תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Rock Your Cloud 2017, יום ב' 18 בספטמבר, גני התערוכה

כשרגאיי, בינה מלאכותית וטכנולוגיה נפגשים בענן

זה האירוע למנהלי תשתיות, אנשי היי-טק, סטארט-אפיסטים, מפתחים, אנשי IT, חוקרים ומשקיעים - Rock Your Cloud 2017 ● השנה, האירוע כולל רשימת מפגשים, סדנאות והרצאות שכמעט כולם יכולים להרוויח מהם לפחות דבר משמעותי שישנה לחלוטין את התכניות שלהם לשנה הקרובה ● בואו להכיר באופן אינטימי את הטכנולוגיות והאנשים שמשנים את העולם

05/09/2017 11:16
Rock Your Cloud 2017

זו כבר מסורת – טכנולוגיות ענן ומוזיקה סוערת. זו כבר השנה השלישית ברציפות שקבוצת הענן של יבמ (IBM) ישראל עורכת את אירוע Rock Your Cloud, שחוגג את כל מה שחם בענן, עם הרצאות שיעבירו מיטב המומחים בתעשייה.

כמו בכל שנה, המנה העיקרית תהיה הרצאות קצרות, בסגנון TED. השנה האירוע כולל הרצאות בתחומי הבלוקצ'יין, Hybrid Cloud ,API Connect ,Serverless ,Containers K8s, וצ'טבוטים. מעבר להרצאות, הפעם האירוע יכלול גם סדנה מעשית ומפגשי ספיד-דייטינג ליזמים ולאנשי היי-טק. את האירוע יחתום אחד מההרכבים המצליחים והאהובים בישראל – התקווה 6.

משהו לכולם – מנהלי חדשנות, מפתחים ונציגי חברות

בין ההרצאות, המפגשים והסדנאות, נראה שהשנה כמעט כל אחד ימצא כמה סיבות טובות להגיע לאירוע.

מפגשי הספידייטינג יאפשרו לאורחים לפגוש פנים אל פנים את נציגי חברות הסטארט-אפ של האקסלרטור של יבמ  בישראל – Alpha Zone.

ביניהן חברות בעלות פיתוחים פורצי דרך בתחומי הרפואה, האנליטיקס, טכנולוגיות ירוקות, Big Data, אבטחת סייבר, שיווק ועוד. המפגשים יאפשרו להכיר באופן אינטימי את הטכנולוגיות החדשות וליצור קשרים בין ארגונים המחפשים פתרונות חדשניים לבין עשרת הסטארט-אפים המשתתפים באקסלרטור.

הסדנה המעשית תכיר למפתחים את הכלים המתקדמים של פלטפורמת הפיתוח בענן IBM Bluemix, ותתמקד בבניית עוזר אישי מבוסס IBM Watson. זו הזדמנות לגלות איך כלי המחשוב הקוגניטיבי וה-A.I של IBM מאפשרים למפתחים ליצור צ'טבוטים ויישומים מתקדמים, מבוססי בינה מלאכותית.

החוקרים מאחורי הטכנולוגיה ושיתופי פעולה גלובליים

Rock Your Cloud 2017 יציג גם מפגשי אחד-על-אחד עם ה-Global Technology Unit – היחידה של יבמ ישראל הממונה על שיתופי פעולה עם חברות טכנולוגיות בישראל. ה-GTU מייצרת עבור חברות ישראליות הזדמנויות בשווקים חדשים ומחברת בינן ובין לקוחות ושותפי יבמ ברחבי העולם.

החוקרים של מעבדת המחקר של יבמ בישראל, מעבדת המחקר הגדולה ביותר של יבמ מחוץ לארצות הברית, גם ייקחו חלק באירוע. מעבדת המחקר של יבמ בישראל הייתה כר פורה לפיתוחים פורצי דרך בתחום הבינה המלאכותית, המציאות הרבודה, הרפואה ועוד, וחוקרי המעבדה יציגו פיתוחים ישראליים שכבר הכו גלים ברחבי העולם.

Rock Your Cloud מסתמן כאירוע שמרכז את החידושים המעניינים ביותר ויוצאי הדופן בתחום הקלאוד והמחשוב הקוגניטיבי. זו ההזדמנות שלכם לגלות איך טכנולוגיות חדשות משנות תעשיות שלמות, ואיך אתם יכולים, עם הפתרון הנכון, להוביל בארגון שלכם מהפכה שתשנה לחלוטין את הדרך בה הוא מתנהל ומנהל עסקים.

אירוע Rock Your Cloud 2017 ייערך ב-18 בספטמבר 2017, בביתן 10 של גני התערוכה בתל-אביב.

אירועים קרובים