תוכן שיווקי

קבוצת סידב העלתה לאוויר את פתרון ה-BI Insight 360 של BICS

03/07/2017 11:26

קבוצת סידב העלתה לאוויר את פתרון ה-BI Insight 360 עבור לקוחות SAP Business One של BICS, שווי העסקה מוערך בעשרות אלפי שקלים.

סידב אלקטרוניקה, מקבוצת סידב נוסדה בשנת 1973, ומאז עוסקת בייצוג, הפצה, ייבוא ושיווק רכיבי אלקטרוניקה של מיטב היצרנים הבינלאומיים, ביניהם: פנסוניק (Panasonic), HUBER+SUHNER, סמסונג (Samsung), Cvilux ,Winbond ,Diodes ,Everlight Electronics ,Omron ,Yageo ו-Amphenol PCD.

סידב אלקטרוניקה נחשבת למובילה בתחומה בישראל ומספקת שירותים לכ-400 לקוחות מתחומים שונים: תקשורת, טלקום, מחשבים, אבטחה, IT, אלקטרואופטיקה, תאורת חירום, רכיבי הספק, מוצרי בקרה, רפואה, צבא, חלל ועוד.

החברה מציעה ללקוחותיה מלאי בזמינות גבוה, שירות איכותי על ידי כוח אדם מקצועי ומנוסה, מחירים אטרקטיביים וזמני אספקה נוחים.

המשרדים הראשיים נמצאים בבניין בבעלות עצמית בהוד-השרון ובו מחסן מתקדם בגודל 1500 מ"ר הכולל מבחר של 40 אלף פריטים בשווי מוערך של 8-10 מיליון דולר. החברה מעסיקה מעל ל-100 עובדים ברחבי העולם, בישראל ובמשרדים נוספים בחו"ל: טייוואן, הונג קונג, סין, גרמניה והודו.

פתרון ה-BI בקבוצת סידב מספק פתרון רחב ומקיף החל ממערך המכירות, פיננסי רכש ומלאי.

פתרון ה-BI מספק את המידע ממערכת הסאפ (SAP) אשר מבוסס על עולמות התוכן Insight360, והכל על מנת לספק תמונה ניהולית אחידה במערכת אחת.

ישראל אוטניק, סמנכ"ל התפעול, מציין כי "במערך לוגיסטי מורכב בחברה מובילה כמו סידב, קיים צורך משמעותי לפתרון המספק יכולות ניתוח נרחבות, מעמיקות ומדויקות וממשק משתמש ידידותי ואינטואיטיבי. אנו רואים בפתרון זה ככלי נוסף להעלאת רווחי החברה ומקסום פוטנציאל ההתקשרות הן עם הספקים והן עם לקוחות החברה".

נתנאלה עמיר, מנהלת תחום SMB ב-BICS, מציינת  כי "אנו שמחים להעלות בסידב את פתרון Insight 360. סידב הינה חברה ותיקה ביישום הסאפ שלה".

"סמנכ"ל התפעול וצוות החברה ידעו להגדיר קריטריונים מאוד ברורים עבור מערכת ה-BI בארגון, תוך דגש על מקצועיות פשטות ומהירות יישום. שמחנו על הבחירה בפתרון ה-BI שלנו כפתרון הניהולי לחברה. אני רוצה להודות לצוות המקצועי שלנו על עבודה איכותית טובה ומהירה".

BICS מקבוצת BDO הינה חברת פתרונות אנליטיים עבור חברות SMB ו-Larger Enterprises. מוצר הדגל של החברה, Insight 360, עבור לקוחות SAP Business One, הינו המוצר המוביל והאינטגרטיבי ביותר ללקוחות סאפ בארץ ובעולם.

BICS עוסקת בפתרונות HANA, HANA Live ,HANA B1A\H ושותפה בכירה של סאפ בכל הקשור לפתרונות SAP Business Objects.

ניתן ליצור קשר ב-03-9097111 או במייל.

אירועים קרובים