באו לבקר במאורת הנמר: אנשי אימאג' טכנולוגיות

12/09/2017 12:05
באו לבקר במאורת הנמר: מימין - חני גבאי ואור דדוש ממחלקת המכירות, ורינה גילה, המנכ"לית, הבעלים והמייסדת של החברה

לפני ימים אחדים בא לבקר במאורת הנמר צוות מאימאג' טכנולוגיות: רינה גילה, המנכ"לית, הבעלים והמייסדת, מלווה בחני גבאי ובאור דדוש ממחלקת המכירות, ובבן סטיטל ממחלקת השיווק.

אנשי אימאג' העניקו לי בובת נמר עם סמל החברה וקיבלו ממני את ספר הנמר.

הפגישה הייתה מלאה באנרגיות חיוביות, צחוקים וחיוכים. גילה סיפרה על החזון של החברה – משרד מצומצם ניירת. אימאג' מיישמת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בתחומי ההדפסה, הסריקה והחתימה הדיגיטלית. הפתרונות מוטמעים במערכת ה-ERP של הארגון, ונועדו לשיפור ולייעול תהליכי עבודה ולחיסכון במשאבים.

הכול התחיל כשגילה שהתה בארצות הברית בסוף שנות ה-80 ללימודים לתואר MIS ונתקלה במרצה יוצא דופן, ששיתף את תלמידיו בהמצאה שלו – הדפסת שיקים במדפסת לייזר עם טונר מגנטי.

גילה, על סף חזרתה לארץ, פיתחה והעצימה את הפתרון, המאפשר לעסקים שמחזיקים מספר חשבונות בנק להדפיס בקלות שיקים על נייר חלק ולא להחזיק מלאי המחאות חשופות לזיופים.

הלקוח הראשון שהתלהב מהיוזמה ומהרעיון היה בנק הפועלים, ומשם צלחה הדרך להטמעה אצל לקוחות בולטים נוספים במשק: בנקים, משרדי ממשלה וחברות בתחומי הביטוח, התקשורת, הבנייה, התעשיה והמסחר. הפתרון הוטמע בתוכנות ה-ERP הרבות של ארגונים אלה ונוספו פתרונות הדפסה לשוברי תשלום, מעטפיות לתלושי שכר וטפסים דיגיטליים.

לפני מספר שנים הורחבה הפעילות של החברה גם לפתרונות למשרד ללא ניירת – סריקה, קטלוג וחתימה דיגיטלית על משטחי החתמה וטאבלטים.

השנה הרחיבה אימאג' את הפעילות מתחום השיקים היוצאים גם לאלה הנקלטים והושקו שני פתרונות תחת השם מ.ק.ש (מערכת קליטת שיקים): האחד מאפשר סריקת שיקים לתוכנת ה-ERP, שמירתם כתמונות והפקדתם באופן דיגיטלי ישירות לחשבון הבנק – בלחיצת כפתור; והשני מאפשר קליטת שיקים בפריסה לתוך מערכת ה-ERP, לחיסכון בזמן ומניעת טעויות בכתיבת השיקים עבור ארגונים המקבלים שיקים בתשלומים.

במהלך הפגישה התעניינתי בתפקידם של גבאי ודדוש בתחום המכירות ובשיפור השיווק שנעשה על ידי סטיטל. הפגישה הסתיימה בחיוכים וחיבוקים, ובהבטחה לפגישה נוספת אחרי החגים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים