תוכן שיווקי

ECI Telecom מאבטחת את סביבת שירותי הדוא"ל בענן באמצעות סימנטק

15/08/2017 13:00
רון כהן, מנהל הפריסייל בסימנטק ישראל. צילום: יח"צ

סימנטק (Symantec) הכריזה כי ECI Telecom הפכה להיות הלקוח הראשון בעולם המגן על סביבת דוא״ל בענן באמצעות Symantec Data Loss Prevention Cloud Service for Email – פלטפורמת אבטחת מידע בענן המבוססת על מוצר הדגל הפופולרי של החברה, Symantec Data Loss Prevention.

השירות החדש, המבוסס טכנולוגיית גילוי תוכן מדויקת מאוד ובמינימום שגיאות, מאפשר לחברות וארגונים לאתר כל מידע רגיש, הנשלח על ידי המשתמשים בארגון באמצעות שירותי דוא״ל בענן כגון Office 365 או Gmail.

השירות יכול ליידע את המשתמש על הפרת אבטחה צפויה באמצעות הודעת אימייל, לחסום הוצאת חומרים רגישים שמפרים את מדיניות החברה או להפנות אותם לשירות הצפנה על מנת לוודא שליחה בטוחה.

"כבר היום סימנטק מספקת הגנה ליותר מ-2,000 אנשים בארגון שלנו שמשתמשים ב-Exchange Online עם Symantec Data Loss Prevention Cloud Service for Email", ציין אלן אידלסון, CISO ב-ECI במאמר שכתב לאחרונה בבלוג של סימנטק.

הגנה מפני נוזקות וספאם

"ECI הביעה רצון לעבור לשירותי דואר אלקטרוני בענן כבר בשנת 2011. היישום הכולל של החלטה זו התקבל למעשה רק ממש לאחרונה (כשש שנים אחרי!), מכיוון שלא מצאנו בשוק פתרונות אבטחת מידע מספקים לניהול דואר אלקטרוני בענן".

"המעבר של שירותי הדוא״ל שלנו ב-ECI הושלם כעת בזכות היכולת של Symantec Data Loss Prevention Cloud Service for Email להעניק נראות מעמיקה בענן באותה רמה של הגנה הכרחית שמתבצעת למערכת דוא״ל באתר הלקוח (on premise) אליה היינו רגילים ממוצר ה-DLP (ר"ת Data Loss Prevention)".

"מהיום אין צורך שארגונים יחששו משימוש בשירותי דואר אלקטרוני בענן", אומר רון כהן, מנהל ה-Presale בסימנטק ישראל.

"ל-Data Loss Prevention Cloud Service for Email התקנה מאד פשוטה וקלה גם מהצד של סימנטק וגם מצד Microsoft Exchange Online".

"גם עבור הלקוחות הקיימים של Symantec DLP, להם כבר יש מערך הגדרות מדיניות אבטחתי גדול שנבנה עם השנים, ההתקנה מאד פשוטה והם אינם צריכים לחשוב על כל התהליך מחדש כשהם מעבירים את מערכות הדוא״ל לענן. כלומר הם יכולים פשוט לייבא לשירות החדש את כל המדיניות הקיימת של הארגון מבלי לייצר עבודה כפולה".

"כמו כן למוצר אינטגרציה פשוטה ומלאה, ממש out of the box, עם Symantec Email Safeguard – מוצר אבטחת מידע לדואר אלקטרוני המספק הגנה מפני נוזקות וספאם כמו גם יכולות הצפנה מבוססות מדיניות חברה".

"חברות וארגונים, שחשוב להם להגן על המידע שלהם, לשלוט על המידע שיוצא מהחברה ולמנוע דליפות, יהיו מוגנים לחלוטין עם Data Loss Prevention Cloud Service for Email".

אירועים קרובים