תוכן שיווקי

קומפיוטרגרד טכנולוגיות תפיץ בישראל את פתרונות ה-IoT של BluVision

החברה האמריקנית מקבוצת HID Global, מתמחה בניטור ובקרה של אנשים ונכסים במרחב

05/06/2017 14:51
קומפיוטרגרד טכנולוגיות ו-BluVision

BluVision הינה ספקית פתרונות מבוססי BLE (ר"ת Bluetooth Low Energy) ומציעה אקו-סיסטם מלא של פתרונות בעולמות האינטרנט של הדברים המאפשרים ניטור של מיקום וסטטוס בזמן אמת.

BluVision נוסדה בשנת 2014 והייתה החלוצה בתחום פתרונות הניטור מבוססי Beacons ולפני כשנה נרכשה BluVision על ידי HID Global, החברה המובילה בעולם בתחום פתרונות הזיהוי וההזדהות החכמים. לאחרונה, כאמור, נבחרה קומפיוטרגרד טכנולוגיות, השותפה העסקית של HID בישראל, לייצג גם את BluVision, להפיץ ולתמוך בכל הפעילות שלה בישראל.

BluVision מאפשרת לקבל פתרונות ניטור מקורבים מרמת PLS (ר"ת Proximity location system) ועד ניטור ועיקוב מדויקים בזמן אמת, RTLS (ר"ת real-time location system), תוך שימוש באמצעי ניטור "אבוקות" (Beacons) המשדרים בטכנולוגיית Smart and Secured BLE אל רכיבי מעבר BluFi המשמשים כ-Gateway אל מערכת הניהול בענן ה-BluZone.

הפלטפורמה הייחודית של BluVision בענן, מאפשרת לנטר, לאגוד ולנתח כמות עצומה של נתונים המתקבלים בו זמנית ממספר רב של חיישנים, הנמצאים בכל Beacon, ומקבלים ומשדרים נתונים כגון: מיקום אבסולוטי ומשתנה במרחב; שינויי טמפרטורה; עוצמת תאורה; תנודה; תאוצה ועוד.

המערכת יכולה לספק נתונים בזמן אמת של ציוד ממוכן וממונע לגבי שינוי טמפרטורה ו/או וויברציה אשר יכולים להעיד על פעילות חריגה של הציוד המנוטר, דוגמת התחממות או שחיקה ובכך מאפשרת תחזוקה יזומה המונעת השבתה ומאידך מאפשרת שימוש ארוך יותר בציוד ללא החלפה מיותרת.

באמצעות הטמעת המערכת כפתרון  RTLS, ניתן לקבל אף מעקב בזמן אמת, בדיוק של עד למטר אחד של נכסים ארגוניים, כולל הפקת "מפות חום", התראות על כניסה לא מורשית לאזורים מגודרים (Geo Fences) ועוד.

BluVision צברה ניסיון עשיר בתחומה והיא פועלת בחברות גדולות בעולם באופן ישיר אצל לקוחותיה בתחום התעופה שעושים שימוש במוצרי BluVision לצורך ניטור מיקום וניהול מלאי מקוון, וכן חברות גלובליות בתחום הפצת המשקאות הקלים שמשתמשות בפתרונות BluVision לצורך ניטור מלא של מקררי משקה בחנויות (לרבות טמפרטורה, תאורה, פתיחת דלתות ועוד).

כמו-כן, הטכנולוגיה של BluVision מוטמעת כמוצר OEM במוצרים ושירותים נוספים, לדוגמה השת"פ עם יצרני ציוד מובילים שעושים שימוש בטכנולוגיה של BluVision לצורך ניטור שוטף של סטטוס מנועים חשמליים בקווי ייצור של לקוחותיהם.

שימוש נוסף של מערכת BluVision הוא לשיווק ממוקד בעולמות הריטייל. באמצעות רכיבי המערכת ניתן לזהות נוכחות של מכשירים סלולריים במרחב, ובאמצעות הגדרה של טווח רצוי ניתן לשלוח למחזיקי כל מכשיר אשר הזדמן לטווח הרצוי, תכנים ומסרים שיווקיים המניעים לפעולה. לדוגמה, ניתן לייצר מסר שיווקי משכנע ללקוחות מזדמנים בסביבה של חנות, להיכנס לחנות וליהנות ממבצע ייחודי למימוש מיידי.

דוגמה נוספת לשימוש בטכנולוגיה זו, היא השת"פ הקיים בישראל בין BluVision ל-Waze הישראלית, אשר בחרה בפתרונות BluVision לצורך שיפור הניווט במנהרות בהן אין קליטת GPS, וכבר היום משתמשי Waze החולפים במנהרות הכרמל, נהנים מניווט בכיסוי מלא בזכות רכיבי ניטור של BluVision הפרוסים לאורך המנהרות.

לדברי אמיר שורץ, משנה למנכ"ל בקומפיוטרגרד, "אנו גאים על כך ש-BluVision בחרה בנו כנציגתם הבלעדית בישראל, ובהמשך להצלחה שייצרנו ושיתוף הפעולה ארוך השנים עם HID Global, אנו מאמינים כי גם פתרונות BluVision יוכלו להוות ערך מוסף ממשי ומשלים ללקוחותינו ולהשתלב בהצלחה במערכות המידע שלהם כפתרונות אינטרנט של הדברים מתקדמים. אנו בטוחים כי ההצלחה בשוק המקומי תתווסף על ההצלחה העולמית של BluVision".

אירועים קרובים