תוכן שיווקי

איך נראה חדר הישיבות במשרד שלכם?

12/07/2017 11:08
פתרון ה-Spark Board של סיסקו. צילום: יח"צ

שולחן ארוך מידות, מקרן או מסך טלוויזיה המחובר למחשב מסורבל, מצלמת וידיאו עבור שיחות ועידה, לוח פלסטיק מחיק עם טושים הפזורים ברחבי החדר, אוסף שלטים מסוגים שונים וכן חוטים המחוברים בצורה מרושלת למסך על מנת לאפשר הקרנה של מצגות וידיאו – נשמע לכם מוכר?

בעידן הטכנולוגי בו אנו נמצאים, היה זה רק עניין של זמן עד אשר ימצא פתרון שירכז את כל מה שנדרש מחדר ישיבות במוצר אחד וימנע את המצב המסורבל הקיים כיום.

ובכן הפתרון לכך כבר קיים ומי שאחראית על פיתוחו היא סיסקו (Cisco), שמציגה עוד צעד בדרך להפיכת הארגונים והחברות המודרניות לדיגיטליות באמצעות פתרון ה-Spark Board.

"מדובר בפתרון המתקדם ביותר כיום בשוק למוצרי All in one בתחום אבזור חדרי הישיבות", מסביר רפי שאלתיאל, מנהל תחום Collaboration בסיסקו ישראל.

לדבריו, "מדובר בפתרון שעונה על שלוש הפונקציות העיקריות הנדרשות כיום מחדר ישיבות מודרני: היכולת להעביר מצגות בצורה אלחוטית ישירות למסך, לוח מגע מתקדם לרישום ושרטוט כתחליף ללוח המחיק ומערכת מתקדמת לשיחות ועידה, וכל זאת ארוז בתוך מערכת בעלת מסך מגע בגודל 55 אינץ' או 70 אינץ'".

תוכל לפרט קצת על היתרונות של הלוח החדש?
"ניתן לומר שגולת הכותרת היא שאנחנו מחברים בצורה בטוחה ופשוטה בין המרחב הפיזי לזה הווירטואלי של חדר הישיבות".

"ראשית, הפתרון עצמו מבוסס על טכנולוגיית ענן וכל המידע המוזן לתוכו נשמר תוך שימוש באמצעי אבטחת המידע החזקים ביותר הקיימים בשוק. הווה אומר, שכל אחד מהמשתתפים בחדר הישיבות הווירטואלי יכול להיכנס למצגות ולשרטוטים שהוצגו בישיבה גם זמן רב לאחריה על מנת להשלים מידע או לתקנו".

"הלוח עצמו, הנמצא בחדר הישיבות, הוא חלק משירותי ה-Spark של סיסקו. ה-Spark הינו פתרון Collaboration חדשני המיועד לעבודה בקבוצות ובכך יוצר סביבת עבודה פלואידית בה המשתתפים בישיבה יכולים להעביר מידע בין חברי הקבוצה כגון תמונות, קטעי קוד, מסמכים וכד', מכל מכשיר נייד או נייח  ולהתממשק בקלות לשאר המשתתפים בישיבה".

אז בעצם, ה-Spark Board מייתר נוכחות של כל אמצעי אחר בחדר ישיבות?
"חד משמעית, כן. ה-Spark Board מאפשר את שלושת האלמנטים המרכזיים שאנחנו רוצים היום בחדר ישיבות:
● יכולת לייצר פרזנטציות אלחוטיות, אותן ניתן לשתף בחדר או מחוצה לו ללא צורך בחיבור באמצעות כבל, מתאמים וכו'.
● לוח בעל מסך מגע המאפשר לכתוב ולשרבט באמצעות האצבעות או עט ייעודי המגיע עם הפתרון. את המסך ניתן לשתף עם שאר המשתתפים, וכל אחד יכול לעשות בו שימוש במקביל לאחרים.
● מערכת וידיאו מתקדמת לשיחות ועידה מרובות משתתפים באיכות הגבוהה ביותר הקיימת כיום. בנוסף ליכולות של המסך בתצורת עבודה מקומית, התחברות של משתמש דרך אפליקציית ה-Spark מרחיבה את היכולות למרחב הווירטואלי ומאפשרות לשתף או לצרוך תוכן מהענן כמו גם להזניק שיחות ועידה עם שאר חברי הקבוצה".

הפתרון כבר הותקן בחברות בישראל?
"המוצר כבר הותקן במספר רב של חברות בחו"ל וזוכה להצלחה ולביקוש גבוה מאוד. בארץ, ה-Spark Board הושק לפני כשבוע בפני כ-100 לקוחות וזכה להתעניינות רבה. אנו צופים כי התקנות ראשונות יחלו במהלך החודש הבא.

אירועים קרובים