תוכן שיווקי

איך לשלב וידיאו ומולטימדיה ב-Salesforce בצורה טובה יותר?

בין אם השימוש של הארגון ב-Salesforce הוא לפעילות השיווקית, קשר עם הלקוח או תקשורת פנים-ארגונית - הווידיאו הופך למרכיב חיוני ולכן נדרשת מערכת ייעודית לניהול חכם של וידיאו

07/06/2017 15:02
אורן שמולביץ', מנכ"ל סינקופה. צילום: יח"צ

כתב: אורן שמולביץ', מנכ"ל סינקופה (Cincopa)

אין זה משנה לאיזה צרכים Salesforce משמשת אתכם בארגון – בין אם לצרכים שיווקיים מול הלקוח, תקשורת פנים-ארגונית בין העובדים והספקים או כלי שיתוף ידע – הרי שווידיאו הופך להיות מרכיב חיוני בכל פעילות כזו. האפשרויות שמציעה מערכת Salesforce כיום אינה מספקות מענה רחב בנושא הווידיאו והמולטימדיה, ולכן נדרשת פלטפורמה שיודעת להתחבר כ-API, שיעניקו כלים בתחום זה.

ניקח את נושא השיווק והמכירות. אין ספק כי אחת הפונקציות החשובות ב-Salesforce היא היכולת ליצור קשר עם הלקוח ולבסס מערכת אינטראקטיבית עימו על בסיס הפעולות וההעדפות שלו בזמן אמת. לכן הוספת וידיאו או כל מרכיב מולטימדיה אחר יכול להגדיל את שיעורי הפתיחה של מיילים בעשרות אחוזים.

כך אפשר להפוך כל מייל או הצעת מחיר הנשלחת דרך Salesforce, למסר שיווקי חכם ועשיר באמצעי מולטימדיה, וכך להגדיל את האטרקטיביות מול הלקוח, לשפר נאמנות לקוחות ובשורה התחתונה, להגדיל הכנסות.

להתאים את המייל לפי הלקוח וצרכיו העסקיים

מכלול הפעולות השיווקיות, הכוללות שליחת מיילים ודיוורים ישירים אל הלקוח, חייבות להתממשק ל-CRM וליצור מנגנון מבוסס Marketing Automation. בצורה כזו ניתן לתזמן את שליחת הדואר האלקטרוני לפי מועדים שונים, להתאים את המייל לפי הלקוח והצרכים העסקיים שלו ועוד.

מרכיב נוסף הוא הקשר בין העובדים – במיוחד כשמדובר בארגונים גדולים ובפריסה גלובלית אשר מבוצעת באמצעות מערכת Salesforce הכוללת גם  וידיאו (Corporate Video) – דוגמת סרטוני הדרכה, הכשרת עובדים, אירועים מקצועיים בחברה ולייב-וידאו של ישיבות מנקודות שונות ומצגות.

גם השימוש ב-Knowledge Base של Salesforce והיכולת להקים מאגר ידע, כולל מטבע הדברים לא מעט חומרים בווידיאו ומולטימדיה.

מכאן, שמכלול צרכים זה הופך את פלטפורמות הניהול החכמות לקבצי וידיאו ומולטימדיה, דוגמת סינקופה, הופך לחיוני במיוחד על גבי ה-Salesforce.

באמצעות שימוש בפלטפורמת וידיאו ייעודית עומדות לרשות הלקוח גלריות מדיה עשירות מבוססות וידיאו, תמונות וקבצי שמע בכל אובייקט ב-Salesforce. באמצעות מערכת זו ניתן לייצר חשבונות לקוח, לידים, מוצרים, פרטי קשר וכן בפורטלים השונים הכוללים את knowledge base ו-Customer portal.

אחד הכלים השימושיים יותר הוא האפשרות לשלוח מיילים ללקוחות ולהטמיע בהם בקלות קטעי וידיאו באמצעות ממשק מבוסס drag and drop וכן לשלב גם קבצים "כבדים".

מרכיב חשוב נוסף הוא כלי האנליטקס של סינקופה למעקב אחר הצפייה בקטעי הווידיאו. בצורה כזו יכולים משתמשי Salesforsce לעקוב ולקבל נתונים בזמן אמת ברמת המשתמש הסופי על שיעורי הפתיחה של הסרטון; האם הנמען צפה בכולו; ובאיזה נקודה בדיוק הפסיק את הצפייה; וכך לבצע אופטימיזציה להמשך. כמו כן, אפשר לבצע פילוחים שונים על בסיס גיאוגרפי, מגזר פעילות, שעות הצפיה ונתונים נוספים בצורה ויז'ואלית וברורה.

המערכת, המתממשקת לכל מרכיבי Salesforce, מאפשרת הכנסת תכנים מתוך ה-Content Library של הפלטפורמה העננית. כך כל משתמש יכול לשלוח כל פריט – בין אם זה מייל, חומר שיווקי, Lead, סרטוני הדרכה ועוד – בשילוב כלים חכמים כגון שיתוף במדיה החברתית, הטמעת עמוד נחיתה ושדות ליצירת קשר, תמיכה בפורמטים כגון JSON-LD לשיפור ה-SEO ועוד. כל אלה הופכים את מערכת Salesforce לכלי אפקטיבי הרבה יותר.

סינקופה מספקת פלטפורמה ליצירת סרטוני וידיאו חכמים.

אירועים קרובים