפני כשלושה חודשים היא השקיעה 5.2 מיליון דולר באוקטופוס (Octopus), שפיתחה פלטפורמת מידע מבוססת ענן שמגנה על ארגונים ממתקפות סייבר ומתקפות פיזיות כאחד.

יצוין כי מדובר אמנם בקרן קנדית, אך היא נוסדה על ידי ירון אשכנזי הישראלי, שאף עומד בראשה. הוא אמר בעקבות ההשקעה האחרונה כי "הסטארט-אפים הישראליים ממשיכים להציע פתרונות טכנולוגיים חדשניים, כדי לייצר אבטחה מול אתגרים עכשווים ועתידיים בתחומי הביטחון והמודיעין. אנחנו ממשיכים להשקיע בחברות ובמוצרים שמציעים פתרונות משמעותיים לאיומים הקיימים, בהתאם למדיניות של ועדת ההשקעות של הקרן, שרואה צורך עולמי הולך וגובר בפתרונות לאיומים המשולבים בתחומי הסייבר, המודיעין וההגנה הפיזית".

לדבריו, "ההיי-טק הישראלי נחשב, ובצדק, לחוד החנית בפיתוח פתרונות אבטחה משולבים, ו-NanoLock Security היא דוגמה נוספת לכך. זיהינו בחברה יתרונות טכנולוגים משמעותיים והיא פועלת בשוק פוטנציאלי המוערך במיליארדי דולרים. מייסדיה הם אנשי מקצוע מובילים בתחומי הסייבר והטכנולוגיה, עם יכולות מוכחות בניהול ובפיתוח עסקי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים