תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - CloudCon 2017

"ה-IT בענן צריך לספק תשתית גמישה ועדכנית לצרכי הארגון המשתנים"

07/06/2017 11:38
אבי יושעי, מנהל פריסייל לאיזור אגן הים התיכון ב-VMware. צילום: יח"צ

בעקבות כנס הענן השנתי 2017 CloudCon, שנערך ע"י CloudZone – יחידת הענן של מטריקס, בו השתתפה VMware, אבי יושעי, מנהל פריסייל לאיזור אגן הים התיכון בחברה, מספר על הטרנדים והקשיים הנפוצים ביותר בענן ומציג את פתרונות VMware בנושא.

מהם הטרנדים הבולטים בתחום של הפתרון שלך בענן היום?
"המגמות הבולטות היום בתחום הענן הן הצורך של ה-IT לספק תשתית גמישה ועדכנית לצרכי הארגון המשתנים. החל ממודרניזציה של תשתיות ה-DC והפיכתן לתשתיות מנוהלות תוכנה המאפשרות גמישות ויצירת שירותים באופן אוטומטי ומהיר ועד לתשתיות וכלים המאפשרים פיתוח אפליקציות 'דור 3' (Cloud Native Applications)".

"VMware זיהתה את המגמה ומובילה את חזון ה-SDDC (ר"ת Software Define Data Center), כשהיא מספקת תשתיות DC מבוססות תוכנה המאפשרות בנייה של ענן פרטי מקומי ועננים ציבוריים. VMware אף מאפשרת לחבר ולנהל את המשאבים בעננים השונים באמצעות כלי ניהול מרכזיים מבוססי פתרונות VMware Cross Cloud Services".

מהם הקשיים העומדים בפני חברות העוברות לענן?
"ישנם קשיים רבים איתם מתמודדות חברות העוברות לענן. ראשית עליהן ללמוד ולהבין כיצד לנהל את כלל השירותים של הארגון, את התקציב ואת העלויות ממקום מרכזי. בנוסף עליהן לסגל את מדיניות הארגון גם בעננים החיצוניים ולאכוף זאת על מנת שתתבצע באופן הטוב ביותר".

"כמו כן, יש לזכור כי השימוש בעננים חיצוניים צריך להתבצע בצורה גמישה, כך שבמידת הצורך יהיה ניתן להעביר שירותים מענן מסוים לענן אחר או להחזיר את השירותים לדטה סנטר הארגוני".

"קושי נוסף הוא היכולת לייצר ענן היברידי אמיתי שמשתף את המשאבים בדטה סנטר הארגוני עם העננים החיצוניים בצורה שקופה ופשוטה, אך עדיין מאפשר לנהל מדיניות אבטחת מידע וניהול ממקום מרכזי. בנוסף, ישנו האתגר לשלב תשתיות וכלים המאפשרים שילוב והרצה של אפליקציות דור 3 על הענן".

מה הצגתם בכנס CloudCon?
"בכנס הצגנו את שיתוף הפעולה של VMware ו-AWS המאפשר בניית ענן מבוסס VMware SDDC Stack על התשתית של אמזון-  VMware Cross Cloud Architecture. באמצעותו לקוחות יוכלו לממש שירותי ענן ב-AWS המבוססים על תשתית ענן מלאה של VMware וכך יוכלו ליהנות מחוויית משתמש אחידה של ניהול ויצירת שירותים על בסיס כלי ניהול ופונקציונליות, בהם עושים שימוש כיום ב-DC הארגוני".

"שיתוף הפעולה מאפשר שירות ענן היברידי אמיתי שמריץ את אותן טכנולוגיות ומוצרים של VMware גם ב-DC הארגוני וגם על העננים של AWS, ומאפשר חיבור לשירותי AWS באופן מקומי".

"נוסף על כך הצגנו את VMware Solutions for Containers & Cloud Native Apps – פתרונות מבית VMware המאפשרים לארגונים לתת מענה לדרישות תמיכה בתשתיות התומכות בפיתוח והרצה של אפליקציות דור 3".

"סיפקנו לבאי הכנס הסברים והדרכות כיצד ניתן להריץ, לנהל ולנטר סביבות מבוססות קונטיינרים, תמיכה בתשתיות ניהול לקונטיינרים כדוגמת Kubernetes ו-Docker והצגנו את הפתרונות השונים של VMware לתחום זה: Photon Platform ,Vsphere Integrated Containers ועוד".

אירועים קרובים