תוכן שיווקי
לקראת אירוע - 2017 C3 Tough Mudder, ימים שבת-ראשון 8-9 ביולי, אירלנד

נבחרת גדולה מהחיים!

22/06/2017 12:46

מזה כחצי שנה, למרות הלחץ והעומס בעבודה, מתייצבת נבחרת של מנמ"רים ומנכ"לים לאימונים מפרכים ולפעילות התנדבותית יוצאת דופן.

החבורה, יחד עם אנשים ומחשבים, שמו להם למטרה לגייס תרומות לעמותת גדולים מהחיים המסייעת ותומכת בילדים חולי סרטן ובמשפחותיהם.

אורן לשם
, מנכ"ל Docomotion, שלקח על עצמו השנה להוביל את נושא התרומות, מספר כי "שנה שעברה גייסנו 120אלף שקלים. השנה החלטתי להיות שאפתן ולקבוע יעד של 300 אלף שקלים".

לדבריו, "כבר במפגש הראשון עם הנבחרת הבנו שאנו רוצים להרים את הרף עוד יותר. בזכות הנבחרת המופלאה הזו והאנרגיות שהיו באוויר החלטנו לקבוע רף חדש – 500 אלף שקלים! זאת כדי לסייע בהקמת גן חלומות שיקומי/טיפולי לילדי הדרום. בליבנו, דמיינו איך אנו מצליחים לגייס את קהילת ה-IT בארץ וחוצים גם את הרף הזה".

"נכון לכתיבת שורות אלה, אני גאה ונרגש לעדכן כי אכן חצינו את רף 500 אלף השקלים. צריך כנראה לכוון הרבה יותר גבוה כשיש לך אמונה וחברים מדהימים לדרך. פשוט מחמם את הלב לראות את הפעילות של הנבחרת – למרות העומס היומיומי, אנו עדים ליוזמה, נחישות ויצירתיות של החברים בפעילויות ההתרמה השונות, וכן אנו לוחצים על הדוושה כדי להגיע ל-600 אלף שקלים עד ליציאתנו לדבלין".

"מדהים לראות איך החברות התורמות מוצאות תקציבים לכך, לעיתים אף מעבר לתקציב התרומות המתוכנן. מדהים לראות עובדים שנקראו לדגל ותורמים דרך לינק מיוחד שהוקם לרגל הפעילות".

נבחרת Tough Mudder 2017. צילום: יח"צ

נבחרת Tough Mudder 2017. צילום: יח"צ

"מדהים לראות את צוות אנשים ומחשבים מסייע, דוחף, דואג ומלווה. סינרגיה מושלמת בין אנשים שהמכנה המשותף לכולם הוא – נתינה"!

לשם מספר כי "בשבוע שעבר עברנו את הריצה המסכמת – 16 ק"מ בהרי ירושלים. בתחילת השבוע חגגנו במועדון 'שלוותא' אליו הוזמנו מאות אנשים שרכשו כרטיסים כתרומה. ביום שישי נקיים את אימון הקרוספיט המסכם במועדון הקרוספיט 'הזאבים במשמרת' .כולכם מוזמנים. עלותו 50 שקלים, שכולה תרומה לעמותה".

"בעוד שבועיים נצא לכנס C3 בדבלין. שיאו – אתגר ה-Tough Mudder הקשוח. כשנניף את דגל ישראל ואת שלט התורמים ועמותת גדולים מהחיים – נדע שעשינו משהו טוב".

ואנו שואלים – "מתי בפעם האחרונה, עשית משהו, בשביל מישהו"?

עוד לא מאוחר לתרום. לחצו כאן ותרמו כל סכום שתבחרו. זה עושה טוב. לכולם.

גאה להיות שייך.

אירועים קרובים