תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ISUG 2017, יום ד' 7 ביוני, LAGO

SUSE חושפת את SUSE OpenStack Cloud Monitoring

"המטרה בתוכנת ניהול ענני OpenStack היא להביא מוצרים מעולים שלא יסנדלו את הלקוחות", כך לדברי דורון אופק, מנכ"ל SUSE ישראל

17/05/2017 15:04
דורון אופק, מנכ"ל SUSE ישראל. צילום: פלי הנמר

SUSE חושפת את SUSE OpenStack Cloud Monitoring, פתרון תוכנה בקוד פתוח, המבוסס על פרויקט Monasca ויוצר לוח מחוונים רב-עוצמה לניהול ביצועי עננים פרטיים.

בין השאר מאפשר הפרויקט לעקוב, לבקר ולבצע אופטימיזציה של מספר סביבות ענן OpenStack נפרדות, לזהות בשלב מוקדם בעיות תוך עיבוד נתונים והפקת תובנות מאירועי מערכת, לוגים, חיפושים גרפיים וניתוח אירועים היסטוריים במערכת.


כמו כן, בשל העובדה שמדובר בפתרון קוד פתוח, באים לידי ביטוי יתרונות שונים בהם גמישות גבוהה, עלויות מופחתות והיכולת להחליף ספקי תוכנה שונים בקלות רבה (מניעת נעילת ספק).

SUSE OpenStack Cloud Monitoring מקל על פיקוח וניהול עומסי עבודה, בריאות סביבות ענן ומאפשר למשתמשים לנתח בקלות יתרה את הפעילות על מנת להשיג ביצועים ורמות שירות גבוהות של המערכת.


מדובר בפישוט של מערכות מורכבות והגשה של כולן בדשבורד אחד המאפשר, לראשונה, שליטה בסביבות ענן מורכבות מדשבורד אחד ויחיד.

דורון אופק, מנכ"ל SUSE ישראל, אמר כי "יצרנו כאן מערכת שמאפשרת לשלוט בסביבות ענן פרטי מרובות, באופן שיאפשר אופטימיזציה וגמישות מירבית".

אבל יותר מכל, אמר, "הבשורה של SUSE במוצר הזה היא חירות. היכולת של המשתמשים להפסיק לעבוד עם מוצרי החברה ולעבור לחברה אחרת, להחליף ספקי תוכנה, לשנות תמיכה טכנית ואף לעשות את הדברים in-house".

"הגישה של SUSE פשוטה – אנחנו מציעים מוצרים פתוחים, חופשיים ומצויינים, שלעולם לא יסנדלו אתכם בהתחייבות שאין לה סוף".

אירועים קרובים