תוכן שיווקי

Veeam על מסלול הנחיתה של ExaGrid

24/10/2017 14:15

ExaGrid המציעה רכיב (Applaince) לדה-דופליקציה, המשתלב עם פתרונות הזמינות של Veeam, פתחה לאחרונה סניף בישראל. "ל-Veeam ו-Exagrid יש שיתוף פעולה הדוק ברחבי העולם כבר מספר שנים, לכן אנו מברכים על פתיחת הסניף הישראלי", אומרת ורד ליברמן, מנהלת אזורית, Veeam.

"שוק הדחיסה והדה-דופליקציה הוא שוק עם מיעוט שחקנים, לכן הכניסה של Exagrid לארץ מבורכת בעיני וככל שתתרחב תציע ללקוחות שלנו וללקוחות חדשים אלטרנטיבה נהדרת. השילוב, בין הפתרון שלנו לפתרון של Exagrid ייתן מענה מצוין לגיבוי כל המידע והאפליקציות, בכל רגע נתון ומכל מקום, כמו גם התאוששות ושחזור המידע עם זמינות שאין שניה לה בעולם הגיבויים."

לקראת כנס VeeamON Tour שיתקיים מחר, ה-25 לאוקטובר, באושן, בגני התערוכה בתל אביב, שוחחנו עם רמי נסר, מנהל מכירות אזורי, ExaGrid.

מי זאת ExaGrid ומה היא עושה?
"ExaGrid הוקמה ב-2002 וב-2008 יצאה עם רכיב של דה-דופליקציה. המטה שלנו יושב בארצות הברית והפעילות בארץ ובמזה"ת בכלל, התחילה רק לפני מספר חודשים, בראשותי".

"אנחנו עובדים כאן בעיקר עם שותפים על מנת לבנות אקו-סיסטם תומך, בדומה לכניסה של Veeam לישראל לפני כחמש שנים. אנחנו מציעים היום דה-דופליקציה אדפטיבית עם זמני גיבוי הקצרים פי שלושה מן המתחרים ותהליכי שחזור והתאוששות של מידע, מהירים פי 10 מן המתחרים, כאשר במקרה הצורך השרתים הווירטואליים עולים מחדש תוך שניות עד דקות בודדות".

כיצד זה מתאפשר?
"הבידול  שלנו בפיתוח של 'אזור נחיתה' – שם מגובים ונשמרים העותקים האחרונים בלבד של כל פריט מידע ואלו נשמרים באופן פתוח ולא מקודד. כך השחזורים הופכים להיות מהירים מאוד. כעבור 29 יום הפריטים  עוברים קידוד ומגובים מחדש".

"עוד גורם מבדל הוא היכולת לשנות את הארכיטקטורה ואת משך הגיבוי באופן סקליבלי בהתאם לצמיחה בכמות הדטה, ללא צורך ברכישת רישיונות לטווח ארוך והשקעה מיותרת בטרה-בייטים שלא לצורך".

מה מהות שיתוף הפעולה בין Veeam ל-ExaGrid?
"מצד אחד, Veeam Availability משולבת באופן אינטגרלי ב- ExaGrid, ומצד שני Veeam מתייחסת אלינו כאילו אנחנו שלוחה של החברה. יחד אנחנו מציעים זמינות מידע ברמה של 24/7/365 עם גיבוי מהיר, סקליבילי ומשתלם כלכלית".

"הפתרונות החדשים של Veeam, מן השנה האחרונה, המציעים גם יכולת מובניית של גיבוי-לדיסק עובדים במשולב עם ExaGrid ובעזרתם ניתן להפחית את דרישות האחסון והעלויות, תוך שיפור רמת הגיבוי וביצועי השחזור. יחד אנחנו מציעים לגופי האנטרפרייז תשתית אשר משאירה אותם Always-On".

אילו תכונות של Veeam Availability Suite אתה אוהב במיוחד?
"אני חושב שאנחנו אחת החברות הבודדות המציגות באתר האינטרנט 330 סיפורי לקוח, כאשר מרביתם מבוססים על פתרונות משולבים שלנו עם Veeam. זה מעיד בעיני על שביעות רצון גבוהה מאוד של שני הצדדים ושל הלקוחות. הלקוחות שלנו מציינים לטובה את האינסטנט VM אבל כאשר מדובר בלקוחות עם הרבה דטה, רק הפתרון המשולב עם ExaGrid יכול לספק להם את המענה המבוקש".

בכנס VeeamON Tour תחשוף Veeam בפני המשתתפים את החידושים שמביאה עימה הגרסה החדשה – NEW Veeam Availability Suite v10 – ואת ההכרזות, עליהן דיווחה החברה לראשונה, בכנס VeeamON, שהתקיים בחודש מאי, בניו אורלינס.

לאירוע צפויים להגיע למעלה מ-400 משתתפים, מומחים טכנולוגים ומובילים עסקיים, וליהנות ממפגש עם אורחים בכירים של החברה מחו"ל, עם הצוות הישראלי, שותפים ולקוחות החברה. הכנס יעסוק בין השאר בטרנדים החמים ביותר, המעצבים את התעשייה היום ובעתיד.

אירועים קרובים