תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - תדיראן טלקום ותדיראן טלקום שירותי תקשורת

"תדיראן איוניקס נחשבת בעולם לסיפור הצלחה – קצב צמיחתה רק מתגבר"

11/07/2017 15:28
משה מיץ, מנכ"ל תדיראן טלקום ותדיראן טלקום שירותי תקשורת. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף

"בשנים האחרונות, ביצעה תדיראן טלקום מעבר בין דורי ורתמה את שמה וניסיונה בן 50 השנים בייצור מרכזיות תקשורת, לפיתוח והטמעת ה-'איוניקס' בעולם כולו, בקצב שהולך ומתגבר", אמר משה מיץ, מנכ"ל החברות האחיות תדיראן טלקום (היצרן ובית התוכנה) ותדיראן טלקום שירותי תקשורת (אינטגרטור הפועל בישראל) בעת אירוע השקת "איוניקס 3" (Aeonix) שנערך באחרונה באולמי East בתל אביב.

באירוע ההשקה, שבהפקת אנשים ומחשבים, הוצגה איוניקס בגרסתה האחרונה – תוכנת מרכזיית תקשורת אחודה ארגונית, עם סל יישומים רחב ומובנה, הכולל פתרונות למוקדי שירות. כן הוצגו סיפורי לקוח מארץ ומהעולם. החברה אף הכריזה על קמפיין חדש בו, בו כל ארגון שישדרג למרכזית איוניקס, יזכה בהנחה משמעותית של כ-50% – על רישוי עמדות המוקדן ובנוסף יקבל רישוי לעמדת Dispatch ארגונית ללא עלות.

"הטכנולוגיה הישראלית העומדת מאחורי פלטפורמת איוניקס קוצרת הצלחות רבות בסין, ארצות הברית ומדינות רבות נוספות", אמר מיץ. "כיום אנו פועלים ב-41 מדינות, מול יותר מ-200 משווקים, המשרתים 100 אלף לקוחות שלהם יותר מ-20 מיליון מבואות. חלק ניכר מהם כבר שדרג את מרכזיות הקורל הוותיקות לפלטפורמת האיוניקס המתקדמת".

לדברי מיץ, "האתגר שלנו היום בישראל הנו לחזור לעמדת הובלה שנשחקה במעבר הבין-דורי מהקורל לאיוניקס. הרי לא הגיוני שאיוניקס, הזוכה בעסקאות ענק בסין ובארצות הברית, גם מול השחקניות הגלובליות המוכרות כמו סיסקו (Cisco) ואחרות וגם מול הענקיות הסיניות וואווי (Huawei) ו-ZTE – דווקא בשוק הישראלי מתמודדת עם קשיי תדמית, שלרוב אינם רלוונטיים".

גמישות וכושר גידול

לדברי מיץ, "מיקוד החברה בפיתוח תוכנה וביישום גישות התומכות בערכים עסקיים רבים, מאפשר לנו להציע גמישות תפעולית מלאה, הפחתת עלות בעלות כוללת, TCO והחזר מהיר על השקעות, ROI. דוגמה לגמישות ניתן לראות כבר כיום, כשאיוניקס מציעה אפשרות להתקין מערכת אחת, התומכת ב-20 משתמשים – ולגדול עד 25 אלף משתמשים על גבי אותה מערכת".

דוגמה נוספת, ציין מיץ, "המשקפת את הגישה העסקית המתקדמת היא Bring Your Own Cloud. זו מאפשרת להתקין את המרכזיה על כל ענן שהארגון בוחר, וכך לשמור על גמישות תפעולית מלאה והחלטות כלכליות עצמאיות בארגון. יתרון נוסף בתצורת העבודה הזאת, הנה השרידות והזמינות, הקיימים בפלטפורמת איוניקס באופן מובנה".

עושר יישומים מתקדמים

על פי מיץ, "על מנת להציע עושר יישומים חכמים, אימצה החברה גם ארכיטקטורה פתוחה, המאפשרת אינטגרציה ליישומי צד ג'. כך, יכולים שותפים ולקוחות לחבר את המערכת בהתאמה אישית לצרכיהם".

"כיום ניתן למצוא בין היישומים Contact Center מובנה, המאפשר לכל גוף נותן שירות, מכירות ותמיכה – לעבוד בצורה מסודרת, עם מערכת הקלטות ורישום שיחות, שירותי שיתוף וועידה קולית, בווידיאו ובאופן מקוון ועוד תכונות רבות".

עם הפנים קדימה

"סיפור ההצלחה של תדיראן טלקום ב-50 השנים האחרונות", סיכם מיץ, "הינו יוצא מן הכלל. ניתן אף לומר שהחברה מהווה נדבך בהיי-טק הישראלי. כמו גם בכל חברות הטכנולוגיה המובילות, עינינו נשואות תמיד קדימה".

"אנו עסוקים כבר היום בפיתוח עתידה של החברה, עם מפת הדרכים של המוצר עד שנת 2020 ומעקב אחרי השינויים במאפייני התקשורת בין לקוחות וארגונים, בין גופי עסקים ותקשורת פנים-ארגונית".

"מסקרן יהיה לראות מגמות כמו אינטרנט של הדברים, צ'טבוט, הטמעת AI בסייענים ועוד חידושים דיגיטליים, אשר משפיעים ומשתלבים בפתרונות התקשורת הארגונית".

אירועים קרובים