תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Fortinet 361° Security Forum, ימים ד'-ה' 1-2 בנובמבר, אילת

IDC: פורטינט מובילה באספקת מערכות אבטחה ברבעון הראשון של 2017

הדו"ח מראה כי פורטינט מגדילה את מומנטום המכירות וממשיכה לספק יותר התקני אבטחה מכל ספקית אחרת

10/08/2017 16:36
ג'ון מדיסון, סגן נשיא בכיר לתחום מוצרים ופתרונות בפורטינט. צילום: יח"צ

חברת המחקר IDC פרסמה את תוצאות הדו"ח Worldwide Quarterly Security Appliance Tracker.

נתוני הדו"ח לרבעון הראשון של שנת 2017 מחזקים את המובילות המתמשכת של פורטינט (Fortinet) בתחום האבטחה, אשר מתבטאת במכירת המספר הרב ביותר של התקני אבטחה בתעשייה.


כמו כן, הדו"ח מדגים את הצמיחה הדו-ספרתית בהכנסות של החברה. תמונת השוק שמה דגש על פורטינט כספקית יישומי אבטחה מרכזית, אשר גדלה במהירות הרבה ביותר.

פרטי הדו"ח מצביעים על כך כי פורטינט הציגה צמיחה של 21% בהכנסות של יישומי אבטחה משנה לשנה ועקפה את הממוצע בתעשייה, אשר עומד על 9%.

כמו כן, פורטינט הראתה עלייה של 30% במשלוח מערכות ברבעון הראשון של שנת 2017 והרוויחה יחידת נתח שוק של 27% עבור הרבעון. פורטינט שלחה יותר יחידות ב-2017 מאשר שתי החברות המתחרות הבאות במשותף והרחיבה את מובילות יחידת נתח השוק שלה ב-4% נוספים מאז פרסום הדו"ח הקודם עבור הרבעון הרביעי של שנת 2016.


ג'ון מדיסון, סגן נשיא בכיר לתחום מוצרים ופתרונות בפורטינט, אמר כי "אימוץ מארג האבטחה של פורטינט ממשיך להניע את צמיחת נתח השוק ושומר על עמדת המובילות של החברה בתעשייה".

לדבריו, "היכולת שלנו לספק מארג אבטחה מקיף, עוצמתי ואוטומטי, המגן על כל הנקודות ברשת – החל מהאינטרנט של הדברים ועד הענן, רשתות ווירטואליות ופיזיות, סביבות חוטיות ואלחוטיות – מאפשרת ללקוחותינו לקבל את הגנת האיומים המקיפה שהם זקוקים לה כיום וגם בעתיד".

אירועים קרובים