תוכן שיווקי

CA מסייעת ליצור עסקים אג'יליים דרך חיבור האסטרטגיה, הביצוע והאספקה

29/06/2017 10:05
CA Technologies

CA Technologies המיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, הודיעה על יכולות חדשות בפורטפוליו הניהול האג'ילי (Agile Management) לצורך תצוגה ברורה של עבודה הנמצאת בתהליך ומשאבים זמינים, תוך ביצוע בהתאם לאסטרטגיה. הפתרונות מסייעים "לתדלק" אג'יליות עסקית באמצעות הדברים הבאים:

● המהדורה האחרונה של CA PPM מספקת תובנות נרחבות יותר לגבי תכנון המשאבים הנוכחי והעתידי, כמו גם פונקציונליות מוגברת של שיתוף הפעולה בצוות.

● תכונות חדשות עבור צוותים ב-CA Agile Central המבטיחות התאמה בין עבודת הצוות למטרות החברה, על מנת לאפשר לעובדים לראות כיצד הם תורמים לצמיחה.

● אינטגרציות נוספות בפורטפוליו המוצרים הנרחב של CA, המאפשרות לארגונים למנף את יכולות המימון, ההשקעה והתכנון של CA PPM יחד עם נראות לגבי הדברים שמסופקים באמצעות CA Agile Central, כך שחברות יכולות לקבל החלטות טובות יותר המבוססות על עובדות.

CA PPM מציעה יכולת לצפות ולתכנן משאבי צוותים באמצעות ה-Telescoping הראשון בענף

CA Technologies הינה ספקית פתרונות PPM מוכרת, ודורגה כמנהיגה לגבי פתרון ה-PPM שלה בריבוע הקסם לניהול פורטפוליו של פרויקטים ברחבי העולם לשנת 2017*.

הפתרון העדכני CA PPM מציע את יכולת ה-Telescoping הראשונה בענף לניהול קל יותר של ציר הזמן, במבט אחד. מנהלי משאבים יכולים לצפות טוב יותר ולתכנן את הביקוש העתידי של משאבים, בעוד למתאמי הפרויקט יש נראות רבה יותר כדי לנהל ולאייש טוב יותר את הפרויקטים הנוכחיים.

בנוסף, פונקציונליות חדשה כוללת שיחות מובנות כדי לעודד שיתוף פעולה, בעוד שיכולות pinning וסינון מקילות על המשתמשים לבודד בעיות ספציפיות של הקצאת משאבים וקונפליקטים שבתחום האיוש.

יכולת ה-Team Board של CA Agile Central מאפשרת אוטונומיה לצוותים ונראות לעסק

יכולת ה-Team Board היחודית של Agile Central מגשרת על הפער בין אוטונומיה ברמת הצוות לבין אסטרטגיית החברה, עם רמה חסרת תקדים של גמישות בתהליך. זאת – תוך תמיכה ב-Scrum ו-Kanban ברמת הצוות, תוך הבטחת הנראות, והתאמה לאסטרטגיה העסקית.

"הצלחה בשוק המהיר והמשתנה במהירות של היום, דורשת צוותים מועצמים היכולים להתאים בקלות את עבודתם לאסטרטגיה העסקית הכוללת. על מנת להצליח, צוותי הפתרונות והכלים צריכים להיות אינטואיטיביים, גמישים ובעלי עוצמה – וצריכים לתמוך בשיטות עבודה מודרניות ולא להאט אותן", אמרה אנג'לה טוצ'י, המנהלת הכללית של Agile Management ב-CA Technologies.

"כדי לסייע לחברות להסתגל ולנצח, פתרונות ה-Agile Management של CA מעניקים לנוגעים בדבר נראות ברורה לגבי הביצוע והאספקה של תכניות עסקיות והשקעות פיננסיות, תוך תמיכה בשיטות הנהוגות כיום בקרב צוותים".

CA ממשיכה לסייע לחברות לבנות אפליקציות מהר יותר על ידי מתן פתרונות משולבים בפורטפוליו של Agile Management ובפורטפוליו של Continuous Delivery.

השיפורים החדשים ב-PPM וב-CA Agile Central, בשילוב עם הפתרונות המשולבים הקיימים של CA Agile Central ו-Continuous Delivery, מבטיחים כי לקוחות יכולים לתכנן, לנהל, לבנות ולספק את המוצרים הנכונים בזמן הנכון, תוך קשירת האסטרטגיה לאספקה, האצת זמן היציאה לשוק ומתן אפשרות לתגובה מהירה לשינויים בשוק.

*Gartner, Inc., “Magic Quadrant for Project Portfolio Management, Worldwide,” Daniel B. Stang, Matt Light, Teresa Jones, May 25, 2017.

אירועים קרובים